Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور در خطبه‌های نمازجمعه این هفته میامی به میزبانی مسجد جامع با اشاره به موضوع حقوق‌های نجومی، بیان کرد: برداشت‌های نامشروع در کشور خیانت به آرمان‌های انقلاب است.

وی با بیان اینکه مسئولان با این پدیده شوم برخورد کنند زیرا بی اعتمادی مردم را باعث می‌شود، افزود: باید برخورد با متخلفان و پدیده اشرافی‌گری در اولویت قرار گیرد تا مردم در زمینه مقابله با فساد امیدوار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه میامی با اشاره به ضرورت تلاش برای اعتماد سازی بین اقشار مختلف مردم، بیان کرد: برای نسل به این هدف والا که دولت سیزدهم نیز به دنبال آن است، توجه بیشتر دولت و قوه قضائیه نسبت به پرداخت‌های غیرمتعارف ضرورت است.

صفایی پور با بیان اینکه اقشار مختلف مردم خواهان تحول هستند، ابراز کرد: امروز مردم در کنار تحول خواهی به دنبال عدالت محور و همچنین مبارزه با فساد در جامعه هستند زیرا این موضوع دارای اهمیت بسزایی در کشور است.

وی با اشاره به اینکه مسئولان در مبارزه با مفاسد اقتصادی با مشارکت بسیج مردمی جدی‌تر عمل کنند تا شاهد امیدواری در سطح جامعه باشیم، بیان کرد: با اشرافی گری نمی‌توان مردم را به تغییر شرایط امیدوار کرد لذا باید اقدام عاجلی صورت گیرد.

امام جمعه میامی با بیان اینکه مقابله با فساد و پدیده شوم حقوق‌های نجومی از مظاهر فساد ستیزی در سطح کشور است، تاکید کرد: مسئولان نسبت به این پدیده انرژی و وقت بیشتری بگذارند زیرا مردم و جوانان ما مشاهده و در فضای مجازی اخبار را رصد می‌کنند امروز نباید برخی مدیران به بهانه حفظ مدیریت ۱۰۰ میلیون تومان حقوق بگیرند در صورتی که جوان ما بیکار است و ده‌ها مشکل اقتصادی دارد.

صفایی پور با اشاره به دور جدید مذاکرات بیان کرد: برخی کشورها در ائتلافی با حضور آمریکا، اسرائیل و کشورهای عربی که رهبر معظم انقلاب اسلامی از آنها گاو شیرده غرب یاد کرد، به دنبال ایجاد حاشیه برای مذاکرات هستند تا اذهان عمومی را از شکست‌های خودشان در منطقه دور سازند لیکن باید گفت این نمایش بی ثمر علیه ایران در راستای تحریم‌های ظالمانه بی‌فایده خواهد بود چرا که کشورمان از حقوق خود کوتاه نمی‌آید و در نتیجه طرف مقابل یک راه بیشتر به جز لغو تمامی تحریم‌ها ندارد.

وی با اشاره به سفر مسئولان استانی و کشوری به میامی طی هفته‌های گذشته خواستار عنایت بیشتر دولتمردان به پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان شد و گفت: طرح‌هایی مانند استخر سرپوشیده، حرم شهدای گمنام و طرح‌های ورزشی و عمرانی بسیاری در میامی نیمه کاره رها شده‌اند که می‌بایست تکمیل آنها در اولویت قرار گیرد.

کد خبر 5361160

منبع: مهر

کلیدواژه: حقوق های نجومی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان خطبه های نماز جمعه مذاکرات هسته ای میامی هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا کرمانشاه عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران گرگان واکسن کرونا بارش باران آلودگی هوا سنندج تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۸۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده رویی در میامی و ایوانکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ شرکت کنندگان در این پیاده روی کارکنان دولت میامی مسیر سه کیلومتری میدان امام رضا (ع) تا تفرجگاه سه چنار طی کردند.
بانوان میامی هم با شعار شادابی و نشاط و سلامتی یک روز شاد را در کنار هم سپری کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سه سال انتظار برای ارشاد مدیران
  • سرآشپز پخت تورم در ایران
  • ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید
  • توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باعث ریشه کن شدن فساد است
  • ورزش‌های زورخانه‌ای یک سرمایه است
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • فساد و مفسد در دولت سیزدهم تحمل نخواهد شد
  • رئیس جمهور: مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • اگر حیوانات جنگل زندگی اشرافی داشتند! (عکس)
  • همایش پیاده رویی در میامی و ایوانکی