Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد،حجت‌الاسلام غلامرضا کاوه امام جمعه موقت محمودآباد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: رقم خوردن تفکر و اندیشه عنوان بسیج از درون ذهن امام(ره) و تبلور آن در قلم حضرت آقا نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی گفت: هیچ کس گمان نمی‌کرد همین اندیشه و روحیه مقاومت و ایستادگی از مرزهای سرزمینی ایران به اقصی نقاط عالم اسلام صادر شود مثل حزب‌الله در لبنان، حشدالشعبی در عراق، انصارالله یمن، حماس در فلسطین و جبهه مقاومت در سوریه حاصل همین اندیشه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاوه خاطر نشان کرد: علت شکست‌ناپذیری ما امروز همین تفکر بسیجی است البته این اندیشه و تفکر دارای مبانی و مولفه‌هایی است که مهمترین آنها خدامحوری، ولایتمداری، حق‌گویی، تکلیف‌گرایی، ایثار و فداکاری، آرمان‌خواهی که بایستی این تفکر گسترش یابد.

امام جمعه موقت محمودآباد عنوان کرد: آنچه نظام سلطه و خاصه آمریکا و اسرائیل را در منطقه نگران و در واقع زمین‌گیر کرده همین اندیشه بسیجی است و علت ورود بسیج در عرصه‌های مختلف نظامی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، سازندگی و علمی به‌خاطر رسالت بسیج بوده که از روزهای نخستین دفاع از انقلاب اسلامی در برابر هر نوع تهدید اعم از سخت،نیمه سخت،جنگ نرم کمک به عمق بخشی انقلاب اسلامی بود.

وی تصریح کرد: به همین دلیل در هر برهه از تاریخ انقلاب که کشور با تهدید خاصی روبرو می‌شود، بسیج نیز به‌عنوان یک نیروی مردمی یک بازوی کمکی به دستگاه‌های متولی در آن عرصه کمک می‌کرد.

کاوه یادآور شد: بنابراین در دوران دفاع مقدس در عرصه نظامی، در دوران پس از دفاع در عرصه سازندگی، در دوران جنگ نرم و ناتوی فرهنگی در عرصه فرهنگی و اجتماعی و در فتنه‌ها و بزنگاه‌های سیاسی در عرصه بصیرتی و روشنگری و در دوران بیماری کرونا در عرصه کمک به بهداشت و درمان ورودهای موفقیت‌آمیزی داشته است.

 

این مسؤول تاکید کرد: از موضوعات مهم در امر بسیج جامعیت بسیج است یعنی بسیج متعلق به هیچ حزب و گروهی و طبقه و دسته خاصی نیست بلکه متعلق به همه مردم است.

وی در پایان گفت: اکنون پنج سال از مقابله با حقوق‌های نجومی می‌گذرد  دولت سابق چندان اعتقادی در برخورد با این ناهنجاری بزرگ نداشت ولی اکنون که قوای سه‌گانه با همفکری منادی مقابله با فساد هستند باید گام مهم را در مقابله با این پدیده زشت بردارند و این توقع و انتظار مهم عموم مردم از دولت انقلابی و مجلس انقلابی و قوه قضائیه انقلابی است.

به گزارش فارس، به مناسبت هفته بسیج فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان محمودآباد در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز در جمع بسیجیان و مردم به بیان عملکرد و فعالیت‌های بسیج و سپاه شهرستان طی یکسال اخیر پرداخت.

انتهای پیام/86038/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: برخورد با حقوق نجومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۸۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست ناپذیری آرسنال مقابل بزرگان؛ نمایش پرده آخر در اولدترافورد

آرسنال مقابل 5 تیم بزرگ انگلیس آمار 5 برد و 4 تساوی را به ثبت رسانده است. 

طرفداری | آرسنال در فصل جاری بهترین عملکرد چند سال اخیرش را مقابل «تاپ سیکس» لیگ برتر به ارمغان آورده است. 

پیروزی 3-2 مقابل تاتنهام به معنای حفظ رکورد شکست‌ناپذیری آرسنال مقابل تیم‌های مطرح لیگ برتر نیز خواهد بود. توپچی‌ها که همیشه در بزنگاه‌ها و لحظات مهم فصل مقابل «تاپ سیکس» لغزش‌های بزرگی نشان می‌دادند، در فصل جاری با تغییر رویکرد فنی و ذهنیتی، دستاوردها خوبی را در این دیدارها به ارمغان می‌آوردند. آن‌ها در فصل جاری مقابل تمامی تیم‌های بزرگ انگلیس حداقل یک بار پیروزی را تجربه کرده‌اند. تیم تحت هدایت میکل آرتتا برای ادامه کورس قهرمانی و امیدواری به لغزش منچسترسیتی، هفته سی و هفتم لیگ برتر به اولدترافورد سفر خواهد کرد. منچستریونایتد که به نوعی سنگ‌اندازی بزرگی در مسیر قهرمانی لیورپول رقم زد، می‌تواند رقیب دشواری برای آرسنال محسوب شود. دو بازی دیگر آرسنال مقابل اورتون و بورنموث در ورزشگاه امارات برگزار خواهد شد.

نتایج فصل جاری آرسنال مقابل تاپ سیکس:

آرسنال 3-1 منچستریونایتد

آرسنال 2-2 تاتنهام 

آرسنال 1-0 منچسترسیتی

چلسی 2-2 آرسنال

لیورپول 1-1 آرسنال

آرسنال 3-1 لیورپول

منچسترسیتی 0-0 آرسنال

آرسنال 5-0 چلسی 

تاتنهام 2-3 آرسنال

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • سپاهان و ۲۲۸۰ روز شکست ناپذیری در خانه پرسپولیس
  • انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است
  • انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • ده روسی: شکست‌ناپذیری بایرلورکوزن؟ هیچ تیمی نیست که نتوان آن را شکست داد
  • شکست ناپذیری آرسنال مقابل بزرگان؛ نمایش پرده آخر در اولدترافورد
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند