Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر؛ محمدرضا قدیر ظهر پنج شنبه در جلسه ستاد پیشگیری؛ هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در محل سالن کرامت استانداری قم برگزار شد عنوان کرد: میانگین واکسیناسیون در قم از نرخ کشوری ۱۵ درصد پایین‌تر است.

وی افزود: ۶۲ درصد مردم قم دوز اول و ۴۹ درصد نیز دوز دم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند این آمارها با وجود اقناع سازی ها و تلاش‌های مستمر بوده که باید با گروه‌هایی که اقدام به واکسن هراسی کنند مقابله شود در قم ما ۱۲۰ مرکز برای واکسن کرونا داریم که برای مردم قابل دسترسی است و در روستاها هم زیرساخت خوبی فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این مسئول؛ روند بیماری در استان قم روند نزولی به خود گرفته و اکنون در وضعیت مطلوب کرونایی قرار داریم اکنون ۱۴۵ بیمار بستری داریم و متوسط مرگ و میرهای ما ۲ فوتی است که از میانگین کشوری پایین‌تر است اگر این روند ادامه یابد وضعیت قم آبی خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم با اشاره به برخی بازگشایی‌ها و کاهش محدودیت‌ها گفت: باید هرگونه اعمال محدودیت و یا بازگشایی هوشمندانه و برحسب قانون صورت گیرد و نظارت‌ها شدت یابد، نگرانی ما از حضوری شدن دانش آموزان در مدارس است.

قدیر افزود: با توجه به نبود تهویه در مدارس استان پنجره‌های کلاس‌ها باید باز باشد لذا در این زمینه بیماری آنفولانزا در بین دانش آموزان شدت یافته و حتی ما مواردی از کرونا مثبت در بین گروه دانش آموزان هم داریم و این جای نگرانی دارد اگر یک مورد مثبت شناسایی شد باید کل کلاس و یا حتی آن مدرسه تعطیل شود.

وی با اشاره به روند واکسینه شدن دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی عنوان کرد: ۸۹ درصد دانشجویان پزشکی واکسینه شده‌اند و یک مرکز بهداشت شبانه روزی در شهرستان کهک هم راه اندازی شده است.

کد خبر 5360761

منبع: مهر

کلیدواژه: قم محمدرضا قدیر دانشگاه علوم پزشکی واکسیناسیون هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا کرمانشاه عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران گرگان واکسن کرونا زلزله بارش باران کتاب و کتابخوانی آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۳۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بررسی داده های کمیته امداد و سازمان بهزیستی نشان می‌دهد مجموع پرداختی به اقشار محروم شامل یارانه نقدی و مستمری نهادهای حمایتی نسبت به خط فقر شدید و مطلق کفایت نمی‌کند.

براساس گزارش تسنیم، بر این اساس نسبت مجموع متوسط مستمری و یارانه نقدی دو نفره به خطر فقر شدید دو نفره در سازمان بهزستی ۷۵ درصد و در کمیته امداد ۸۶ درصد کفایت می‌کند.

نسبت مجموع متوسط مستمری و یارانه نقدی دو نفره به خطر فقر مطلق دو نفره در سازمان بهزستی ۴۷ درصد و در کمیته امداد ۵۴ درصد کفایت می‌کند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899815

دیگر خبرها

  • آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟
  • اجرای ۱۰۰درصدی مرحله اول طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • آماری هولناک؛ «۸۹ درصد فقرا از شاغلین سابق و امروز هستند»
  • هشدار فرشاد مؤمنی؛ ۸۹ درصد فقرا از شاغلین سابق و امروز هستند
  • ️پوشش ۱۰۰ درصدی طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • ورود به دانشگاه‌های برتر آمریکا معروف به آیوی لیگ چقدر سخت است؟ + اینفوگرافیک
  • انتقاد از رایگان نشدن هزینه سمپاد دهک اول تا چهارم
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • نرخ تورم ماهانه چهارمحال و بختیاری از میانگین کشوری کمتر است