Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا، اختتامیه سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانده سپاه تهران و جمعی از مسئولان همچنین خانواده برخی از شهدای عالی‌مقام از جمله خانواده شهید حجازی برگزار شد.

مسیر تولید محتوا اعتلا خواهد یافت

رییس سازمان بسیج مستضعفین در آیین اختتامیه سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گفت: شما جوانان به فرمایشات مقام معظم رهبری لبیک گفتید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس مسیر تولید محتوا اعتلا خواهد یافت و ما خواهیم توانست در پرتوی شکل گیری به این شبکه مردمی اقدامات بهینه ای را پیش ببریم.

سردار غلامرضا سلیمانی افزود: شما جوانان در شبکه مردمی انقلاب اسلامی در فضای مجازی نقش آفرینی می‌کنید. امر مهم تولید محتوا در فضای مجازی مهم است و شما جوانان پیشتازان این مسیر هستید. اصل ایجاد شبکه گسترده مردمی و انقلابی و اثربخشی آن است.

تهدید فضای سایبری به همت بسیج به فرصت تبدیل می‌شود

فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: حوزه سایبری تهدیدی است که با همت و تلاش بسیج می‌تواند به بهترین فرصت تبدیل شود.

سردار حسن حسن زاده، فرمانده سپاه تهران بزرگ در حاشیه بازدید از سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در جمع خبرنگاران گفت: برگزاری چنین رویدادهایی باعث می شود این تولیدات به سمت حرفه ای شدن گام بردارد و چون این رویدادها قبلا در سطح استانی برگزار شده و برترین‌ها به این مرحله راه یافته اند انگیزه مضاعفی در میان جوانان کشور ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: امسال با همتی که سازمان فضای مجازی بسیج داشته است، شاهد ارتقای سطح تولیدات به لحاظ کمی و کیفی در استان و مراکز استان‌ها بودیم و بی تردید ادامه این روند بسیار امیدوارکننده است. پس از برگزاری این رویداد در سطح کشور، شاهد ایجاد موج انگیزشی میان جوانان بسیجی خواهیم بود و در دل این رویدادهاست که چنین استعدادهایی شناسایی می شوند.

داوری تیم های شرکت کننده در سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج

داور سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج با اشاره به داوری ۲۹ تیم شرکت کننده در سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج گفت: تیم های شرکت کننده و اعضای آن در سال جاری در مقایسه با سال های گذشته با آمادگی بیشتر و بهتری حضور یافته اند.

بابک کرباسی داور سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج به ارزیابی خود از تیم های شرکت کننده در مرحله نهایی سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج پرداخت و گفت: در این دوره از رویداد ۲۹ تیم شرکت کرده اند و بیش از نیمی از تیم ها از استانداردهای لازم برای کار و فعالیت گروهی برای تولید برخوردار بودند.

داور سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج ادامه داد: نیمی از روز ابتدایی رقابت در این رویداد به چالش سناریویابی توسط تیم های شرکت کننده گذشت و در ادامه مسیر با راهنمایی هایی که ارائه شد تیم ها مسیر اصلی خود را شناسایی و فرآیند کار خود را آغاز کردند.

وی درباره فرآیند داوری در این دوره از رویداد گفت: در فرآیند داوری همه تیم ها بر اساس یک سری از کاربرگ ها و فرم های مربوطه سنجیده ، ارزیابی  و امتیازدهی شدند.

گردهمایی بسیجیان رسانه های معاند را اذیت کرده است

مسئول فضای مجازی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در حوزه فضای مجازی نگاه ما تکیه بر  ظرفیت و توانمندی های مردمی است، گفت:در این رویداد ۱۰۸ تیم در قالب ۵۰۰ بسیجی به رقابت پرداختند و موضوعات در حوزه های مختلف به آن ها ارائه شد؛ البته خبرها حاکی از آن است که این گردهمایی رسانه های معاند را اذیت کرده است.

مسلم معین بیان کرد: در حوزه فضای مجازی نگاه ما تکیه بر ظرفیت و توانمندی های مردمی است. من با پشت گرمی این شبکه و لشکر بزرگ می گویم، دشمن برای ایجاد بحران از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده و به برکت تلاشگران این عرصه، نتوانسته موفق شود.

وی افزود: به تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری می گویم، دوران بزن درو در فضای مجازی تمام شده به طوری که بخشی از این ظرفیت در قالب این رویداد بزرگ خودش را نشان داد. ۶۸۹ تیم در قالب ۳ هزار بسیجی متخصص دعوت بسیج را لبیک گفتند و ۴۸ ساعت با رویکرد منحصر به فرد تولیدات خود را ارائه دادند.

معین بیان کرد:  ۱۰۸ تیم در قالب ۵۰۰ بسیجی به رقابت پرداختند و موضوعات در حوزه های مختلف به آن ها ارائه شد البته خبرها حاکی از آن است که این گردهمایی رسانه های معاند را اذیت کرده است.

به گزارش ایرنا، همچنین تیزر بازی رایانه ای  فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی  در سومین رویداد سراسری تولید محتوای بسیج با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر مسئولان برگزاری این رویداد ملی رونمایی شد.

در سومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج ۶۸۰ تیم از ۱۲ تا ۱۴ آبان باهم در سراسر کشور رقابت کردند. سپس ۵۰۰ نفر بسیجی متشکل از ۱۰۸ تیم رقابت خود را با یکدیگر ادامه دادند و تیم های شرکت کننده در ۴۸ ساعت فرصت داشتند، ایده و تولیدات خود را اعلام و اجرایی کنند.

برچسب‌ها محمد مهدی اسماعیلی انقلاب اسلامی ایران مقام معظم رهبری سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد مهدی اسماعیلی انقلاب اسلامی ایران مقام معظم رهبری محمد مهدی اسماعیلی انقلاب اسلامی ایران مقام معظم رهبری سازمان بسیج مستضعفان سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج تیم های شرکت کننده سومین رویداد شرکت کننده فضای مجازی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۸۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب

ایتنا - اپل به دلیل محتوای نامناسب، اپلیکیشن های هوش مصنوعی را از فروشگاه خود حذف می کند  اپل برخی از اپلیکیشن‌های هوش مصنوعی را که می‌توانند تصاویر نامناسب جنسی را تولید کنند، از اپ استور حذف کرده است.

اپل از وجود تعدادی اپلیکیشن ایجاد تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی در اپ استور اطلاع داده بود که به عنوان توانایی ایجاد تصاویر برهنه بدون رضایت تبلیغ شده بودند.

اپل سه برنامه را بلافاصله پس از گزارش از اپ استور حذف کرد، به این معنی که خود شرکت نتوانسته برنامه‌هایی را که خط مشی اپل را نقض می‌کنند پیدا کند و این برنامه‌ها مراحل بررسی را پشت سر گذاشته‌اند و توسعه دهندگان آنها از انتشار اپ‌ها منع نشده‌اند. 

دیگر خبرها

  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب
  • فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است
  • جامعه کارگری پیشتاز جهش تولید و جنگ اقتصادی است
  • شرکت‌های دانش‌بنیان صنایع معدنی گرد هم می‌آیند
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • کسب‌وکارهای دانش‌بنیان را نباید تعطیل کرد، باید به جریان‌های انقلابی، بسیج دانشجویی و مانند آن‌ها فرصت رقابت داد
  • کرمانشاه صاحب «سرزمین اقتصاد دیجیتال» می‌شود
  • لزوم توجه جدی به بزرگسالان اتیسم / برگزاری سومین رویداد «هم‌مسیر اتیسم»