Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@14:07:18 GMT

۲۸ هزار مکان ورزشی فعال در کشور وجود دارد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۴۶۴۷

۲۸ هزار مکان ورزشی فعال در کشور وجود دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حمید سجادی روز پنجشنبه در سفر به شمال سیستان وبلوچستان و بازدید از پروژه‌های نیمه تمام این منطقه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افزون بر ۲۷۰ پروژه سنگین و ۴ هزار و ۱۵۰ پروژه سبک در حوزه ورزش و جوانان کشور در حال احداث و نیمه تمام است که با وضعیت فعلی و تخصیص بودجه‌ای ۵۴ سال زمان برای اتمام این پروژه‌ها نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: برای اتمام این پروژه‌ها باید نگاه ویژه و جدید داشته باشیم و از ظرفیت خیرین و بخش خصوص کمک بگیریم.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: در بودجه سال آینده با راهنمایی مجلس و دولت مردمی اتمام پروژه‌های نیمه تمام ورزش و جوانان باید لحاظ شود.

وی گفت: در سیستان وبلوچستان و به ویژه شمال این استان پروژه‌های ورزشی زیادی در یک دهه اخیر آغاز شده که اتمام آنها برای ورزش و جوانان یک تکلیف است که با تدابیر اندیشیده شده این پروژه‌ها در ساعات مناسب به بهره برداری باید برسد تا مردم این منطقه بتوانند استفاده کنند.

سجادی با بیان اینکه برای ایجاد پیست دو میدانی زابل زیرساخت خوبی ایجاد شده است، افزود: تکمیل پیست دو میدانی مجموعه استادیوم ورزشی زابل در دستور کار است که باید به بهره برداری برسد.

وی از کارگروه تخصصی برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام در وزارت ورزش و جوانان خبرداد و گفت: در این کارگروه که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان هر استان برگزار می‌شود خودم حضور دارم که آنچه در بضاعت و منابعی که در حوزه ورزش و جوانان وجود دارد با مشورت و فوریت در دستور کار قرار می‌گیرد و بدنبال اجرا، اتمام و بهره برداری این پروژه‌ها در استان‌ها خواهیم بود.

وزیر ورزش و جوانان گفت: حدود ۱۸۰ پروژه در هفته تربیت بدنی در حوزه شهری و روستایی به بهره برداری رسیده است و بیش از ۵۰ پروژه در سراسر کشور که طی ۹۰ روز اخیر آماده شده در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه ورزش بانوان باید خودکفا و استقلال داشته باشد، تاکید کرد: ورزش بانوان در کشور باید بی نیاز از تخصص، تکنولوژی و منابع انسانی مردان شود.

کد خبر 5360836

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان حمید سجادی هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا کرمانشاه عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران واکسن کرونا گرگان بارش باران آلودگی هوا زلزله تبریز بهره برداری ورزش و جوانان پروژه ها نیمه تمام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۴۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم

طرح تخصیص ورزشگاه تختی قم به بانوان یکی از مصوبات اولین سفر رییس جمهور به قم در دی ماه ۱۴۰۰ بود که به گفته مدیر کل ورزش و جوانان استان قم از شهریور پارسال تا شروع زمستان امسال به ۹۰ درصد پیشرفت رسیده است.

ابراهیم سانی خانی با اشاره به نصب چمن زمین ورزشگاه و روند رو به اتمام محصور سازی و تکمیل ساختمان ورزشگاه، ابراز امیدواری کرد تا به زودی شاهد بهره برداری از این ورزشگاه باشیم.

معاون ورزشی بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم هم، ورزشگاه اختصاصی بانوان را یک نیاز مهم برای ورزش بانوان استان دانست و افزود: بهره برداری از این طرح کمک بسیاری به توسعه ظرفیت‌های قهرمانی و ورزش‌های همگانی بانوان استان خواهد کرد، به طوری که پیش بینی میشود تا سال‌های پیش رو با تکیه بر استعداد‌های استانی بر تعداد عنوان‌های قهرمانی بانوان در رشته‌های مختلف ورزشی افزوده شود.

شایان  ذکر است بازسازی و مناسب سازی سالن‌های ورزشگاه، مرحله دوم طرح تخصیص ورزشگاه تختی قم به بانوان است که بعد از تخصیص بودجه و اتمام مرحله اول، طرح بازسازی شروع خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ پروژه عمرانی در قالب مصوبات سفرهای استانی در دولت سیزدهم
  • ورزش در سلامت سازمانی و بهره وری نقش ممتاز دارد
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • اتمام مرمت و لایروبی دو رشته قنات کشاورزی در ورزقان
  • بهره‌برداری از ۳ مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • بهره‌برداری از سه مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • آخوندی: توانستیم یک مجموعه ورزشی مخروبه را دوباره فعال کنیم
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول ورزشگاه تختی