Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@04:42:41 GMT

سمیعی: سازمان لیگ با استقلال همکاری نمی کند

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۴۸۰۶

سمیعی: سازمان لیگ با استقلال همکاری نمی کند

فرشید سمیعی معاون حقوقی استقلال مدعی شده که سازمان لیگ در بحث تبلیغات محیطی با این باشگاه همکاری نکرده است.

به گزارش "ورزش سه"، سازمان لیگ امروز با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که دخالت باشگاه‌ها در تبلیغات محیطی تخلف است. در قسمتی از این اطلاعیه آمده است: از باشگاه‎ها خواستیم که مدارک تشریفات انتخاب کارگزار محیطی و تضامین لازم را تا اول آذر ارائه کنند اما هیچ مدرکی داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین هرگونه دخالت باشگاه‎ها در تبلیغات محیطی تخلف بوده و موجب لغو مسابقه یا تغییر استادیومِ بازی خواهد شد.

 

این مسئله باعث واکنش رسمی باشگاه استقلال شد. فرشید سمیعی معاون حقوقی آبی پوشان در این باره اظهار داشت: من از این بیانیه‌های پی‌درپی که صادر می‌شود، تعجب کردم. به این دلیل که ما در جلسه‌ای که در وزارت ورزش حضور داشتیم، به جمع‌بندی نهایی رسیدیم. در آن جلسه قید شده بود و طرفین یعنی وزارت ورزش و جوانان و سازمان لیگ مصاحبه‌ای انجام ندهند اما یکی از مسئولان سازمان لیگ فردایش مکررا مصاحبه کرد و تاییدی بر حرف‌های ما داشت که تبلیغات محیطی واگذار شده است. او تایید کرد که تبلیغات محیطی به باشگاه استقلال واگذار شده است و تبلیغات محیطی باشگاه از طریق کارگزار باشگاه استقلال انجام می‌شود. او توضیحات دیگری هم درباره سه کارگزار داد. تنها موضوعی که راجع به آن حل نشد، در مورد مقدار تضامین خاص بود.

 

وی ادامه داد: آن‌جا به پیشنهاد معاونت وزارت قرار شد از یکی از نهادهای نظارتی مرتبط با قوه قضاییه استعلام شود. این جواب تا روز دوشنبه طول کشید. کارگزار از قبل کلیه کارهای بانکی‌اش را انجام داده بود و آماده صدور ضمانت‌نامه بانکی بود بلافاصله نامه‌ای از سوی باشگاه استقلال به سازمان لیگ زده شد که خودشان را به عنوان ذی‌نفع به بانک ما معرفی کنند. یا اگر امکان امضای قرارداد نیست، این که فرمت قرارداد را ارائه کنید. آگاهان به امور بانکی می‌دانند که برای این که ضمانت‌نامه‌ای به ذی‌نفعی شخصی چه حقیقی و چه حقوقی صادر شود لازم است که ایشان به عنوان ذی‌نفع خودش را معرفی کند و اگر قرارداد ارائه نمی‌شود، تیپ قرارداد ارائه شود.

 

سمیعی در پایان گفت: با این حال سازمان لیگ فوتبال به نامه‌های ما پاسخ نداد. دوباره ما امروز صبح نامه زدیم و در طی این مدت وزارت ورزش به عنوان حکم ناظر بر ماجرا بود. تا امروز این همکاری برای صدور ضمانت‌نامه انجام نشده است. هواداران بدانند که ضمانت‌نامه تبلیغات محیطی از آن روزی که مقرر شده بود استعلام از آن نهاد نظارتی بیاید، آماده صدور بود و علت عدم صدور، عدم همکاری سازمان لیگ بوده است. هیچ مشکل دیگری وجود ندارد و من از برخی بیانیه‌ها تعجب می‌کنم. مصاحبه‌های مسئولان سازمان لیگ تاییدی بر حرف‌های بنده است. تضامین از مدت‌ها قبل آماده صدور است و الان مشخص است با چه درصدی و به چه شکلی صادر شود و فقط همکاری سازمان لیگ را می‌طلبد.

استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران باشگاه استقلال تبلیغات محیطی سازمان لیگ ضمانت نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۴۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست برکناری خطیر در کانال استقلال، منتشر و پاک شد!

طرفداری | رسانه رسمی باشگاه استقلال واکنشی چند دقیقه‌ای به تغییر در رأس این باشگاه داشت.

بعد از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل تراکتور که با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید، خبر برکناری علی خطیر از پست مدیرعاملی باشگاه آبی‌پوش پایتخت در برخی رسانه‌ها منتشر شد. جواد نکونام هم در گفت‌وگویی از این موضوع اظهار خوشحالی کرد و تصمیم مالک جدید باشگاه را درست دانست.

نکته جالب، سکوت رسانه رسمی باشگاه استقلال در این خصوص بود، تا اینکه بالاخره خبر کنار گذاشته شدن خطیر و انتخاب فرشید سمیعی به عنوان سرپرست باشگاه استقلال در کانال این باشگاه منتشر شد. البته این پست تنها چند دقیقه دوام داشت و چند دقیقه بعد از روی کانال استقلال پاک شد!

متنی که در کانال منتشر شد به شرح زیر بود:

هیات مدیره باشگاه استقلال در مورخه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور آقایان مهدی افضلی رییس، فرشید سمیعی نایب رییس و مهدی حیدرزاده عضو هیات مدیره  تشکیل جلسه داده و تصمیم به اتمام همکاری با علی خطیر (مدیرعامل) گرفتند. در پایان این جلسه فرشید سمیعی از سوی هیات مدیره به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال منصوب گردیدند. باشگاه استقلال از زحمات آقای علی خطیر در طول مدت مدیریتشان نهایت تشکر را دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره یک طرح
  • پشت‌پرده انتخاب حجازی به‌عنوان سرپرست استقلال
  • عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
  • باشگاه استقلال به طور رسمی پایان همکاری با خطیر را اعلام کرد
  • پست برکناری خطیر در کانال استقلال، منتشر و پاک شد!
  • خطیر برکنار و سمیعی سرپرست استقلال شد
  • علی خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد؛ ادعای یک خبرگزاری
  • اختصاصی| خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد