Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@21:01:17 GMT

درخواست داوران لیگ از رییس‌جمهور درباره VAR(عکس)

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۴۸۶۱

درخواست داوران لیگ از رییس‌جمهور درباره VAR(عکس)

داوران لیگ برتری فوتبال طی نامه ای خواهان آوردن VAR به ایران شدند.

به گزارش "ورزش سه"، با گذشت 6 هفته از رقابت های لیگ برتر فوتبال شاهد افزایش اعتراض ها از سوی مربیان و مدیران و اعضای تیم ها به تصمیمات داوران فوتبال هستیم. اشتباهات داوران فوتبال در هفته های مختلف باعث شده تا تنش های زیادی در فوتبال ایران به وجود بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این در شرایطی است که در اکثر کشورهای دنیا ورود تکنولوژی VAR باعث شده تا اشتباهات داوری به کمترین حد خود برسد. حتی تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر از این موضوع سود برده است.


در چنین شرایطی فشارها روی داوران لیگ برتری هم افزایش یافته است. این داوران حالا با توجه به افزایش اعتراض ها طی نامه ای به ابراهیم رییسی رییس جمهور، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته المپیک خواهان حل این مشکل شده اند.


داوران شاغل در لیگ برتر با ارسال نامه ای به مرد اول دولت خواسته اند که با توجه به نیاز فوتبال ایران به VAR در راستای تخصیص بودجه برای آوردن این تکنولوژی اقدام شود تا اشتباهات داوری و تنش ها در مسابقات تا حد زیادی پایین بیاید.

 

 

کمیته داوران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمیته داوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۴۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشت

حسینی معاون رییس‌جمهور در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به سفر رییس‌جمهور به سمنان همزمان با تحقق وعده صادق، گفت: کشورهای غربی از جمله انگلیس و آمریکا از حامیان رژیم غاصب صهیونیستی هستند و تحقق وعده صادق اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشت.

وی با اشاره به تلاش‌های دولت سیزدهم در رفع مشکلات، اضافه کرد: امید می‌رود شاهد موفقیت کشور در عرصه‌های مختلف باشیم.

معاون امور مجلس رییس جمهور با گرامیداشت هفته کار و کارگر، اظهار کرد: فرهنگ کار و مهارت‌آموزی باید در جامعه بیش از پیش ترویج شود تا با کار و تلاش جوانان شاهد موفقیت کشور در عرصه اقتصادی باشیم.

وی افزود: ظرفیت‌های متعدد از معدن، اقتصاد دیجیتال تا اقتصاد دانش‌بنیان در برنامه هفتم توسعه دیده شده و تسلط بر مهارت و حرفه‌آموزی لازمه تحقق این برنامه‌ها، خودکفایی و افزایش صادرات است.

حسینی گفت: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در حال ساخت است که ۵۰۰ هزار واحد تحویل داده شد.

معاون رییس جمهور تصریح کرد: تحقق شعار امسال نیازمند همراهی کارگر، کارفرما و سرمایه‌گذار و رفع چالش‌های اقتصادی کشور در گرو جهش تولید است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • درخواست بلینکن از رئیس جمهور چین درباره ایران
  • استقبال بازار جهانی از محصولات دانش بنیان وطنی
  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟
  • وعده صادق اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشت
  • شگفتی بزرگ صداوسیما برای مردم ایران؛ صبح بخیر مسئولین!
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند
  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های این کشور