Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@13:54:28 GMT

افزایش شهریه دانشگاه آزاد  

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۴۴۳۹

افزایش شهریه دانشگاه آزاد  

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین فرج‌الله براتی عین دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های خوزستان و ایلام گفت: مسئولیت معین دانشگاه‌های ایلام و خوزستان به ما سپرده شد. واحد‌های استانی دانشگاه آزاد به چند منطقه تقسیم می‌شوند و هر منطقه یک مسئول دارد و بنده نیز این توفق را داشتم که خدمتگذار این دو استان باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه یکی از وظایف معین استان‌ها، رصد آنچه که توسط مدیران در استان‌ها می‌گذرد، است. معین در واقع نماینده سازمان مرکزی در استان‌ها است، افزود: افزایش شهریه دانشگاه آزاد شبیه افزایش بقیه مراکز و سازمان‌ها نیست و ما کمترین افزایش شهریه را هر ساله داریم. هر چند با توجه به نرخ تورم در کشور، یقینا دانشگاه درصدی افزایش شهریه خواهد داشت، اما بسیار اندک خواهد بود.

براتی بیان داشت: اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه نیز مانند بقیه سازمان‌ها باید از افزایش حقوق و مزایا برخوردار شوند بنابراین از آنجا که درآمد دولتی نداریم مجبور هستیم از طریق شهریه، مشکلات مالی را برطرف کنیم.

معین دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های خوزستان و ایلام تصریح کرد: دانشگاه ما در سیل دو سال گذشته، مرکز و مقر مدیرانی بود که به صورت جهادی برای رفع مشکلات تلاش می‌کردند و اکنون نیز آماده هر گونه کمک برای خدمت کردن به مردم است. در مرکز واکسیناسیون دانشگاه نیز حدود ۶۰ هزار نفر را واکسینه کرده‌ایم.

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه آزاد افزایش شهریه افزایش شهریه دانشگاه آزاد استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۴۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی ذکایی دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور به‌عنوان سرپرست شهرداری نور انتخاب شد.

ذکایی پس از استیضاح توکلی شهردار سابق با رأی قاطع اعضای شورای اسلامی شهر نور به عنوان سرپرست شهرداری نور منصوب شد.

شهر ساحلی نور مرکز این شهرستان است که یکی از قدیمی‌ترین نواحی شهرنشین طبرستان (مازندران کنونی) بوده و به گواهی تاریخ رستمدار نام داشته‌ و اکنون یکی از مهمانپذیرترین شهر‌های استان مازندران است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تداوم سیر افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری یزد
  • پیش‌بینی افزایش دما و گرد و خاک برای خوزستان
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • افزایش تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • افزایش دما و رطوبت در راه خوزستان
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • بیمه فراگیر خانواده ایرانی برای تحقق توسعه پوشش‌های بیمه‌ای در خوزستان