Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@03:45:35 GMT

۱۲۷ جواز تاسیس واحد صنعتی در دلیجان صادر شد

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۵۹۲۱

۱۲۷ جواز تاسیس واحد صنعتی در دلیجان صادر شد

«عادل لهراسبی» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: سرمایه‌ مورد نیاز برای اجرای این مجوزهای صنعتی در دلیجان ۲۵ هزار و ۴۸۳میلیون ریال برآورد شده است. 
وی ادامه داد: در صورت بهره‌برداری از این طرح‌های تولیدی چهار هزار و ۶۹۱ فرصت شغلی جدید در شهرستان دلیجان ایجاد می‌شود.
 معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اضافه کرد: عملیات ایجاد  ۲۱ واحد از مجوزهای تاسیس صادر شده در دلیجان در جریان بوده و دارای ۶۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال این واحدها بهره‌برداری شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لهراسبی، سرمایه‌گذاری این واحدها را هفت هزار و ۲۷۶ میلیون ریال بیان کرد و افزود: بهره‌برداری از آن‌ها ۸۵۱ فرصت اشتغالزایی در دلیجان ایجاد می‌کند.
وی با اشاره به صدور ۲۹ پروانه بهره‌برداری در سال جاری در دلیجان گفت: ۱۴۲ میلیارد و ۳۷۵ میلیون ریال سرمایه‌گذاری برای این شمار واحد بهره‌برداری در این شهرستان محقق شده است.
 معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی، اظهار داشت : بهره‌برداری از این واحدهای صنعتی برای ۱۴۰ نفر در دلیجان فرصت اشتغالزایی ایجاد کرده است.
لهراسبی یادآور شد: ۳۳۷ واحد صنعتی در بخش های عایق رطوبتی، سنگبری، فرآوری معدن، منسوجات و شیمیایی در دلیجان فعالیت دارند.
وی افزود: این واحدهای صنعتی با ۱۳ هزار و ۸۱۹ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری ایجاد شدند و برای هشت هزار و ۵۹۷ نفر اشتغال ایجاد کردند.
دلیجان با ۵۰ هزار نفر جمعیت در جنوب استان مرکزی واقع شده و تنها خوشه صنعتی در تولید عایق رطوبتی و قطب تولید الیاف پلی‌استر کشور است.

برچسب‌ها صنعت و معدن و تجارت دلیجان اشتغال زایی سرمایه گذاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صنعت و معدن و تجارت دلیجان اشتغال زایی صنعت و معدن و تجارت دلیجان اشتغال زایی سرمایه گذاری سرمایه گذاری بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۵۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه

آیین بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه و ۱۵ پروژه تفریحی، گردشگری و خدماتی با حضور مدیران ارشدی شهری و اصحاب رسانه شامگاه _ دوشنبه دهم اردیبهشت _ برگزار شد.

کد خبر 749372

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • کارفرمایان به کارگران معدن توجه ویژه‌ای داشته باشند
  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در صنعت و معدن خراسان رضوی
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود