Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حجت الاسلام رضا آقا ملایی، امام جمعه فهرج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در فهرج با تبریک و گرامیداشت هفته بسیج به ویژگی‌های بسیجیان پرداخت و گفت: ولایت پذیری یکی از ویژگی‌های بسیجیان است و بسیجی هیچ گاه از ولایت جدا نمی‌شود.

 او در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه خواستار توجه ویژه وزیر علوم و نماینده مردم شهرستان‌های بم، ریگان، فهرج و نرماشیر به دانشگاه پیام نور شهرستان فهرج شد و افزود: مردم فهرج به سختی و با کمک‌های مردمی دانشگاه پیام نور را راه اندازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام آقاملایی در ادامه گفت: اکنون دانشگاه پیام نور هیچ هزینه‌ای برای دولت ندارد، چون زیرساخت‌های آن آماده است.

او  از وزیر علوم و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی  خواست: رشته‌های این دانشگاه را افزایش دهند که متقاضی رشته‌های مختلف وجود دارد. 

او همچنین در ادامه بر علم آموزی در جامعه تاکید کرد و گفت: پیشرفت‌های علمی در کشور باعث قدرت می‌شود و علم باعث اقتدار یک کشور است.

حجت الاسلام آقا ملایی با بیان اینکه هرکس به دنبال پیشرفت شهرستان فهرج است باید مجامع علمی شهرستان را تقویت کند، بیان داشت: باید برای رشد علمی شهرستان برنامه ریزی دراز مدتی داشته باشیم.

او  در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالگرد شهادت شهید آیت الله  مدرس گفت: باید الگوی مسئولان ما شهید آیت الله مدرس باشد.

امام جمعه فهرج همچنین خواستار برخورد جدی با مفسدان اقتصادی شد و گفت: باید جلوی  فرهنگ اشرافگری که بلای کشور است و  جامعه ما را نابود می‌کند، گرفته شود.

او همچنین بیان داشت: باید مسئولان خودشان را نوکر مردم بدانند و در حکومت اسلامی، کسی که مسئول و رئیس باشد، خادم مردم است.

 انتهای پیام/ م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه وزیر علوم دانشگاه پیام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۸۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران

امام جمعه سنندج توجه به بهبود معیشت و هزینه‌های زندگی کارگران را خواستار شد و گفت: باید آنچنان به این قشر زحمت‌کش توجه و نیازهای آنان را برآورده کرد که در زمان بازنشستگی و پیری دغدغه‌ای نداشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ماموستا فائق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع این شهر اقامه شد، اظهار داشت: شهدای کارگری در راستای تلاش، ایثار و فداکاری جان خود را از دست دادند که باید این راه پر افتخار ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه چرخه اقتصاد کشور به دست کارگران به چرخش درمی‌آید، گفت: دست تک‌تک کارگران کردستانی را بوسیده و قدردان زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه آنان هستیم.

امام جمعه سنندج با اشاره به عنوان شعار سال تصریح کرد: به حرکت درآوردن چرخه اقتصاد جز با مشارکت مردم و تقویت کارگران میسر نمی‌شود.

وی افزود:  جهش تولید یعنی تقویت مشارکت مردم، استفاده از منابع خدادادی، نخبگان، فارغ‌التحصیلان، معادن و منابع خدادادی استان، کارخانجات و درآمد مرزها؛ امید که این ظرفیت‌ها مورد توجه قرار گیرد.

ماموستا رستمی توجه به بهبود معیشت و هزینه‌های زندگی کارگران را خواستار شد و عنوان کرد: باید آنچنان به این قشر زحمت‌کش توجه و نیازهای آنان را برآورده کرد که در زمان بازنشستگی و پیری دغدغه‌ای نداشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه چرخش چرخ تولید کشورمان در گرو همراهی کارگران است، اظهار کرد: همه ظرفیت‌ها در کردستان برای تحقق جهش تولید وجود دارد اما نیاز به کار و تلاش دارد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه عدالت در همه حوزه‌ها  و میان  اقشار یکسان اجرا شود، تأکید کرد: باید کاری کنیم کشور را با تولید به سمت قله‌های ترقی پیش ببریم و با جهش تولید تحریم‌ها را خنثی کنیم. برای انجام کارها تحریم را بهانه نکنیم.

وی با اشاره به اهمیت کسب و روزی حلال از دیدگاه قرآن ابراز داشت: کسب روزی حلال یکی از فضائلی است که دین اسلام تاکید بسیاری بر آن داشته و در آیات قرآن و روایات همواره انسان‌ها را بر کسب روزی حلال و طیب و پاک تشویق کرده است.

امام جمعه سنندج گفت: پاکیزه‌ترین مال آن است که از حلال به دست آید، کسی که در طلب رزق حلال از شهری به شهری رود، مانند کسی است که در راه خدا جهاد کند.

انتهای پیام/481/.

دیگر خبرها

  • نفوذ سامانه بارشی از جمعه در اردبیل
  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران
  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • رفع مشکل کمبود فشار آب در مناطق کوی دانشگاه شهرستان نقده
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم درباره حمله سپاه به اسرائیل
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد