Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان اورژانس کشور به بیان توضیحاتی در خصوص تصادفات آمبولانس‌ها پرداخت.

جعفر میعادفر در گفت‌وگو با میزان در پاسخ به این سوال که با توجه به شرایط و نوع رانندگی آمبولانس‌ها تا کنون چند تصادف حین ماموریت‌‎های ۱۱۵ رخ داده است؟، گفت: تکنسین‌های اورژانس بسیار مراقب هستند و تلاش می‌کنند که چنین اتفاقاتی رخ ندهند، اما در برخی موارد بیمار بسیار بدحال است و همراهش هم در داخل آمبولانس حضور دارد و ممکن است چنین اتفاقی بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به اینکه دو تن از تکنسین‌های ما حین انتقال مصدوم در شاهرود به دلیل تصاف به شهادت رسیدند، ادامه داد: از آغاز امسال ۶ نفر بر اثر تصادف و ۱۹ نفر هم در دوران کرونا بر اثر این بیماری از دست دادیم و به طور کلی کار تکنسین‌های ما بسیار سخت است و هنگامی که تصادف کنند باید ثابت کنند که مقصر نیستند و هزینه آمبولانس هم ۳۰ میلیارد تومان است و همه آن را هم بیمه نمی‌دهد و با گرفتاری‌های این چنینی هم مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید: میعادفر: آمبولانس‌های ما همه تجهیزات لازم را دارند

رییس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه در صورت وقوع تصادف باید ثابت کنیم که بیمار بدحال بوده و ما مقصر نبودیم تا تکنسین مجبور نباشد خسارت را بپردازد، افزود: به هر حال یکی از حوادثی که ممکن است در کار ما رخ دهد همین تصادفات است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

برچسب ها: اورژانس کشور آمبولانس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اورژانس کشور آمبولانس آمبولانس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۵۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ ساعتی پیش بر اثر برخورد یک دستگاه کمپرسی و یک دستگاه تاکسی در حد فاصل روستای عباس آباد دره شهر و زرانگوش بدره ۴ نفر فوت شدند.

در این تصادف که هردو خودرو از روبه رو باهم برخورد کردند، خودروی پژو ۴۰۵ که از تاکسی های برون شهری بوده است؛  دچار حریق می شود و هر ۴ سرنشین آن در میان شعله های آتش می سوزند.

راننده کمپرسی تنها مصدوم حادثه بوده است که به صورت سرپایی با کمک کارشناسان فوریت های پزشکی مداوا می شود.

به گفته سرهنگ کهزادی، رییس پلیس راه استان، علت تصادف، انحراف به چپ کامیون کمپرسی بوده است.

دیگر خبرها

  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه
  • رفع نقاط حادثه خیز ارزان تر است یا هزینه درمان مصدومان؟
  • شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • بعد از تصادف، تا رسیدن کارشناس چه باید کرد؟
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب