Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@08:47:07 GMT

نماز جمعه پایتخت رنگ بسیج به خود گرفت

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۸۳۸۱

نماز جمعه پایتخت رنگ بسیج به خود گرفت

به گزارش ایرنا، نماز جمعه این هفته پایتخت در مصلی تهران برگزار و برپایی ۲۰ غرفه شامل کتاب، نقاشی، نماهنگ های فرهنگی و تصاویری از شهدا دفاع مقدس توسط بسیج اصناف کشور، وزارت کار، جهاد کشاورزی، بسیج سازندگی، فرهنگ و رسانه و قوه قضاییه با استقبال نمازگزاران مواجه شد.

در این بین چهره دختران و پسران نوجوان با لباس های یک شکل بسیج و با پیشانی بندهایی مزین به نام یا حسین (ع) و لبیک یا خامنه ای به چشم می خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین به دلیل همزمانی با هفتم آذر ماه سالروز عملیات غرور آفرین مروارید نیروی دریایی، کادر نظامی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی به صورت گسترده در نماز جمعه این هفته شرکت داشتند و از طرف دیگر به مناسبت نخستین سالگرد شهادت دکتر فخری زاده، نام و یاد آن شهید بزرگوار گرامی داشته شد.  

برنامه های مختلف نماز جمعه این هفته مصلی تهران، اجرای زنده گروه سرود محمد رسول‌الله از گروه‌های سرود برتر بسیج و برخی مستندها و نماهنگ‌ها با موضوع بسیج و نیروی دریایی بود که از بلند گوهای اطراف جایگاه پخش می‌شد.  

همچنین شبستان های داخل صحن با استقبال پر شور نمازگزاران روبه رو بود و به مرور فضاهای بیرونی توسط نمازگزاران با رعایت پروتکل های بهداشتی پُر شد.  

دریادار شهرام ایرانی از جمله چهره های برگزیده بسیجی، مدال‌آوران طلای المپیک، رتبه‌های برتر دانشجویی و نخبگان بخش دانش بنیان که در حوزه فعالیت‌های بسیج نام‌آور هستند نیز با حضور سردار سلیمانی فرمانده نیروی مقاومت بسیج کشور تجلیل شدند.  

نماز جماعت این هفته تهران با حضور حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای رئیس قوه قضائیه و به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران برگزار شد.

برچسب‌ها سید محمدحسن ابوترابی فرد شهر تهران محسنی اژه ای نماز جمعه تهران هفته بسیج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید محمدحسن ابوترابی فرد شهر تهران محسنی اژه ای سید محمدحسن ابوترابی فرد شهر تهران محسنی اژه ای نماز جمعه تهران هفته بسیج نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۸۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: نماز جمعه    14 اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه اقامه می‌شود.

  پیش از خطبه ها؛   حجت الاسلام میرزایی ،  مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)   آذربایجان غربی در سخنانی به

تبیین اهمیت و الزامات تعلیم و تربیت مهدوی خواهد پرداخت.

مصلی امام خمینی ارومیه از ساعت ده و نیم پذیرای همشهریان خواهد بود.

 

دیگر خبرها

  • خطبه‌های نماز جمعه تهران آغاز شد
  • نمره هوای تهران در روز جمعه ۱۴ اردیبهشت
  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • برپایی ۵ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمودی
  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود
  • هوای تهران دوباره سرد و بارانی می شود | پیش بینی هوای پایتخت در روزهای پایان هفته