Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور بارش پراکنده و گاهی رعد و برق طی ۲۴ ساعت آینده در برخی نقاط کشور رخ خواهد داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور و بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی طی ۲۴ ساعت آینده در گیلان، شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی، برخی نقاط خوزستان، چهار و محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب لرستان، شمال فارس، جنوب غرب اصفهان، شنبه در شمال کرمان، کهگیلویه و بویراحمد و شمال فارس بارش پراکنده گاهی رعد و برق پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین یکشنبه در اغلب مناطق کشور آسمان صاف و جوی آرام خواهیم داشت و روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه شاهد رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در کرمان، هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان خواهیم بود. همچنین خلیج فارس شنبه و یکشنبه مواج است.

بنا به این اعلام به دلیل پایداری جو در اغلب مناطق کشور، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و آلودگی هوا تا روز چهارشنبه در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت ادامه خواهد داشت.

درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز پیش بینی شده است که آسمان تهران فردا (۶ آذر ماه) قسمتی ابری و غبار محلی در اواسط روز وزش باد و اوایل شب نیمه ابری با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد و طی یکشنبه (۷ آذرماه) نیمه ابری به تدریج غبار محلی و هوا ناسالم برای گروه‌های حساس با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بنا بر این گزارش، طی امروز (۵ آذر ماه) بندر عباس با دمای ۳۱ درجه سانتیگراد و فردا (۶ آذرماه) بندرعباس و اهواز با دمای ۲۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و طی امروز (۵ آذر ماه) اردبیل با دمای ۹ درجه سانتیگراد و فردا (۶ آذرماه) همدان و اراک با دمای ۱۲ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هواشناسی بارش پراکنده باران رعد و برق درجه سانتیگراد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۶۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترنم باران، همچنان در کرمان گوش نواز است

میترا یاوری با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان نیمه ابری تا تمام ابری است، گفت: بارش باران امروز در مناطق غرب، جنوب، جنوب غرب، شمال غرب و مرکز استان پیش بینی می شود.

 

وی افزود: بارش ها برای امروز شدید نیستند. 

 

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، بیشترین میزان بارندگی در ایستگاه رفسنجان با ۸ ونیم میلی متر ثبت شده است.

وی تصریح کرد: منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۲ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین منطقه استان و لاله زار با دمای یک درجه سانتیگراد خنک ترین منطقه استان کرمان بوده است. 

 وی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۹ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۱۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • گذر امواج ناپایدار با تندباد و بارش پراکنده از اصفهان/تداوم روند افزایشی دمای هوا در استان
  • ترنم باران، همچنان در کرمان گوش نواز است
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده/ تداوم باد و باران در این نقاط
  • تداوم بارش ها در کرمان
  • هواشناسی ۴۰۳/۰۲/۰۵؛ تداوم بارش درمرکز، شرق و جنوب کشور
  • تداوم بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرق و جنوب کشور/ هوای ابری تهران
  • هواشناسی ایران ۴۰۳/۰۲/۰۵؛تداوم بارش‌ درمرکز، شرق و جنوب کشور
  • بارش باران با چاشنی رعدوبرق در کرمان
  • باران همچنان در این مناطق می‌بارد | شدت بارش‌ها در ۵ استان | وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور