Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت‌الاسلام رضا سعادت فر، امام جمعه بافق گفت: کسانی که حقوق‌های نجومی دریافت می‌کنند، غارت گر ارزش‌ها هستند و سبک زندگی طاغوت را تبلیغ و فساد را در جامعه ترویج می‌کنند.

او با اشاره به روحیه عدالت خواهی و ظلم ستیزی بسیجیان افزود: انقلاب نیامده است که کاخ ویران کند، بلکه آمده است تا فرهنگ کاخ نشینی، اشرافی گری، غارت بیت المال و فرهنگ نجومی بگیری را به زباله‌دان تاریخ بیاندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعادت فر خاطرنشان کرد: جرم اشرافی گرایان، لطمه زدن به آبروی نظام، چرکین کردن دل مردم و خیانت به خون شهدا است و باید با آن‌ها با اشد مجازات برخورد شود.

او ادامه داد: تکثر مسئولیت‌ها هم در جامعه ظلم است و با فرهنگ اسلام و جامعه اسلامی تداخل دارد.

امام جمعه بافق گفت: امروز آفت نمایندگان مجلس ترس از به خطر افتادن آینده سیاسی و طمع برای رسیدن به پست‌های بیشتر است.

سعادت فر با اشاره به مسئله کم آبی گفت: کشور در بحث تولید، تصفیه و مصرف آب دچار مشکل است.

او افزود: این مشکلات، محصول سوء مدیریت مدیران اشرافی است که فکری درباره این موضوع نکرده اند.

خطیب نماز جمعه بافق در پایان گفت: باتوجه به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب، خوب است که در بافق، مجمع خیرین حمایت از نخبگان شکل بگیرد و شاهد رشد و پیشرفت بیشتر جوانان نخبه شهرستان باشیم.

انتهای پیام/ غ

انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تامین آب شرب انتقال آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۸۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتلای فرهنگ جامعه از مسیر تعلیم و تربیت معلمان می‌گذرد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه معلمان بر گردن همه ما و آحاد جامعه حق دارند، گفت: اعتلای فرهنگ جامعه از مسیر تعلیم و تربیت معلمان می‌گذرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد نورصالحی امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در نطق پیش از دستور صدوسی‌ویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت روز معلم اظهار کرد: معلمان بر گردن همه ما و آحاد جامعه حق دارند و امیدواریم بتوانیم قدردان زحمات و تلاش‌های آن‌ها باشیم، چراکه اعتلای فرهنگ جامعه از مسیر معلمان می‌گذرد.

وی با تسلیت شهادت امام صادق (ع) افزود: این امام همام فرمودند «در برابر کسی که از او دانش، می‌آموزید فروتن باشید» بنابراین امیدواریم بتوانیم به همه فرمایش‌های ائمه اطهار از جمله این حدیث مهم عامل باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت روز کارگر گفت: کارگران نقش ویژه‌ای در اعتلای اقتصاد و تولید کشور دارند و رهبر معظم انقلاب نیز با تاکید بر همین موضوع سال را نام‌گذاری کرده‌اند که امیدواریم با دست توانای کارگران عزیز، روز به روز شاهد شکوفایی اقتصادی باشیم.

وی با اشاره به تقدیر از معلمان و اساتید برتر در صحن علنی شورا بیان کرد: امروز به نمایندگی از جمع کثیری از معلمان پرتلاش و زحمتکش از تعدادی از پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت و چند معلم فداکار تجلیل صورت گرفت.

کد خبر 750715

دیگر خبرها

  • راهکار بیژن نوباوه برای حرکت فرهنگی برای حجاب؛ از سخت‌ترین کار شروع کردیم | فیلم
  • معلم؛ روایتگر تاریخ و مظهر فرهنگ
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • تاثیرگذاری فرهنگی وظیفه آحاد مردم جامعه است
  • مد خوب، مد بد!
  • اعتلای فرهنگ جامعه از مسیر تعلیم و تربیت معلمان می‌گذرد
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • رهبر حزب سعادت ترکیه از سمت خود کناره گیری می‌کند
  • واکنش ۲ امام جمعه به مسمومیت الکلی پزشکان /مگر مضرات مشروب خوردن را نمی‌دانند؟