Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، به نقل از روابط عمومی دبیرخانه جشنواره ابوذر، عباس محمدیان پنجشنبه شب در آیین تجلیل از صاحبان ۲۶ اثر برتر رسانه‌های گروهی جشنواره رسانه‌ای ابوذر در یزد افزود: فعالان خبر و گزارش فارغ از دیدگاه جناحی و گروهی برای رفع مشکل و رفع نیازهای مردم مسئولیت اجتماعی خود را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فعالان رسانه‌ها باید مواظب باشند تا در دام گروه‌گرایی و جناح‌بازی قرار نگیرند، ادامه داد: باید تمامی هم و غم رسانه‌ها تلاش برای خدمت به مردم و تحقق اهداف انقلاب اسلامی باشد.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: تحقق عدالت اجتماعی در کشور و اقدام موثر برای زنده نگه داشتن شعارهای اصیل انقلابی جزو رسالت ها و وظیفه مهم نمایندگان رسانه‌های گروهی در کشور است .

محمدیان با اشاره به اینکه نباید یک شبه منتظر اصلاح امور مختلف جامعه  باشیم گفت: رسانه‌های گروهی مردم را در جریان واقعیت‌های مختلف کشور به خصوص برای مردم و جوانان قرار دهند.

به گفته وی باید دولت و مسئولان به دلیل اهمیت موضوع نگاه ویژه به رسانه‌ها و فعالان این بخش داشته باشند و برای رفع مشکل آنها اقدام لازم را انجام دهند که این مورد موضوع مهمی است .

رییس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: رسانه‌های گروهی باید گفتمان نظام و انقلاب اسلامی را به نحو مناسبی در جامعه و بین اقشار مختلف بیش از گذشته ترویج کنند.

محمدیان به جنگ تمام عیار دشمنان علیه انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از رسانه‌های گروهی در اختیار خود اشاره کرد و گفت: باید برای مقابله با هجمه فرهنگی و رسانه‌ای استکبارجهانی  جدی وارد عرصه کار شد.

انتهای پیام/الف

انتهای پیام/ی

منبع: فارس

کلیدواژه: استان یزد خبرگزاری فارس دولت رئیسی جشنواره ابوذر خبرهای یزد رسانه های گروهی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۸۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از بی توجهی دولت برای اجرای سد آبریز ابراز نگرانی کرد و گفت: بی توجهی به مطالبه مردم پذیرفتنی نیست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهدشت، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌نصیر حسینی در اجلاسیه سرداران و 422 شهید شهرستان کهگیلویه با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور اظهار داشت: واقعیت امر دولت‌های مختلف نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد با وجود داشتن 10 درصد آب‌های سطحی کشور بی‌مهری می‌کنند که انتظار می‌رود دولت سیزدهم نسبت به این مهم نگاه ویژه و خاصی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه  ما یکی از استان‌هایی هستیم که منابع آب فراوانی داریم، اما متاسفانه به درستی از این منابع برای استان استفاده نمی‌شود، عنوان کرد: برخی سدهای احداث شده در محدوده جغرافیایی استان آورده‌ای برای مردم استان ندارند.

حسینی خاطرنشان کرد: موضوع اجرای سد آبریز را بارها در حضور مسئولان کشوری طرح کردیم ولی طرح این مطالبه مردم بعد از دوساعت به کلی به فراموش سپرده شد، ولی واقعیت امر در صورت بی‌توجهی دولت سیزدهم این مطالبه مردم را به اطلاع دفتر مقام معظم رهبری خواهیم رساند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین گفت: 500 هزار بشکه نفت روزانه در این استان برداشت می‌شود، ولی هنوز از محرومیت رنج می‌برد و واقعیت امر ما ثروتمند هستیم اما اجازه نمی‌دهند از جیب خودمان پول برداریم.

سید‌علی احمدزاده تاکید کرد: اجرای سد آبریز به عنوان به یک آرزوی بر دل مانده و پتروشیمی چرام دو مطالبه مردم استان از رییس جمهوری و اعضای هیئت دولت است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • پاسخ خبرگزاری مجلس به گزارش‌ها درباره مرکز پژوهش‌ها
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد
  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز آموزشی جوار کارگاهی در کشور
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • واکاوی ابعاد جهش تولید با مشارکت مردم در «نقش ما» منتشر شد
  • پیگیر اصلاح قانون شوراها در کشور هستیم
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست