Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@04:06:27 GMT

سری جدید گوشی Honor؛ مدل آنر ۶۰ را ببینید

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۷۳۷۶

سری جدید گوشی Honor؛ مدل آنر ۶۰ را ببینید

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از gizmochina، شرکت Honor، سری گوشی‌های هوشمند Honor ۶۰ را در تاریخ ۱ دسامبر در چین عرضه خواهد کرد. سازنده چینی قبل از عرضه این مدل جدید، پوستری را برای نشان دادن، طراحی پشتی آن منتشر کرده است. در پوستر این نوع گوشی، مدل و بازیگر چینی، به نام گونگ جون را می‌توان دید که گوشی Honor ۶۰ را در دست گرفته و آن را به نوعی تبلیغ می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قسمت پشتی این تلفن همراه آبی رنگ می‌باشد و با عناصر آسمانی تزیین شده است همچنین در قسمت بالایی سمت چپ این تلفن همراه یک قاب دوربین به شکل بیضی قرار دارد که دو لنز دوربین با اندازه بزرگ را در خود جای داده است و لنزی شبیه به  یک دوربین کوچک در بین آن‌ها قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

هنوز مشخصات سری آنر ۶۰ به طور کامل افشا نشده است. گزارش‌های مربوط به این خط تولید نشان می‌دهد که این سری جدید تلفن همراه، شامل سه مدل  Honor ۶۰، Honor ۶۰ Pro و Honor ۶۰ SE است. به نظر می‌رسد که این مدل‌های جدید با گوشی‌های ۷ OPPO Reno، Reno۷ Pro و Reno۷ SE رقابت خواهند کرد. آنر ۶۰ و آنر ۶۰ پرو احتمالا با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ واتی وارد بازار خواهند شد.

گفته می‌شود که شرکت Honor در حال کار بر روی گوشی هوشمند جدید مدل Honor X۳۰ است. احتمال می‌رود این گوشی با مشخصاتی مانند صفحه نمایش پانچ، تراشه ۶۹۵ و دوربین سه گانه ۴۸ مگاپیکسلی به بازار عرضه شود. همچنین شایعه شده است که این شرکت قصد دارد، دو گوشی جدید مدل تاشو را در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ در بازار عرضه خواهد کرد.

 

بیشتر بخوانید

قیمت روز گوشی موبایل ۲ آذر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تلفن همراه فناوری جدید گوشی هوشمند گوشی جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۷۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه آمریکایی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 15 ویدیویی از تبلیغ گوشی تلفن همراه گوگل پیکسل منتشر شده که زنان مسلمان با حجاب را در حال بازی بسکتبال و عکس گرفتن به تصویر کشیده است. این تصاویر را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۲ پرو + مشخصات Redmi note 12 pro 5g (۱۷ اردیبهشت)
  • تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه‌های آمریکایی
  • تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه آمریکایی
  • گوشی Moto G85 5G به زودی عرضه می‌شود
  • شیائومی پوکو F۵ + مشخصات، دوربین، قیمت و بررسی گوشی Xiaomi Poco F۵
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز (۱۶ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز ( ۱۶ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۱۶ اردیبهشت)
  • طرح آیفون ۱۶ فاش شد + تصاویر
  • اطلاعات جدید از آیفون ۱۶ و چیدمان جدید دوربین‌ها