Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدموسی حسینی امروز در ویژه برنامه تلویزیونی شب‌های هیرکان با گرامیداشت هفته بسیج و واقعه پنج آذر اظهار کرد: تاکنون تعداد ۷۰۰ صندوق قرض‌الحسنه اشتغالزا در استان گلستان ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر پایه سه اصل استوار است، تصریح کرد: دین، ولایت‌مداری و مردم سه رکن اساسی در تشکیل انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران به برکت امام راحل و پشتوانه مردم به پیروزی رسید، ابراز کرد: امام خمینی (ره) ۹ ماه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند و ما باید از انقلاب اسلامی حفاظت کنیم.

* پایگاه بسیج، مولود انقلاب و مسجد است

حسینی پایگاه بسیج را مولود انقلاب و مسجد دانست و خاطرنشان کرد: پایگاه بسیج فرزندان انقلابی را تربیت می‌کند و در خدمت اسلام قرار می‌دهد و به عنوان یک واحد استراتژیک راهبردی و تاکتیکی است.

وی با بیان اینکه بسیج یک تفکر و فرهنگ است، اظهار کرد: از ویژگی‌های برجسته و بارز بسیج می‌توان به ولایت‌مداری، اخلاص، ایثارگری و مردمی بودن آن اشاره کرد.

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان افزود: محرومیت‌زدایی به دو بخش عمرانی و غیرعمرانی تقسیم می‌شود که در بخش عمرانی می‌توان به آبرسانی شرب، کانال‌های بتنی، انتقال آب کشاورزی، خانه عالم، احداث کارگاه اشتغالزایی، احداث و تکمیل مدرسه و جاده بین مزارع و خانه بهداشت و غیره اشاره کرد.

*ساماندهی ۱۵۵۰ مهندس کشاورزی در گلستان/ غربالگری ۶۰ هزار دام توسط بسیج کشاورزی گلستان

حسینی گفت: بسیج کشاورزی توانسته است بین مهندس، کشاورز و پایگاه ارتباط برقرار کند و اکنون توانستیم تعداد یک‌هزار و ۵۵۰ مهندس کشاورزی را در استان گلستان ساماندهی کنیم و از ۷۰۰ روستا تعداد ۴۱ هزار کشاورز تحت پوشش «طرح شهید ساجدی» قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: در راستای جهش تولید و ارتقای سطح تولید پنج محصول، کلزا، گندم، برنج، ذرت علوفه‌ای و جو در گلستان فعالیت کردیم. 

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان درخصوص خدمات بسیج در حوزه کلینیک سیار دامپزشکی ابراز کرد: در راستای ارتقای سطح محصول گوشت قرمز توسط عشایر و روستاییان وارد شدیم و خدمات غربالگری ۶۰ هزار دام را در بسیج کشاورزی انجام می‌دهند.

حسینی افزود: در عرصه سلامت نیز گام موثری توسط بسیج برداشته شده است و در زمان شیوع کرونا تعداد ۹ هزار نفر در «طرح شهید سلیمانی» به کارگیری کردیم اعم از تیم‌های رصد، رهگیری، شناسایی و تیم‌های نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی را در سطح استان گلستان فعال کردیم.

وی از بسیج طلاب تقدیر و ابراز کرد: در زمان شیوع ویروس کرونا که بسیاری از مردم می‌ترسیدند با اموات خود رو به رو شوند بسیج طلاب وارد میدان شدند و این اموات را غسل دادند.

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان افزود: سپاه در زمان شیوع کرونا به کادر درمان بسیار کمک کرد زمانی که کادر درمان با فشار روحی بسیاری دست و پنجه نرم می‌کردند سپاه در دو مرحله به کادر درمان کمک کرد ۱۲۰ کادر درمان را به بهداری شمال شرق اعزام و هتل ورزش را برای نقاهتگاه مدیریت کرد.

حسینی در خصوص فعالیت قرارگاه ۱۷ ربیع‌الاول در گلستان تصریح کرد: این قرارگاه با تعامل دستگاه‌های اجرایی با سه هدف «نظارت بر بازار»،«مقابله با احتکار» و » رفع موانع تولید» در استان ایجاد شد در حالی که تمامی استان‌های حاشیه گلستان دچار تلاطم بودند این قرارگاه توانست به خوبی این ماموریت را انجام دهد.

انتهای پیام/۸۳۰۱۹

منبع: فارس

کلیدواژه: تشکیل 700 صندوق قرض الحسنه اشتغالزا گلستان سید موسی حسینی جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان پایگاه بسیج جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان انقلاب اسلامی کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۶۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار هاشم غیاثی اظهار کرد: رسالت اصلی مدیران و فرماندهان بسیج، کمک و یاری رساندن و تسهیل امور خدمت‌رسانی بهتر به مردم است که نسبت به آرمان‌های انقلاب در همه زمان‌ها وفادار هستند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی افزود: در مساله اقتصاد، باور علمی و قلبی داریم که راهکار حل مسائل اقتصادی، شعار سال است که رهبر معظم انقلاب فرمودند، جهش تولید با مشارکت مردم و این بار در مسائل اقتصادی و تولید که تمامی بسیجیان باید در خدمت و عمل به این حکم باشیم.

وی با بیان اهمیت و جایگاه پایگاه‌های مقاومت بسیج در ادارات اظهار کرد: متأسفانه دشمن با عملیات گسترده تبلیغاتی خود ذهن برخی از مردم ما را مسموم کرده و باعث ایجاد ناامیدی شده است که راهکار مبارزه با این ناامیدی، جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است.

غیاثی با اشاره به روز معلم و روز کارگر گفت: معلمان بسیجی برای بصیرت افزایی به منظور خنثی سازی توطئه‌ها و تهدیدات سخت افزاری و نرم افزاری دشمن همیشه در تمامی مراحل انقلاب در صحنه بوده اند و کارگران نیز با روحیه انقلابی و ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب حرکت می‌کنند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی افزود: بسیج ادارات و کارمندان سپاه خراسان رضوی یکی از آن قشرهاست که وظیفه هماهنگی بین دستگاهی در احصای مأموریت‌های بر زمین مانده دارد.

کد خبر 6094244

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۲۱ هزار فقره تسهیلات توسط صندوق‌های قرض الحسنه
  • مکتب شهید مطهری انقلاب را از انحراف مصون نگه داشت
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • اجرای طرح آبخیز تا جالیز در لرستان
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • اصول فکری شهید مطهری برای جامعه دانشگاهی بسیار کارآمد است
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند