Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید علی تدین ظهر جمعه به مناسبت ۵ آذر سالروز تأسیس سازمان بسیج مستضعفین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز در گام دوم انقلاب اسلامی بسیج و سپاه در خط مقدم تأمین امنیت پایدار و خدمت رسانی به مردم هستند.

وی گفت: بسیج در تمام شرایط سخت و دشوار کشور، تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و نشان داده است که یک نیروی توانمند در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: بصیرت و دور اندیشی حضرت امام خمینی (ره) در صدور فرمان تشکیل نهاد مقتدر، جهادی و مردمی بسیج، برای دفاع از انقلاب نوپای اسلامی، در همان ابتدای مسیر انقلاب از الطاف خفیفه الهی بوده و جلوه‌ای از حمایت خداوند رئوف از ملت بزرگ ایران است.

وی افزود: ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس توانست پیروزی‌های بسیاری را نصیب خود کند که بسیج نقش مهم و قابل توجهی در تحقق پیروزی‌های ملت در دفاع مقدس داشت و این نهاد مقدس با تقدیم هزاران شهید، توانست مکتب مقاومت را خلق کند و امروز کشورهای مسلمان و آزاده، از این مکتب الگو گرفته و جبهه مقاومت را در برابر دشمنان اسلام و انقلاب تشکیل داده‌اند.

تدین گفت: بسیج و سپاه همواره در خط مقدم عرصه محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی جهادی به مردم به خصوص در حوادث غیرمترقبه طبیعی مثل سیل و زلزله بوده و در کنار جهادگران عرصه سلامت برای مهار ویروس کرونا، مجاهدت کرده‌اند.

فرمانده تیم ۳۷ سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: بسیج و سپاه در سنوات اخیر در تمام صحنه‌ها به رویارویی با استکبار جهانی برخاسته و امروز دارای تجربه گران‌بها و ارزشمندی است که جایگزینی برای آن در جهان وجود ندارد.

تدین ادامه داد: مقابله با تحرکات امنیتی گروهک‌های تروریستی و جریان‌های ضد انقلاب، رویارویی با تهاجمات گسترده نظامی در دوران دفاع مقدس، ایستادگی در مقابل فشارها، تهدیدات و ترفندهای سیاسی و اقتصادی دشمن از دیگر برکات نهاد مقدس و مکتبی بسیج و سپاه برای انقلاب بوده است.

وی تصریح کرد: امروز بسیج به عنوان مولود انقلاب اسلامی، به خار چشم دشمنان تبدیل و سبب ایجاد وحشت در دل آن‌ها شده است چرا که دشمنان می‌دانند که بسیج همواره در برابر زورگویان و مستکبران با اقتدار تمام ایستاده است.

کد خبر 5354463

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته بسیج بسیج سازندگی اردبیل سپاه حضرت عباس ع استان اردبیل محرومیت زدایی هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا کرمانشاه عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران واکسن کرونا گرگان آلودگی هوا بارش باران تبریز ایلام بسیج و سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۷۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکتب شهید مطهری انقلاب را از انحراف مصون نگه داشت

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احد احدی در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته عقیدتیسیاسی سپاه در شهرستان نمین اظهار کرد: از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه که به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نام گذاری شده است بیش از ۷۷ برنامه در سپاه و رده‌های مختلف مقاومت شهرستان مرزی نمین برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نقش شهید مطهری و آثارمعرفتی و فکری این شهید والامقام در پیروزی انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: یکی از ارکان تاثیرگذار پیروزی انقلاب اسلامی شهید مطهری بود که با تاسی از مکتب اهل بیت(ع) و شاگردی معمار انقلاب توانست بر بسیاری از شخصیت های علمی و دانشگاهیان آن زمان که داعیه مکاتب غرب و شرق را داشتند غالب شده و از حریم انقلاب به خوبی دفاع کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه ناحیه نمین تصریح کرد: برگزاری همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم و تجلیل از معلمین و مربیان عقیدتی سیاسی،دیدار با علمای اخلاق، برگزاری نشست‌های بصیرتی، برگزاری مسابقات ورزشی و فوتسال، اجرای محافل انس با قرآن خانوادگی در سپاه زنگ سپاس و برگزاری مسابقه کتابخوانی، دیدار با خانواده‌های شهدا، نیز از جمله برنامه‌های مهمی است که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در رده‌های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار می‌شود.

احدی نقش معلمان را در تربیت انسان های کامل یادآور شد و بیان کرد: معلمان نقش تربیتی و هدایتی دارند و در کلاس های درس دانش آموزان را با عشق و علاقه تعلیم داده و برای ورود به جامعه آماده کنند.

کد خبر 6094769

دیگر خبرها

  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • مکتب شهید مطهری انقلاب را از انحراف مصون نگه داشت
  • نقش سازنده سپاه در امنیت پایدار منطقه و مبارزه با تروریسم
  • نقش جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس بسیار پررنگ بوده است
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند