Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته گرگان اظهارداشت:  هفته آینده  هشتم آذر مذاکرات بین ایران و ۱+۴  را در پیش داریم که  آمریکایی ها در تلاش برای ضعیف کردن  موقعیت ایران با تهمت های خود هستند تا در مذاکرات هر موردی را گفتند ایران مجبور به پذیرش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: نماینده ویژه آمریکا به همراه وزیر دفاع آمریکا نشست هایی در منطقه برای تضعیف ایران داشتند تا با تنش زایی و بحران افکنی ما را با مشکل مواجه کنند.

وی افزود: آمریکا برگشت به برجام را با تهمت ها و تنش هایی از جمله دخالت ایران در انتخابات آمریکا، تحریم شخصیت ها و شرکت های ایرانی همراه کرده تا ایران اسلامی را در بن بست قرار دهد.
نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان ادامه داد: ایران در مذاکرات هسته ای وین  با هدف شکست دشمنان یک قدم هم عقب نشینی نمی کند.

آیت‌الله نورمفیدی خاطرنشان کرد: ابتدا آمریکایی ها از برجام و تعهدات خود خارج شدند و ایران هم در مقابل کارهای آنها مجبور به خروج شد چنانچه  آن ها برگردند بعد  راستی آزمایی ما هم بر می گردیم.

وی اظهارداشت: کشورهای جهان و منطقه مطالبات ایران را حق دانسته و  می دانند در مقابل خروج آمریکا از وعده های برجام ایران تصمیم به خروج از برجام را گرفت و امروز آگاهی به مصالح کشور و نظام لازم است و باید در موضع گیری ها درست عمل شود.

آیت الله نورمفیدی اظهارداشت: به دلیل خسکسالی تنش ها و مشکلاتی را در آینده خواهیم داشت و مردم باید در مصرف آب صرفه جویی ویژه داشته باشند چرا که  در زمان  حاضر بیشترین مصرف آب در بخش کشاورزی است که کشاورزان باید آینده نگری کنند زیرا ادامه این روند آب در آینده مشکل ایجاد می کند در آینده جنگ ها برای آب خواهد بود که برای آن خون های فراوانی ریخته می شود.

وی افزود: امید است تمام مردم، مسئولان و متولیان  آب در استان در وضعیت آبیاری بخش کشاورزی و در مجموع در مصرف آب تدابیری بیندیشند و صرفه جویی کنند.

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت:  آب های زیرزمین در بخش های شمالی گلستان به دلیل استفاده فراوان از چاه ها شور شده و ظرفیت های کاسه های زیرزمین اینک خالی شده است.

آیت الله نورمفیدی اظهارداشت: آب های شور در بسیاری مناطق استان نفوذ کرده و زمین هایی در منطقه نشست کرده که مواظبت همه افراد را برای رفع بحران آب می طلبد.

وی تصریح کرد: امیدواریم در آینده سال های ترسالی را داشته باشیم ولی امروز به دلیل خشکسالی سدهای پرآب گذشته استان با کمبود آب شدید آب مواجه شدند.

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: فراز و نشیب های انقلاب اسلامی با تشکیلات منسجم و همیشه حاضر در میدان بسیج سازندگی در روزهای سخت  جنگ تحمیلی، میادین دفاع مقدس،حوادث کردستان و منطقه گلستان حل شد ولی  امروز مسائل و توطئه های دشمنان به شکل دیگری در آمده است.  

وی افزود: بسیجیان باید به  دشمن شناسی، توطئه شناسی دشمنان، چگونگی مواجه شدن  با آن ها با سپاه علم و دانش مسلح شوند چرا که کشور برخوردار از علم و دانش  به یقین جایگاه برتر و والاتری در همه عرصه ها خواهد داشت.

 نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت:  امروز بسیجیان مسئولیت های سنگین تری در  همت بلند، خردمندی، درست اندیشی، اعتقاد و تفکر به خدا  دارند.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به حادثه پنجم آذر گرگان گفت:  در سال ۵۷ و قبل از پیروزی انقلاب حادثه مهمی در گلستان  اتفاق افتاد که مردم به عنوان اعتراض به هتک حرمت زائران حرم مطهر رضوی اجتماع گسترده ای در گرگان داشتند که متاسفانه این اجتماع  آرام مردم استان توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده شد که ۱۴ نفر به درجه شهادت نائل آمدند.

 نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان بیان کرد:  مردم گلستان روز پنجم آذر  مقاومت از حریم انقلاب را با خون خود امضا کردند و به جهانیان به  اثبات رساندند .

انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان آیت الله نورمفیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۸۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ۱۳۷ کنکوری در مناطق سیل‌زده شهرستان زیرکوه/ علاوه بر فرصت مجدد آیا سهمیه‌ای به داوطلبان اختصاص داده می‌شود؟ +فیلم

چون مناطقی مانند شهرستان زیرکوه محروم محسوب می‌شود، یکی از امید‌های اصلی مردم این منطقه موفقیت در کنکور است.

نرجس رخشانی، فعال حوزه تعلیم و تربیت در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: پس از جاری شدن سیل دسترسی‌ها به مرکز شهرستان زیرکوه یعنی شهر حاجی‌آباد که محل برگزاری کنکور بود از بین رفت و تخریب شد. قرار است در دو تا سه هفته آینده آزمون مجدد برگزار شود.

وی افزود: ۱۳۷ نفر از داوطلبان مناطق سیل‌زده شهرستان زیرکوه سر جلسه کنکور غایب بودند که از این تعداد ۹۵ درصد به دلیل سیل نتوانستند به آزمون برسند. چون این منطقه محروم محسوب می‌شود، یکی از امید‌های اصلی مردم این منطقه موفقیت در کنکور است.

رخشانی افزود: به همین دلیل لازم است سهمیه‌ای برای این افراد در نظر گرفته شود، چون خیلی از این افراد حتی با کمک ارتش و سپاه با تاخیر توانستند خودشان را به آزمون برسانند. در نتیجه با استرس زیادی مواجه بودند و اوضاع خوبی نداشتند و حتی از شب قبل به دلیل بارش‌ها استرس داشتند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون دیروز فقط در شهرستان زیرکوه خراسان جنوبی به علت وقوع سیل بسیار شدید برگزار نشد.

به گفته پورعباس تعدادی داوطلب با وجود تلاش نیرو‌های امدادی به حوزه امتحانی نرسیدند. او ادامه داد: این نوید داده می‌شود با هماهنگی صورت گرفته در سه هفته آینده آزمون اختصاصی مجدد از داوطلبان آن منطقه گرفته شود تا حقی از کسی تضییع نشود.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصاویر| خلیج گرگان؛ گلستان
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • آینده برجام / توافقی صورت می گیرد؟
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • کاهش بافت فرسوده گرگان با افزایش نوسازی
  • غیبت ۱۳۷ کنکوری در مناطق سیل‌زده شهرستان زیرکوه/ علاوه بر فرصت مجدد آیا سهمیه‌ای به داوطلبان اختصاص داده می‌شود؟ +فیلم
  • بساط ویژه‌خواری برچیده شود/ جایگاه شغلی کارگران ارتقا یابد
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند
  • برقراری مجدد پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان