Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رمضانعلی سنگدوینی ظهر امروز در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که در سالن جلسات شهید رجایی استانداری گلستان برگزار شد، اظهار کرد: آقای وزیر سفر استانی می‌روید به همراه خود سرمایه‌گذار بیاورید باید به موضوع سرمایه‌گذاری در گلستان توجه ویژه‌ای شود تنها راه نجات گلستان سرمایه‌گذاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه وقتی سرمایه‌گذار وارد گلستان می‌شود پیمانکاران ما جان می‌گیرند، تصریح کرد: استان گلستان نخستین تولیدکننده مرغ و تخم‌مرغ در سطح کشور است و تولید مرغ استان ۱۳ الی ۱۴ هزار میلیارد تومان است با این وجود تولیدکنندگان ما با مشکل تراکنش مالی مواجه هستند.

* استان گلستان با وجود محرومیت، نیروهای انسانی بسیار خوبی دارد

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بانک‌های خصوصی کجا هستند دست سرمایه‌گذار و تولیدکننده را باید بگیریم دامداران استان گلستان نهاده‌ای برای تامین دام‌هایشان ندارند استان گلستان واقعا فقیر است ولی نیروهای انسانی بسیار خوبی دارد.

سنگدوینی با گلایه از وضعیت نامعلوم پروژه پتروشیمی در گلستان خاطرنشان کرد: پروژه پتروشیمی استان گلستان ۱۵ سال است که کلنگ زده است و مردم سرمایه‌شان را برای این پروژه فروختند وزیر اقتصاد باید برای استان گلستان فرق قایل شود.

وی افزود: یک سال و نیم است که پای درد و دل مردم استان گلستان نشستیم واقعا مانده‌ام چه جوابی به آنها بدهم با توجه به اینکه رویکرد دولت سیزدهم عدالت‌محوری است باید به استان گلستان توجه ویژه‌ای شود این استان عقب‌ماندگی دارد و باید از آن حمایت شود.

* گلستان در آخر خط انتقال لوله گاز قرار دارد/ بیش از ۷۰ الی ۸۰ درصد از مردم گلستان از بخاری گازی استفاده می‌کنند

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: استان گلستان یک استان شمالی است با این وجود از کمبود آب رنج می‌برد اگر به این موضوع توجه نکنیم در سال ۱۴۰۱ با مشکل بحران آب مواجه خواهیم شد هم‌اکنون با مشکل قطعی آب دست و پنجه نرم می‌کنیم.

سنگدوینی با بیان اینکه اکنون به آخر خط لوله گاز در گلستان رسیدیم، اظهار کرد: اگر پدافند غیرعامل در استان گلستان پیش بیاید عملا نمی‌توانیم مشکل را حل کنیم چون هیچ چیزی نداریم بیش از ۷۰ الی ۸۰ درصد از مردم گلستان از بخاری گازی استفاده می‌کنند اگر با کمبود گاز مواجه شویم مشکلات زیادی به وجود می‌آید که خواهشمندم نسبت به این موضوع توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

انتهای پیام/۸۳۰۱۹

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر اقتصاد سر استانی سرمایه گذار کمبود آب و گاز گلستان نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس سنگدوینی استان گلستان سرمایه گذار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۸۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران آذربایجان غربی اهتمام ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذار دارند

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: مدیران و به‌ویژه تیم اقتصادی استان اهتمام ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذار دارند و این یک شعار نیست و در این زمینه تمام تلاش‌ها برای روان‌سازی و رفع موانع و مشکلات سرمایه‌گذاران انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدصادق معتمدیان، امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در جلسه راهبری طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان با اشاره به ثبات امنیت در آذربایجان غربی اظهار کرد: اکنون به برکت اقتدار جمهوری اسلامی ایران، آذربایجان غربی یکی از استان‌های امن کشور است و این امنیت موجب شده در سال‌های اخیر و به ویژه در دولت سیزدهم میل به سرمایه‌گذاری در استان افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های استان در حوزه‌های مختلف افزود: با توجه به درآمد سرانه کم مردم استان و همچنین کم بودن ارزش افزوده تولیدات استان، اولویت‌ها و برنامه‌های سرمایه‌گذاری استان به سمت فرآوری محصولات تولیدی برنامه‌ریزی می‌شود و در این زمینه اجرای طرح‌ها در زمینه فرآوری محصولات کشاورزی و همچنین محصولات معدنی در اولویت برنامه‌های سرمایه‌گذاری قرار گرفته است.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: با سرمایه‌گذاری و ایجاد واحدهای فرآوری محصولات معدنی و کشاورزی ضمن افزایش ارزش افزوده تولیدات محصولات استان و ایجاد فرصت‌های اشتغال، از خام‌فروشی محصولات تولیدی نیز جلوگیری خواهد شد.

معتمدیان موقعیت خاص جغرافیایی استان، زمین‌های حاصلخیز، آب مناسب و امنیت پایدار را از جمله مزیت‌های مهم سرمایه‌گذاری در استان عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از منابع آبی استان در بخش کشاورزی استفاده می‌شود، نیازمند بهره‌وری در حوزه کشاورزی هستیم و در این زمینه مردم استان و کشاورزان نیز آماده همکاری در اجرای طرح‌های سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و به‌ویژه تغییر الگوی کشت هستند.

وی با اشاره به الگوی موفق کاشت گردو در زمین یکپارچه در شمال استان که در نوع خود در خاورمیانه بی‌نظیر است، اظهار داشت: این الگوی موفق می‌تواند در ترویج تغییر الگوی کشت محصولات کم آب‌بر به جای محصولات پر آب‌بر از جمله سیب در بین باغداران استان بسیار مؤثر باشد.

استاندار آذربایجان‌غربی همچنین با اشاره به ظرفیت‌های استان در حوزه معدنی نیز گفت: با توجه به ظرفیت‌های منحصربه‌فرد استان در حوزه معدنی، از سرمایه‌گذاران علاقه‌مند که توانایی مالی، دانش و تخصص در این حوزه را دارند، برای حضور در استان و سرمایه‌گذاری در حوزه فرآوری محصولات معدنی دعوت می‌کنیم.

معتمدیان حوزه خودروسازی را نیز از دیگر ظرفیت‌های استان برای سرمایه‌گذاری دانست و افزود: سرمایه‌گذاران علاقمند نیز می‌توانند در این حوزه در استان فعالیت کنند و استان آماده حمایت و همکاری در این زمینه با سرمایه‌گذاران است.

کد خبر 747567

دیگر خبرها

  • ادامه هتل«صخره‌ای»معطل راه دسترسی/استاندار:سرمایه‌گذار حمایت شود
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای قدیمی‌ترین پروژه خرم‌آباد
  • رها سازی آب سد وشمگیر از امروز؛ مردم به حریم رودخانه گرگانرود نزدیک نشوند
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • اینجا از هر ۱۰ سرمایه، ۹ تا بر باد می‌رود
  • عربستان به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای پروژه نئوم
  • مدیران آذربایجان غربی اهتمام ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذار دارند
  • مدیران نگران چه هستند؟
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر