Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آرژانتینی پاریسی ها همچنان گزینه مورد علاقه شیاطین سرخ برای هدایت دائمی این تیم محسوب می شود.

سران منچستریونایتد با رالف رانگنیک برای هدایت موقت تیم‌شان تا پایان فصل به توافق رسیده اند و این سرمربی آلمانی به زودی به صورت رسمی هدایت شیاطین سرخ را بر عهده خواهد گرفت.

به گزارش طرفداری و به نقل از Samuel Luckhurst از MEN، با وجود توافق با رانگنیک، سران منچستریونایتد هنوز هم علاقه زیادی به انتصاب مائوریسیو پوچتینو به عنوان سرمربی دائمی خود دارند و قصد دارند تا در پایان فصل جاری برای جذب او اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سرمربی آرژانتینی تا ژوئن سال 2023 با باشگاه پاری سن ژرمن قرارداد دارد.

اخبار داغ 

فیلم ادرار خانم خواننده روی طرفدارش در کنسرت! / زشت ترین اقدام در جهان! نامه داوران فوتبال ایران به رئیس جمهور برای ورود به قضیه VAR مادر علی انصاریان: این اولین بار است که بدون علی به سینما آمده‌ام وستون مک کنی: وقتی به یوونتوس آمدم، میزان چربی بدنم 18 درصد بود تکل جالب آنتونیو کونته در تمرینات تاتنهام / فیلم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۴۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو

رختکن چلسی به شایعات اخراج مائوریسیو پوچتینو واکنش منفی نشان داده است. 

طرفداری | پس از شکست در نیمه نهایی جام حذفی، آینده مائوریسیو پوچتینو در چلسی به کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی بستگی خواهد داشت. 

به گزارش نیزار کینسلا از استاندارد؛ رختکن چلسی مقابل شایعات اخراج مائوریسیو پوچتینو، موضع متفاوتی نشان داده‌ است. بخش بزرگی از بازیکنان، حامی سرمربی آرژانتینی هستند و دوست دارند با ماندگاری او ثبات در نیمکت آبی‌ها برقرار شود. مدیران چلسی در پایان فصل با مثلث بهداد اقبالی، پل وینستنلی و لارنس استوارت به دنبال ارزیابی وضعیت پوچتینو خواهند بود. گفته می‌شود اگر پوچتینو موفق به کسب سهمیه حضور در رقابت‌های اروپایی نشود، شغلش را از دست می‌دهد. بازیکنان چلسی از این که سرمربی تیم به نوعی سپر آن‌ها در برابر منتقدان شده است، قدردانی می‌کنند. مرد آرژانتینی در اسکواد جوان چلسی که متشکل از بازیکنانی از ملیت‌های مختلف بوده، روحیه تیمی ایجاد کرده است. در بین مدیران استمفوردبریج نیز برخی احساس می‌کنند پوچتینو شایسته یک فرصت دیگر خواهد بود. 

مائوریسیو پوچتینو در خطر اخراج از چلسی

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • بایرن ظرف یک هفته در مورد رانگنیک تصمیم می‌گیرد
  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • آینده مبهم در لندن | سردرگمی در چلسی!
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است
  • مائوریسیو پوچتینو در خطر اخراج از چلسی
  • تایید مذاکره بایرن با رانگنیک
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • آخرین خبر از توافق یحیی و تراکتور؛ دستیار سابق گل‌محمدی در راه تبریز