Web Analytics Made Easy - Statcounter

وعده مجید صدری مبنی بر پرداخت 15 درصد از قرارداد بازیکنان باز هم عملی نشد

پرسپولیسی ها بدون دریافت پول راهی بازی با نفت آبادان شدند.

به گزارش طرفداری، در حالی که مجید صدری در برنامه دوشنبه شب فوتبال برتر در ادعای جذاب دیگری وعده تازه ای داد و اعلام کرد تا قبل از بازی با نفت آبادان در روز چهارشنبه 15 درصد از قرارداد این فصل بازیکنان را پرداخت می کند اما این اتفاق رخ نداد تا باز هم وعده ای دیگر از سرپرست سرخ ها عملی نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که کادرفنی و بازیکنان تا آخرین لحظه در انتظار دریافت این مبالغ و رسیدن اس ام اس واریز از بانک بودند اما خبری نشد تا آن ها با ناراحتی شدید از عملی نشدن وعده تازه ای از سرپرست خود راهی زمین مسابقه شوند.

جالب این که صدری در گفتگو با میثاقی تاکید کرد با پرداخت این مبلغ به دنبال دادن شوک مثبت به تیم است اما این وعده عملی نشد تا مشخص شود این شوک بیشتر منفی بوده است تا مثبت.

 

بیشتر بخوانید:

سیزده روز تا پایان حکم سرپرستی مجید صدری

 

اخبار داغ 

فیلم ادرار خانم خواننده روی طرفدارش در کنسرت! / زشت ترین اقدام در جهان! علی کریمی: VAR وارد ایران شده و غیر از خوبان عالم همه بی خبر هستیم عصبانیت سرمربی پورتو از مهدی طارمی اریک کانتونا: من سرمربی جدید منچستریونایتد هستم! (زیرنویس فارسی) فرانک لمپارد: در باشگاه چلسی به ورزشگاه تاتنهام، ورزشگاه 3 امتیازی می گفتند! (زیرنویس فارسی)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مجید صدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۹۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین شاداب سرخپوشان در ورزشگاه کاظمی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، شاگردان اوسمار ویرا امروز از ساعت ۱۱:۴۵ در ورزشگاه کاظمی تمرین کردند.

پیش از شروع تمرین و در جلسه فنی نکاتی به بازیکنان گوشزد شد. سپس بازیکنان در سالن وزنه حاضر شده و به حرکات کششی و نرمشی پرداختند.
در قسمت بعد سرخپوشان به زمین آمدند و در یک چالش جذاب بازی گلف که از سوی مربیان طراحی شده بود شرکت کردند. بازیکنان باید در گروه‌های ۴ نفره توپ را از فاصله‌ای مشخص به گونه‌ای هدایت می‌کردند که در کنار پرچم قرار بگیرد.

این تمرین در فضایی شاداب و همراه با کری‌خوانی انجام شد.
پرسپولیس امروز بدون مصدوم تمرین کرد.

کد خبر 6095811

دیگر خبرها

  • تمرین شاداب سرخپوشان در ورزشگاه کاظمی
  • خدا نیت‌های ما را هم خریدار است + فیلم
  • درویش با یحیی گل‌محمدی دوباره تماس گرفت
  • انتقاد رضا درویش از امید عالیشاه؛ بازیکن باتجربه نباید این چنین کند!
  • درویش: پرسپولیس خواهش و تمنا نمی‌کند؛ دلال‌ها فضا را آلوده می‌کنند
  • پشت پرده برکناری علی خطیر؛ پرداخت پول بدون اجازه!
  • درویش: عالیشاه نباید کاری می‌کرد که اخراج شود
  • محمد انصاری به کادرفنی تیم ملی جوانان اضافه شد
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد/ احتمال بازگشت نرخ ارز به پله ۵۰ هزار تومان وجود دارد