Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، بازیکنان تیم والیبال نشسته شهرداری گنبدکاووس در این بازی که عصر امروز پنجشنبه در کمپ فدراسیون جانبازان و معلولان در تهران برگزار شد، تیم مس شهر بابک کرمان را در دست‌ دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ شکست دادند اما در دست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۳، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۶ مغلوب حریف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم والیبال نشسته گنبدکاووس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با رضایت از بازی امروز تیم خود گفت: تیم گنبد با بازیکنان تمام بومی در این رقابت‌ها شرکت کرده و تا قبل از شروع بازی نخست خود فرصت تمرین دوباره نداشت لذا نتیجه امروز برای تیم قابل قبول است.

فرشید عاشوری افزود: با توجه به بازی خوب امروز تیم به طور قطع فردا در مقابل شهرداری ارومیه پیروز میدان خواهیم بود و با افتخار زمین بازی را ترک می‌کنیم.

وی با اشاره به جایگاه چهارمی تیم والیبال نشسته گنبد در لیگ برتر سال گذشته، اظهارداشت: این تیم برای دومین سال متوالی با نام شهرداری گنبد در مسابقات لیگ برتر حضور دارد و با توجه به روحیه خوب بازیکنان و داشتن ورزشکار ملی پوشی از جمله محمد نعمتی امیدواریم امسال جزو سه تیم برتر لیگ قرار بگیریم.

مرحله اول مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته با حضور ۶ تیم "مس شهربابک کرمان، صنعت نفت آبادان، ذوب آهن اصفهان، شهرداری ارومیه، مدافعان شمال گیلان و شهرداری گنبدکاووس" از چهار تا ششم آذر در کمپ فدراسیون جانبازان و معلولان در تهران در حال برگزاری است.

ورزشکاران جانباز و معلول گنبدکاووس در رشته والیبال نشسته تاکنون مدال‌های زیادی در رقابت‌های جهانی، پاراآسیایی و پارالمپیکی به نام خود ثبت کرده‌اند که فرشید عاشوری با ۲ مدال طلای پارالمپیک، جلیل ایمری با چهار مدال طلا و یک نقره در مسابقات پارالمپیک و چهار مدال طلا در مسابقات جهانی، آرش خرمالی با یک مدال طلای پارالمپیک به همراه زهرا دانایی توس با یک مدال نقره پاراآسیایی در رشته والیبال نشسته بانوان نمونه‌ای از این ورزشکاران هستند.

همچنین محمد نعمتی دیگر ورزشکار شایسته گنبدکاووس، شهریورماه امسال به همراه تیم ملی والیبال نشسته جمهوری اسلامی ایران مدال طلای مسابقات پارالمپیک توکیو را از آن خود کرد.

شهرستان ۳۷۵ هزار نفری گنبدکاووس که از آن در نزد علاقمندان به والیبال به پایتخت این رشته مشهور است، سال‌هاست که یک تیم در مسابقات لیگ برتر والیبال مردان کشور نیز دارد.

برچسب‌ها گنبدکاووس والیبال نشسته گلستان لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس والیبال نشسته گلستان گنبدکاووس والیبال نشسته گلستان لیگ برتر فوتبال تیم والیبال نشسته شهرداری گنبد لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۳۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد

با وجود اینکه هنوز چند هفته به پایان مسابقات لیگ برتر انگلیس باقی مانده است اما رکورد گلزنی در یک فصل 20 تیمی شکسته شد.

به گزارش طرفداری، هری مگوایر موفق به زدن گل شماره 1085 در این فصل از مسابقات لیگ برتر انگلیس شد.

با گلزنی هری مگوایر در دقیقه 43 بازی مقابل شفیلدیونایتد، تعداد گل‌های زده شده در این فصل از مسابقات لیگ برتر به عدد 1085 رسید تا بدین‌ترتیب رکورد بیشترین تعداد گل زده در یک فصل از لیگ ۲۰ تیمی شکسته شود. این رکورد جالب‌توجه در حالی به ثبت رسیده است که هنوز ۴۵ بازی دیگر تا پایان لیگ برتر امسال باقی مانده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پرسپولیس برای تکرار سه‌گانه فصل قبل، 10 پیروزی و یک تبصره می‌خواهد
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی گل‌محمدی؟!
  • تراکتور-ذوب‌آهن/ اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی؟!
  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • زهرا جلیلی، اولین مدال آور ووشو در چین
  • محور کلاله -گنبدکاووس (حدفاصل پل بایلر) تا اطلاع ثانوی مسدود شد