Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: نتیجه محوری در مسئله برجام رویکرد اصلی دولت سیزدهم است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سمنان که در مسجد امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، با اشاره به مذاکرات برجام اظهار داشت: رویکرد دولت سیزدهم در مورد مذاکرات برجام نتیجه محوری به نفع کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: قطعاً در مسئله برجام هرگونه توافقی که صورت گیرد تنها در صورت لغو تمام تحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه کشور است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج مستضعفین نقش اثرگذاری در اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص جایگاه بسیج و اهمیت آن گفت: بسیج همواره در عرصه‌های خدمات‌رسانی به مردم پیشگام و پیش‌قدم بوده و هست و این رویکرد با قوت و قدرت باید ادامه یابد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به حضور بی‌بدیل و بی‌نظیر بسیجیان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سایبری و اقتصادی و دیگر عرصه‌ها گفت: تلاش بسیجیان به‌مثابه جهاد در راه خداست.

حجت‌الاسلام مطیعی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدانی همچون مجید شهریاری و محسن فخری زاده گفت: این شهیدان در راه پیشرفت علمی کشور زحمات بسیار زیادی را متحمل شدند و این‌ها را باید برترین الگوهای دین‌داری دانست.

به گزارش تسنیم، امروز پنج آذرماه به مناسبت سالروز تأسیس بسیج مستضعفین بسیجیان سراسر استان سمنان با حضور در میعادگاه‌های نماز جمعه با آرمان‌های انقلاب و نظام تجدید عهد و پیمان بستند.

توصیه امام جمعه بیرجند به بسیجیان؛ "بصیرت‌تان را افزایش دهید"امام جمعه همدان خطاب به نمایندگان مجلس: به جای پیگیری انتصابات مدیران بساط حقوق‌های نجومی را جمع کنید

ویژه برنامه میقات صالحین به همین مناسبت با حضور پرشور بسیجیان پایگاه‌های مقاومت سراسر استان در پایگاه‌های نماز جمعه با هدف ترویج مسئله نماز جمعه و نقش‌آفرینی حلقات صالحین در برپایی نماز جمعه برپا شد.

انتهای پیام/363/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان سمنان نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۸۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، فردا هفت اردیبهشت ماه، هفت میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه در مصلی امام خمینی(ره) این شهر برپا می‌شود.

بر این اساس مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی و مدیرکل تأمین اجتماعی استان در میز خدمت حضور خواهند داشت.

همچنین مدیرعامل جمعیت هلال آذربایجان‌غربی، شهردار منطقه 2 ارومیه، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و نیز مسئول بسیج کارگران پاسخگوی سوالات و مسائل و مشکلات مردمی خواهند بود.

خطیب نماز جمعه فردا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند
  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه