Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام محمود محمودی امام جمعه کنگان در جلسه هم اندیشی خدمتگزاران شهر و صنعت در تالار مرکز همایش‌های سازمان منطقه ویژه پارس به مشکلات عدیده بیمارستان کنگان از جمله بدهی ۴۲ میلیارد تومانی آن اشاره کرد و افزود: کمبود امکانات در این بیمارستان موجب به خطر افتادن سلامت جسم و جان مردم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تاکید کرد: صنعت به دلیل وظایف خود در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و نیز به دلیل اینکه کارکنانش بیشترین خدمات درمانی را از بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان دریافت می‌کنند، باید تعهد چندین برابری در قبال حل مشکلات متعدد این قطب درمانی داشته باشد.

امام جمعه کنگان با اشاره به لزوم ساخت و تجهیز مراکز درمانی در شهر‌ها و روستا‌ها از جمله بنک و سیراف و شیرینو، ادامه داد: طرح درمانگاه تخصصی شهید سید حسن هاشمی کنگان هم به رغم گذشت چندین سال پیشرفت کمی داشته و نیازمند تخصیص اعتبار برای تکمیل است.

محمودی اشتغال را مهم‌ترین مطالبه مردم بویژه جوانان و خانواده‌های آنان عنوان کرد و افزود: مسئولان از جمله مدیران اشتغال برای شفاف‌سازی فهرستی از نیرو‌های بومی شاغل و جذب شده در صنعت در اختیار مردم و رسانه‌ها قرار دهند.

لزوم کمک صنایع نفت و گاز منطقه به توسعه ورزش و تیم‌های ورزشی و حمایت از طرح کمربند سبز در شهرستان صنعتی کنگان برای کاهش مخاطرات ناشی از آلایندگی از دیگر مواردی بود که امام جمعه کنگان به آن اشاره کرد.

او همچنین با تاکید بر لزوم استقلال و تقویت منطقه پارس ۲ کنگان به‌دلیل میزبانی ۶۰ درصدی از صنعت، توسعه فضا‌های علمی – پژوهشی – دینی، نوسازی مدارس و ضرورت توسعه و ساخت مراکز آموزش عالی را خواستار شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهداشت و درمان بیمارستان کنگان پارس جنوبی مشکلات درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۶۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه خمینی شهر بر حمایت مردم از طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ امام جمعه موقت خمینی شهر در خطبه‌های نمازجمعه با اشاره به اینکه کشف حجاب حربه رضاخانی و مورد حمایت دشمن است، گفت: کوتاهی در برابر بی حجابی مورد رضایت خداوند نیست و مردم هم ملزم هستند در زمینه حجاب نیروی انتظامی را یاری کنند.
حجت‌الاسلام علی رهبر با تشریح ابعاد شخصیتی امام صادق (ع) افزود: امام صادق (ع) شخصیتی نبود که گوشه نشین باشد و اگر مردم آن زمان یاری می‌کردند ایشان برای برپایی حکومت اسلامی قیام می‌کرد.

نمازگزاران جمعه خمینی شهر در حمایت از طرح نور و اقدامات نیروی انتظامی در برابر بی حجابی شعار دادند.

دیگر خبرها

  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • سید جمال‌الدین اسدآبادی مبارز و قهرمان ملی در برابر استعمار، اما ناشناخته برای نسل جوان
  • لزوم تجهیز امامزاده ابراهیم(ع) به سیستم اطفای حریق شبکه ای
  • امسال تعهدات دولت در حوزه‌های درمان، آب و مسکن به مردم ارائه می‌شود
  • لزوم اجرای وعده صادق اقتصادی در کشور
  • لزوم احساس مسئولیت مسلمانان نسبت به همدیگر
  • لزوم توجه به توسعه باغات زیتون در شهرستان رودبار
  • لزوم مقابله با گرانی/ زمان وعده صادق اقتصادی مسؤولان به مردم است
  • لزوم تلاش جدی مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • تاکید امام جمعه خمینی شهر بر حمایت مردم از طرح نور