Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک ایتالیایی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن که مدت زیادی از بازگشتش به میادین نمی‌گذشت دوباره خانه‌نشین شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن از مصدومیت عضلانی مارکو وراتی و خانه‌نشینی سه هفته‌ای این بازیکن خبر داد.

هافبک ایتالیایی PSG در شب مصاف خارج از خانه این تیم با منچسترسیتی در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، از روی نیمکت بازی را تماشا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن 29 ساله در ابتدای هفته که تیمش 3 بر یک مقابل نانت به برتری رسید، در ترکیب اصلی حضور داشت و اولین بازی خود را بعد از مصدومیتش از ناحیه کمر انجام داد. این در حالی بود که او شروع فصل را هم به دلیل مصدومیت زانو از دست داده بود.

مصدومیت جدید وراتی از ناحیه عضله چهارسر روز سه‌شنبه در جریان تمرینات PSG رخ داد و حالا این بازیکن ملی‌پوش حداقل سه هفته دیگر هم نمی‌تواند تیم تحت هدایت مائوریسیو پوچتینو را هدایت کند.

لیگ قهرمانان اروپا| صعود منچسترسیتی، پاری‌سن‌ژرمن، رئال مادرید و اینتر/ شکست یاران طارمی مقابل لیورپول

 

مصدومیت‌های مکرر سبب شده که وراتی در تمامی رقابت‌های این فصل تنها هشت بازی برای پاری‌سن‌ژرمن انجام دهد که شش مورد آن در لوشامپیونه و دو مورد دیگرش در لیگ قهرمانان بوده است. او مجموعاً در این فصل 601 دقیقه در زمین بازی حضور داشته است. به سبب این مصدومیت‌ها وراتی، بازی‌های حساس ایتالیا مقابل سوئیس و ایرلند شمالی در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 را هم از دست داده بود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال پاری سن ژرمن فوتبال پاری سن ژرمن پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۷۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با نماد برج ایفل؛ طرح لو رفته از پیراهن دوم پاری سن ژرمن برای فصل 25-2024 / عکس

فوتی هدلاینز طرحی را منتشر کرده که ظاهرا پیراهن دوم پی‌اس‌جی در فصل ۲۵-۲۰۲۴ است.

طرفداری | طرح کیت دوم پاری سن ژرمن برای فصل 25-2024 لو رفت.

فوتی هدلاینز مانند هر سال انتشار طرح های لو رفته از پیراهن فصل آینده تیم ها را شروع کرده است. این بار نوبت به پاری سن ژرمن رسید تا فوتی هدلاینز طرح پیراهن دوم آن را منتشر کند. نکته جالب کیت دوم پی‌اس‌جی، طرح زیبای برج ایفل در زمینه آن است که به رنگ آبی‌ و قرمز دیده‌ می‌شود. در ادامه این مطلب عکس‌هایی از طرح منتشر شده پیراهن دوم پاری سن ژرمن را مشاهده می‌کنید. 


از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت
  • اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد
  • اتفاق خوب برای پرسپولیس در بازی با نساجی
  • با نماد برج ایفل؛ طرح لو رفته از پیراهن دوم پاری سن ژرمن برای فصل 25-2024 / عکس
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • دلداری جالب تئو: این امتحان زندگی است، برادر!
  • برتری 1-0 دورتموند مقابل پاری سن ژرمن به روایت کارتون / فیلم
  • امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید