Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@15:40:00 GMT

این افراد یک باره از کره زمین غیب شدند!

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۵۷۱۰

این افراد یک باره از کره زمین غیب شدند!

تا به حال به این فکر کرده‌اید که روزی از خواب بیدار شوید و یکی از افرادی که می‌شناختید بدون هیچ اثر و یا نامه‌ای گم شده باشد و هیچ خبر یا اثری از او پیدا نشود؟

به گزارش برنا؛ در این مطلب درباره افرادی که ناپدید شدند بخوانید. متاسفانه این اتفاق برای افراد کمی هم رخ نداده است.

جیم سالیوان (jim sullivan)

جیم سالیوان یک نوازنده ۳۵ ساله بود که در هنگام یک تور کاری در جاده‌ای به مقصد خود ناپدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته شده است که او در مسیر  خود به مقصد یک هتل بود. بعد‌ها ماشین او پیدا شد؛ که لباس‌ها، گیتار و پول او در ماشین بود، اما هیچ اثری از خود او نبود

از آنجا که او در ۱۹۶۹ یک آلبوم با نام بشقاب پرنده منتشر کرده بود فرضیه‌هایی بر این است که او قصد داشت با آدم فضایی‌ها ارتباط برقرار کند و توسط آن‌ها ربوده شده است. افرادی دیگر این فرضیه را رد می‌کنند و می‌گویند او برای شهرت از قصد این داستان را چیده و هویت خود را تغییر داده است.

لستر یوبانکس (lester eubanks)

لستر یوبانکس سال ۱۹۶۵ به جرم قتل یک دختر جوان به اعدام محکوم شده بود اما بعد‌ها این حکم به حبس ابد تغییر کرد. او بار‌ها سعی کرده بود از زندان فرار کند. او در آخرین اقدام خود موفق به فرار شد. چگونه؟ برای همیشه ناپدید شدن.

ماجرا از این قرار بود که به وی مرخصی داده شده بود تا به خرید کریسمس برود؛ و در حین این خرید چند پلیس با دقت او را تحت نظر داشتند. تا این که وی به طور ناگهانی ناپدید می‌شود.

طبیعی است که او احتمالا فرار کرده باشد. اما از سال ۱۹۶۷ تا کنون هیچ اثری از او دیده نشده است. با وجود اعلامیه‌ها و جوایز مختلف پلیس، هیچ گاه کسی او را مشاهده نکرد.

کلاود و مارتا سو شلتون (claude and martha sue shelton)

در ۱۹۷۱ مارتا و کلاود فرزندان خود را در خانه می‌خوابانند. سوار ماشین می‌شوند؛ و دیگر باز نمی‌گردند. هیچ کس نمی‌داند آن‌ها کجا و چرا رفتند. همه ادعا دارند که آن‌ها عاشق فرزندان خود بودند و آن‌ها را تنها نمی‌گذارند. یکی از دختران آن دو ادعا دارد هنگام شب به خیر، پدر او در گوش مادر وی گفته که “می‌خواهی اینجا بمانی یا با من می‌آیی؟ “

خودرو‌ی آن‌ها نیز مانند خود آن‌ها هرگز پیدا نشد. چند سال بد جسدی شبیه مارتا پیدا شد، اما تست دی ان ای صورت گرفته روی آن نشان می‌داد که او اصلا مارتا نیست.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پول بشقاب پرنده جرم زندان کریسمس پدر دی ان ای کره زمین غیب شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۵۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار اسکواش‌ بازان ایران در قطر

به گزارش جام جم آنلاین، مسابقات بین‌المللی قطر جونیور در رده‌های سنی کمتر از ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷و ۱۹ سال پسران از دوم تا ششم اردیبهشت برگزار می‌شود. نمایندگان کشورهای جمهوری اسلامی ایران، کویت، چین، اردن، عربستان، پاکستان، مصر، سنگاپور، هند، مالزی، آمریکا، سریلانکا و کشور میزبان در دوحه با هم رقابت می‌کنند.

در روز دوم این رقابت‌ها، امیررضا الوانساز، نماینده رده سنی کم‌تر از ۱۳ سال کشورمان موفق شد به جمع ۴ نفر برتر راه یابد که مسابقه او در این مرحله نیز بعد از ظهر امروز برگزار خواهد شد.

در رده سنی کم‌تر از ۱۵ سال نیز رایان گلابیان، علی رحیمی کاری و یوسف قرشی به جمع ۸ نفر راه پیدا کردند که مسابقات این مرحله در حال برگزاری است.

در رده سنی کم‌تر از ۱۷ سال هم باربد چاوشی و محمدصالح‌ آخانی به جمع ۸ نفر برتر راه یافتند که مسابقات این مرحله نیز در حال برگزاری است.

محمد چنگانیان و سیدمبین سیدان به جمع ۴ نفر برتر رده سنی کم‌تر از ۱۹ سال راه پیدا کردند که باید با یکدیگر مسابقه بدهند و نفر برتر به فینال این رده سنی راه پیدا خواهد کرد.

گفتنی است در جریان این رقابت‌ها، علی صالح‌آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران و علی بختیاری رایزن فرهنگی کشورمان در سالن مسابقات حضور پیدا کردند.

دیگر خبرها

  • پسربچه گمشده به آغوش مادرش بازگردانده شد/ عکس
  • عصبانیت ستاره یونایتد: دست از آزارم بردارید
  • نوجوان ۱۶ ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد
  • پیدا شدن جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است
  • شاهکار اسکواش‌ بازان ایران در قطر
  • سنگ تمام ویسی برای ساسان: او وزیر تیم من است
  • زندگی ۴۹ درصد مردم ایران روی فرونشست زمین
  • رمزگشایی از ماجرای مرموز روستایی که یک شبه ناپدید شد!
  • شکارچی پسربچه‌ها اسرار جنایاتش را به گور برد