Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@11:07:42 GMT

امام جمعه گلستان: روحیه دشمن‌ستیزی ملت حفظ شود

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۸۴۷۵

امام جمعه گلستان: روحیه دشمن‌ستیزی ملت حفظ شود

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام محمود نورپور در خطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر گلستان ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: ما امیدواریم که روز به روز بر اقتدار و عظمت بسیج و برکات آن افزوده شود. 

وی ادامه داد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند بسیج می تواند در پرتو خردمندی و درست اندیشی، با اعتماد و توکل به خداوند دانا و توانا، در همه مسائل کشور و ملت، اثر بخش و مشکل گشا باشد و این تجربه چند دهه ملت ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب نماز جمعه گلستان ادامه داد: بسیج شجره طیبه ای است و ثمرات و برکات این درخت تنومند و ریشه دار، اقتدار، امنیت، خدمت، عمران و آبادانی، پیشرفت و ترقی است.  

وی گفت: از روزی که بسیج تشکیل شد، این فشر تا به امروز نقش آفرین بوده است و در دوران هشت سال دفاع مقدس ۹۰ درصد نیروها و رزمنده ها از اقشار مختلف بسیجی بودند.

امام جمعه گلستان تصریح کرد :بسیج بلاگردان مردم است و در زلزله، سیل، حوادث غیرمترقبه و چالش هایی همچون شیوع کرونا شاهد خدمات بسیج بودیم.  

وی مجلس شورای اسلامی را عصاره ملت و نقش آفرین دانست و گفت: نمایندگان باید مدرس وار عمل و موضع بگیرند و اسلام را حفظ کنند.  

خطیب جمعه گلستان اضافه کرد: یکی از امتیازات و شعارهای اصلی مرحوم مدرس در کسوت نمایندگی این بود که به نقش و جایگاه مردم اهمیت می داد و همواره می فرمود که ما ولی و قیم مردم نیستیم، بلکه وکیل مردم هستیم و باید نظر موکلان خود را اعمال کنیم و لذا همیشه در حوادث سیاسی و اجتماعی مردم را دخیل و شریک می دانست.

برچسب‌ها دفاع مقدس ایرنا شهرستان بهارستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس ایرنا شهرستان بهارستان دفاع مقدس ایرنا شهرستان بهارستان جمعه گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۸۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به‌مناسبت پاسداشت روز معلم، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده با امام جمعه آباده و نماینده منتخب مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

امام جمعه آباده در این دیدار از استادان و معلمان به‌عنوان پرورش‌دهنده جوانان و نوجوانان یاد کرد و از آنان خواست این نسل آینده‌ساز را آگاه، بیدار، باایمان و بااخلاق رشد دهند و تعهد در قبال کشور را در وجود آنان نهادینه کنند.

حجت‌الاسلام سیدعلیرضا دانا با بیان اینکه معلمی شغل انبیاء است، ادامه داد: معلمی موهبت بزرگ الهی تزکیه و تعلیم را نصیب معلمان گرانقدر کرده است.

وی با اشاره به نامگذاری ۱۲ اردیبهشت به‌عنوان روز معلم خاطرنشان کرد: این روز بزرگ مایه افتخار برای کسانی است که در جامعه از شأن والای معلمی برخوردارند.

امام جمعه آباده متذکر شد: اگر معلمی اهل تزکیه و علم‌آموزی نباشد، نمی‌تواند وظیفه‌اش را به خوبی انجام دهد و معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند و نیروی انسانی ارزش‌مدار تربیت و از همه ظرفیت‌های موجود در جامعه استفاده شود.

دانا با گرامیداشت یاد و خاطره اسوه عملی و چهره ماندگار عرصه تعلیم و تربیت استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری و شهدای معلم، فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم را به مجاهدان سنگر مقدس علم و دانش تبریک گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • یادواره‌های شهدا، دشمن‌ستیزی را در دلها زنده نگه می‌دارد
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند