Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@05:23:33 GMT

رضایتمندی مردم از خدمات پست ۴۰ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۴۰۱۰

رضایتمندی مردم از خدمات پست ۴۰ درصد افزایش یافت

به گزارش ایرنا، رمضانعلی سبحانی فر  روز پنجشنبه در سفر به استان قم  به همراهی جمعی از مدیران ستادی، با اشاره به عملکرد خوب پست این استان و افزایش درآمد قابل قبول در هشت ماهه سال جاری، گفت: با توجه به وجود رقبا  در زمینه ارائه خدمات پستی، گزارش ها نشان دهنده موفقیت بخش توزیع بوده و شاهد روندی رو به رشد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات مدیره شرکت ملی پست، با اشاره به افزایش ۴۰ درصدی رضایتمندی مشتریان پست پس از بکارگیری ترولی ها در چرخه‌ آماده سازی و رهسپاری مرسولات پستی و کاهش چشمگیر بی ترتیبی های پستی افزود: به دلیل اینکه پست به عنوان یک شرکت خدمات رسان همواره در کنار مردم بوده و به صورت مویرگی در سراسر کشور حضور دارد، انتظارات مردم از پست با سایر رقبا متفاوت است و ما از تمام توان و ظرفیت های موجود در جهت برآوردن این انتظارات استفاده خواهیم کرد.

سبحانی‌فر، فعالیت پست در دوران همه گیری ویروس کووید-۱۹ را قابل تحسین برشمرد و عنوان کرد: پست استان قم در همراهی با کسب و کارهای نوین و نوپا پیشرو و فعال بوده و در قرارداد سه جانبه با وزارت صمت که به صورت پایلوت در قم اجرایی شد، عملکرد موفقی داشته است.

وی افزود: از مهمترین دغدغه های ما در پست، ارتقای سطح معیشت کارکنان است که در همین راستا، در حال پیگیری تصویب طرح سختی کار نامه رسانان و بخش های تجزیه پست هستیم و با مساعدت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات این طرح تقدیم مجلس شورای اسلامی و هیات وزیران شده است.

وی همچنین در جلسه شورای اداری پست قم با بیان اینکه پست رکن اصلی اقتصاد دیجیتال کشور و سکوی تجارت الکترونیک است گفت : باید با سرعتی مضاعف سهم بیشتری از بازار داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت ملی پست با تاکید بر افزایش کیفیت و سرعت دهی به خدمات افزود: در بخش های مختلف اجرا باید نظارت بیشتری بر فرایندها صورت گیرد تا رضایت مشتریان فراهم گردد.

رییس هیات مدیره شرکت ملی پست با بیان اینکه خدمات الکترونیکی در پست باید افزایش داشته باشد بر ارائه سرویس رصد هوشمند توزیع کالا و احراز هویت مکانی اشاره و گفت: باید هر چه بیشتر به سمت  سرویس‌های ارزش افزوده که بار مالی کمتری دارند  و خدمت رسانی مبتنی بر فناوری پیش رویم.

سبحانی فر بر ارائه خدمات نیابتی تاکید کرد و خواستار مذاکره با سازمان‌ها و معرفی  خدمات قابل ارائه توسط پست شد. وی با ابراز رضایت از عملکرد پست استان قم در زمینه بحث اجرای طرح رصد هوشمند کالا وهمچنین در راستای درآمدزایی و  قدردانی از همکاران، خواستار تلاش بیشتر بر اساس ظرفیت‌های موجود شد.

سبحانی فر عنوان کرد: در زمینه افزایش امکانات بخش توزیع درصدد استانداردسازی موتورها با تعبیه باکس های مناسب مرسولات برای نامه رسانان هستیم و همچنین خرید گوشی تلفن همراه با کارایی بالا را در دستور کارحوزه مربوطه قرار داده ایم و درخصوص مسکن کارکنان نیز در چند استان تعاونی مسکن راه اندازی شده است./

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی شرکت ملی پست ایران ارتباطات و فناوری اطلاعات قم ارتباطات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی شرکت ملی پست ایران ارتباطات و فناوری اطلاعات مجلس شورای اسلامی شرکت ملی پست ایران ارتباطات و فناوری اطلاعات قم ارتباطات شرکت ملی پست سبحانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۴۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد

پیرو برخی تماس‌های حاصله با تعدادی از شهروندان و درخواست مبالغی برای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت، مرکز امور مشتریان سازمان بیمه سلامت ایران اعلام کرد که این سازمان برای ارائه خدمات به مردم از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند و این موضوع کلاهبرداری است.

به گزارش تسنیم، اخیراً شاهد این هستیم که برخی افراد در تماس با شهروندان، خود را به عنوان کارگزار یک شرکت بیمه‌ معرفی و با ادعای صدور "کارت هوشمند بیمه سلامت" و اعلام شماره حساب، اقدام به دریافت مبالغی از مردم برای صدور این کارت می‌کنند. این افراد مدعی هستند که با خرید این کارت هوشمند، شهروندان می‌توانند از مزایا و تخفیفاتی در هنگام دریافت خدمات تشخیصی و درمانی بهره‌مند شوند.

در همین راستا خبرنگار تسنیم پیگیر این موضوع از بیمه سلامت شد و مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی سازمان بیمه سلامت ایران در اطلاعیه‌ای به تسنیم اعلام کرد: «برخی شرکت‌های سودجو به دنبال سوء استفاده از نام و عنوان بیمه سلامت در ارائه خدمات به بیمه شدگان این سازمان هستند، این درحالی است که سازمان بیمه سلامت هیچ ارتباطی با این شرکت‌ها نداشته و این سازمان به عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌گر پایه سلامت کشور، هرگز برای بیمه‌کردن و ارائه خدمات دیگر با افراد از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند بنابراین این امر با هدف سودجویی و کلاهبرداری انجام می‌گیرد.»

این اطلاعیه تأکید می‌کند که «شهروندان برای اطلاع از آخرین اخبار و آدرس دفاتر پیشخوان طرف قرارداد به سایت سازمان به نشانیihio.gov.ir مراجعه و یا با سامانه 1666 تماس حاصل کنند.»

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وقتی تلفنی کلاهت را برمی‌دارند! انهدام دومین باند کلاهبرداری از همراهان بیمار در بیمارستان‌ های تهران

دیگر خبرها

  • هزینه‌ها کلانی که هوش مصنوعی روی دست مایکروسافت می‌گذارد
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • تولید متانول سبلان ۶۹ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگو نیست/شرکت های بیمه‌ای به بحث پوشش خدمات روانشناسی ورود کنند
  • محققان : مغز انسان در حال بزرگ‌تر شدن است
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • مغز انسان در حال بزرگ‌تر شدن است