Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@18:37:59 GMT

بیرانوند و پرتاب دستی برای ثبت در گینس

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۷۵۶۱

خبرگزاری آریا- رکورد دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در کتاب رکوردهای جهانی گینس به ثبت رسید.
به گزارش آریا، باشگاه بواویشتای پرتغال امروز (پنجشنبه 25 نوامبر/ 4 آذر) خبر داد نام علیرضا بیرانوند به خاطر بلندترین پرتاب دست در یک مسابقه رسمی فوتبال به طور رسمی در کتاب رکوردهای جهانی گینس به ثبت رسید. دروازه بان ایرانی بوآویستا به خاطر پرتاب‌‌ دست 61 متر و 66 سانتی‌متری‌اش در بازی بین تیم‌های ایران و کره جنوبی در تاریخ 11 اکتبر 2016 (20 مهر 1395) در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، گواهینامه مربوط به این رکورد را از مسؤلان گینس دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران این عنوان انفرادی‌اش را پیش از تمرین امروز (پنجشنبه) با هم‌تیمی‌هایش و اعضای باشگاه بواویشتا سهیم شد.
علیرضا بیرانوند به دلیل پرتاب 61 متر و 66 سانتی متری در دیدار برابر کره جنوبی، نامش را در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رساند. پرتاب های بلند علیرضا بیرانوند که از زمان حضور در نفت تهران معروف شده بود، بالاخره به صورت رسمی و در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسید. باشگاه بواویشتا پرتغال امروز به صورت رسمی از این موضوع خبر داد.
در اطلاعیه ای که بر روی سایت این باشگاه قرار گرفته، آمده است که علیرضا بیرانوند رکورد طولانی ترین پرتاب را در یک بازی رسمی و در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسانده است. دروازه بان بواویشتا به دلیل رکوردی که در دیدار تیم ملی ایران به ثبت رساند، این نشان افتخار را کسب کرد. بیرانوند در بازی بین تیم‌های ایران و کره جنوبی در تاریخ 11 اکتبر 2016 (20 مهر 1395) در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه موفق شد توپ را به میزان 61 متر و 66 سانتی متر پرتاب کند و در نهایت مستحق کسب این عنوان شد. ملی پوش ایرانی در تمرین امروز پنج شنبه بواویشتا این جایزه را با هم‌تیمی‌هایش و اعضای باشگاه بواویشتا سهیم شد.
علیرضا بیرانوند نسبت به ثبت رکوردش در کتاب گینس واکنش نشان داده است. علیرضا بیرانوند پست جدیدی را منتشر کرده است. نام علیرضا بیرانوند به خاطر پرتاب‌‌ دست 61 متر و 66 سانتی‌متری‌اش در بازی بین تیم‌های ایران و کره جنوبی در تاریخ 11 اکتبر 2016 (20 مهر 1395) در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در کتاب گینس ثبت شد. 
حالا وی در واکنش به این اتفاق در صفحه خود پست زیر را منتشر کرده است:

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بیرانوند 61 متر و 66 سانتی متر کتاب رکوردهای علیرضا بیرانوند باشگاه بواویشتا گینس به ثبت دروازه بان کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۷۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج | گلر پرسپولیس به سپاهان می رسد؟

به گزارش جام جم آنلاین، علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

دکتر حسین حاجی تقی فلوشیپ آسیب های ورزشی که معالجه دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه دست گچ علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه های ویژه ای برای بهبود کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت. 

دکتر حاجی تقی با بیان این که بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می تواند تیمش را همراهی کند اما این که در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه بان های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

دیگر خبرها

  • (عکس) استایل لش علیرضا بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان
  • حمایت علیرضا بیرانوند از امیررضا رفیعی + عکس
  • تصویری عجیب از همسر علیرضا بیرانوند به همراه یک سگ غول‌پیکر!
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • بیرانوند و عالیشاه امروز هم تمرین نکردند
  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج | گلر پرسپولیس به سپاهان می رسد؟
  • تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش
  • دروازه‌بان پرسپولیس به دیدار با سپاهان می رسد؟
  • واکنش علیرضا بیرانوند به قهرمانی تیم ملی فوتسال + عکس
  • بیرانوند به بازی با سپاهان نمی‌رسد