Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@06:18:01 GMT

شمار قربانیان کرونا در فارس به ۷۲۱۸ نفر رسید

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۴۲۸۵

شمار قربانیان کرونا در فارس به ۷۲۱۸ نفر رسید

سید روح الله حسینی روز پنجشنبه چهارم آذر 1400 با اعلام جان باختن ۹ هم استانی دیگر در اثر این بیماری طی روز چهارشنبه تاکنون، مجموع جان باختگان ناشی از کووید ۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تاکنون را هفت هزار و ۲۱۸ نفر اعلام کرد.

او اظهار کرد: از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، یک میلیون و ۴۹۱ هزار و پنج تست تشخیصی مولکولی در آزمایشگاه های استان تهیه شده که با بررسی نمونه های انجام شده، ۴۳۹ هزار و ۴۶۸ بیمار مثبت قطعی شناسایی شده است؛ همچنین از ابتدای آغاز طرح شهید حاج «قاسم سلیمانی» تاکنون، ۲۴۹ هزار و ۵۷۷ مورد تست سریع انجام شده که از این تعداد ۵۸ هزار و ۲۸۴ بیمار مثبت شناسایی شده است و در مجموع از ابتدا تاکنون، ۴۹۷ هزار و ۷۵۲ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در استان فارس شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسوول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین از بهبودی ۴۸۵ هزار و ۶۰۸ نفر از ابتدا تاکنون خبر داد که از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

حسینی مجموع بیماران مثبت و مشکوک دارای علایم که هم اکنون در بیمارستان های استان بستری هستند را نیز هزار و ۲۰۳ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد، ۱۶۰ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش های ICU، مراقبت های ویژه درمانی دریافت می کنند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز توصیه کرد: واکسیناسیون علیه کرونا در کنار رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی مانند استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، پرهیز از ترددهای غیر ضروری و دوری از دورهمی های خانوادگی می تواند از ابتلا به کرونا پیشگیری کند.

برچسب‌ها ویروس کرونا شیراز دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز بهداشت و سلامت فارس پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شیراز دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز ویروس کرونا شیراز دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز بهداشت و سلامت فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۴۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صاعقه و بارش شدید تگرگ در شهرستان شیراز

غلامرضا غلامی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان اظهار کرد: با توجه به الگوهای هواشناسی هشدار نارنجی برای فارس صادر شده بود.

او به بارش شدید تگرگ و صاعقه و وزش باد شدید اشاره کرد و افزود: خسارت‌های وارد شده تگرگ هنوز برآورد نشده است.

غلامی بیان کرد: خوشبختانه بارش باران تا کنون و لحظه انتشار این خبر در سایر مناطق استان هیچ خسارتی نداشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد
  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • بارش بیش از ۲۰۰ میلی متر باران از ابتدای سال آبی
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد/ برداشت استخوان زانوی اهدا کننده عضو برای ترمیم به ۳ بیمار
  • بهاران پربارش فارس
  • آغاز رقابت بیش از ۳۶ هزار نفر در فارس در رشته تجربی
  • جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • صاعقه و بارش شدید تگرگ در شهرستان شیراز
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند