Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، این حادثه در معدن زغال سنگ «لیستویاژنایا» در شهر گراموتینو از توابع کمرووآی سیبری و زمانی روی داد که بیش از ۲۸۰ معدنچی مشغول کار بودند.

این حادثه اواخر روز چهارشنبه به وقت محلی رخ داد و عملیات نیروهای امدادی برای یافتن ناپدیدشدگان که در اثر دودآلود شدنِ فضا با مانع روبرو شده بود در نهایت و به دلیل خطر انفجار موقتا متوقف شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای امدادی موفق شده‌اند ۲۳۹ معدنچی را به سطح زمین منتقل کنند. ۴۳ تن از این افراد برای درمان به بیمارستان منتقل شده‌اند.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه ضمن همدردی با خانواده قربانیان ابراز امیدواری کرده است که تلاش‌ها برای یافتن معدنچیان ناپدید شده به نتیجه برسد.

خبرگزاری رسمی تاس اعلام کرده که طی بازرسی از این معدن در ماه آوریل گذشته ۱۳۹ مورد نقض مقررات ایمنی از جمله مقررات ایمنی حریق، ثبت شده بود.

به گزارش یورونیوز، بررسی های مسئولان روسیه روی ۵۸ معدن زغال سنگ این کشور نشان می‌دهد که دستکم ۲۰ معدن از ایمنی و استانداردهای لازم برخوردار نیستند.

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۶۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم توجه به جلو بازهم حادثه آفرید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ سرهنگ رحمان اسپیدکار گفت: یک مورد واژگونی در کیلومتر ۱۷ محور صفی آباد حوالی روستای دلو در ساعت ۱۱:۳۰ امروز به گشت پاسگاه انتظامی، اعلام و کارشناسان پلیس راه و نیرو‌های امدادی به محل اعزام شدند.
به گفته اسپیدکار در اثر این حادثه سرنشین جلوی خودرو به دلیل نداشتن کمربند ایمنی دچار مصدومیت شد، اما به راننده خودرو به دلیل بستن کمربند ایمنی در این حادثه آسیبی وارد نشد.
کارشناسان حاضر در صحنه علت این حادثه بی احتیاطی و عدم توجه به جلو در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است.
وی رانندگان توصیه کرد: برای کاهش وقوع تصادفات قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را همواره مد نظر قرار دهند و با بستن کمربند ایمنی از جان خود محافظت کنند.

دیگر خبرها

  • تلاش برای امرار معاش مصداق جهاد با دشمن است
  • جست‌وجو برای یافتن پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ادامه دارد
  • برای خواب خوب مقررات بگذارید
  • افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • تلاش ها برای بهبود ایمنی جاده ها کارساز است
  • انسان مدرن اولیه تک‌شاخ سیبری را دیده بود
  • پلیس برزیل برای یافتن بمب وارد سفارت روسیه شد
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • عدم توجه به جلو بازهم حادثه آفرید