Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@14:53:50 GMT

اوج نگرانی در رئال، احتمال دوری طولانی مدت آلابا

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۳۷۵۵

اوج نگرانی در رئال، احتمال دوری طولانی مدت آلابا

پیروزی 0-3 رئال در زمین شریف با مصدومیت داوید آلابا کمرنگ شد و اکنون این نگرانی وجود دارد که او سال 2021 دیگر نتواند به میادین برگردد.

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که رئال به پیروزی در زمین شریف نیاز داشت، توانست با سه گل بر حریف مولداو خود غلبه کند اما در این شب درخشان، داوید آلابا دچار مصدومیت شد.

63 دقیقه از بازی گذشته بود که مدافع اتریشی درون محوطه جریمه رئال روی زمین نشست و اعلام کرد که قادر به ادامه بازی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پزشکان وارد زمین شدند و 2 دقیقه بعد دستور تعویض نیز صادر شد.

 

 

 

 

در پایان بازی کارلو آنچلوتی سرمربی رئال گفت که مشکل ستاره اتریشی چندان جدی نیست ولی تایید کرد که ساق پای او رگ به رگ شده و پس از MRI مشخص خواهد شد که شرایط دقیق او چگونه است.

طبق ادعای مارکا از شب گذشته نگرانی ها در رئال شروع شده چرا که این احتمال وجود دارد آلابا تا پایان سال 2021 نتواند به میادین برگردد.

 

 

 

 

اگر مشکل او مصدومیت درجه یک ساق پا باشد،  بین 3 تا 4 هفته بازی های رئال را از دست خواهد داد. مصدومیت درجه دو این دوری را به 4 تا 6 هفته افزایش می دهد و در بدترین حالت بین 6 تا 8 هفته قادر به همراهی رئال نخواهد بود. آلابا امروز را استراحت خواهد کرد و فردا در کلینیک رئال حاضر خواهد شد.

رئال در یک ماه پیش رو بازی های سنگینی برابر سویا، بیلبائو، اتلتیکو، سوسیداد و اینتر پیش رو دارد که غیبت آلابا در آنها می تواند کاملا محسوس باشد.

 

 

دیوید آلابا رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دیوید آلابا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۳۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمدجواد حسین هافبک خلاق تیم فوتبال سپاهان که دوران طولانی دور از میادین بود در تمرین امروز سپاهان شرکت کرد و کار با توپ را دنبال کرد.

هافبک جوان سپاهان در بازی با نساجی در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت و در بازی مقابل ملوان به میدان نرفت، اما با توجه به اینکه در تمرین سپاهان حاضر شد شانس بالایی برای حضور مقابل استقلال ملاثانی خواهد داشت.

حسین‌نژاد در اولین بازی مرحله حذفی مقابل شمس‌آذر هم غایب بود و برای این تیم بازی نکرد و این اولین حضور احتمالی او با پیراهن سپاهان در جام حذفی خواهد بود.

آخرین بازی که حسین‌نژاد با پیراهن این تیم گلزنی کرد، مقابل آلمالیق بود و پس از آن هفته‌های طولانی در گلزنی ناموفق بوده است و امیدوار است در این مسابقه به ناکامی خود پایان دهد.

دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و سپاهان جمعه، 7 اردیبهشت، در ورزشگاه بهنام محمدی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جهانبخش وارد لیگ قهرمانان اروپا شد
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال
  • «سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد
  • نگرانی تل آویو از احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو
  • خیال کورتوا راحت است: لونین به خوبی جایم را پر کرده
  • نگرانی سپاهانی‌ها از تکرار اتفاقات ناگهانی در اهواز