Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@08:20:41 GMT

تولید قطعات در داخل کشور گامی به سوی خوداتکایی

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۹۴۷۶

تولید قطعات در داخل کشور گامی به سوی خوداتکایی

ایسنا/مازندران مالک یک شرکت تولیدی، توزیعی و خدماتی ادوات کشاورزی مدعی است که بخش زیادی از قطعاتی که تا همین سال‌های گذشته، از کشورهای دیگر وارد کشورمان می‌شد را با کیفیت بسیار مناسب تولید و ورانه بازار می‌کند.

عبدالله بریمانی دارابی مالک یک شرکت تولیدی، توزیعی و خدماتی ادوات کشاورزی که در نمایشگاه ماشین آلات و ادوات کشاورزی، تاسیسات و تجهیزات گلخانه‌ای در ساری حضور داشت، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: شرکت ما تولیدکننده قطعات کمباین برنج و غلات واقع در سورک بوده و دارای ۳۵ پرسنل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه فعالیت شرکت به صورت عمده بوده است، تصریح کرد: بخش زیادی از این قطعات در سال‌های قبل از کشورهای دیگر وارد می‌شد و اکنون ما در حال تولید این قطعات هستیم.

مدیر این شرکت تولید قطعات، خاطرنشان کرد: با توجه به تولید قطعات در کشور نیاز به جذب نیروی کار بیشتری وجود دارد و در کنار جذب نیروی کار نیازمند به ارائه خدمات هستیم و با حمایت می‌توانیم تولیدات را افزایش دهیم.

بریمانی درباره تولیدات این شرکت، افزود: تمام قطعات کمباین برنج که شامل قطعات چدنی، دینام، استارت و غیره در این شرکت تولید می‌شود.

وی ادامه داد: تعداد ۳۵ نفر پرسنل به صورت  مستقیم و ۳۰ نفر هم به صورت غیرمستقیم در حال فعالیت در این مجموعه هستند.

مدیر شرکت تولید قطعات در پاسخ به مشکلات موجود، افزود: مشکل اصلی ما نوسانات قیمت مواد اولیه هست به علت نبودن ثبات قیمت ضرر زیادی متحمل شدیم که منجربه تعدیل نیروی کار در این مجموعه بوده است.

بریمانی ادامه داد: در بخش حمایت، تسهیلات، به ندرت پرداخت می‌شود یا وامی پرداخت نمی‌شود یا درخواست وثیقه‌های سنگین از سمت بانک صورت می‌گیرد که امکان تهیه آن برای ما وجود ندارد.

وی در پاسخ به تعداد قطعات تولیدی در شرکت، افزود: قطعات تولیدی در شرکت شامل دنده ها، قطعات گیربکس، قطعات حلبی که شامل پوسه، گیره و غیره هستند که تولید می کنیم.

مدیر این شرکت تولید قطعات، ادامه داد: با ورود ماشین‌آلات از کشورهای دیگر مانند چین، کشاورزان در بحث قطعات دچار مشکل می‌شدند که شرکت برادران بریمانی توانسته با تولید قطعات این مشکل را مرتفع کند و بخش اعظم قطعات با قیمت مناسب در اختیار کشاورزان قرار می‌گیرد و تا در تولیدی که کشاورزان برای مردم انجام می‌دهند مثمر ثمر باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قطعه کشاورزی ادوات کشاورزی استانی اقتصادی تولید قطعات شرکت تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۹۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، عبدالناصر درخشان درباره ظرفیت ایران در تولید فولاد گفت: ما جزء ده کشور برتر تولید فولاد در جهان هستیم. با این اوصاف شرکت‌های خودروسازی ما بهانه افزایش قیمت محصولاتشان را افزایش قیما مقاطغ فولادی می‌دانند. به‌طور کلی مصرف‌کنندگان فولاد کشور ما دچار مشکل هستند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس یازدهم ضمن حمایت از افرایش ظرفیت تولیدی فولاد در ایران و با اشاره به راه‌اندازی فاز دوم کارخانه احیاء استیل فولاد بافت توسط گروه مالی گردشگری اظهار کرد: افزایش ظرفیت تولیدی مشکلات مصرف‌کنندگان را کم می‌کند. در عین حال باید اقتصاد این بخش را سر و سامان دهیم. افزایش روزانه قیمت میلگرد و دیگر زنجیره‌های فولادی با توجه به توان تولیدی ایران ، غیرمنطقی است.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس با اشاره به افرایش توان تولیدی فولاد بافت افزود: هر چه توان تولیدی ما بیشتر شود و تنوع تولیدی ما افرایش یابد، به‌نفع کشور است. افرایش ظرفیت تولید و تنوع تولیدی باعث رقابتی شدن فضای اقتصاد می‌شود. ایجاد مزیت رقابتی و کاهش انحصار قیمت‌ها را می‌شکند؛ چرا که مصرف‌کننده قدرت انتخاب بهتری خواهد شد.

درخشان درباره اشغالزایی پروژه جدید فولاد بافت گفت: بدون شک افزایش ظرفیت تولیدی در صنعت فولاد، بنگاه‌های ما را فعال‌تر می‌کند و نرخ بیکاری را کاهش می‌دهد. در دل هر اشتغال مستقیمی چند اشتغال غیرمستقیم نهفته است که در نهایت به جهش تولید با مشارکت مردم کمک می‌کند و اقتصاد کشور را نجات می‌دهد.

گفتنی است، فاز دوم کارخانه احیاء استیل فولاد بافت پس از ۳۲ ماه و با حمایت گروه مالی گردشگری به بهره‌برداری رسید.

دیگر خبرها

  • دستاوردهای ذوب آهن اصفهان در خدمت توسعه کشور است
  • افزایش واردات محصولات دارای تولید داخل خبر خوبی نیست
  • چالش ناترازی بنزین با «متانول» برطرف می‌شود؟
  • رئیسی: شاهد انتخابات با شکوه خواهیم بود
  • خودزنی آمریکا با تحریم روسیه / مصائب بوئینگ بدون قطعه ساخت مسکو!
  • خودزنی آمریکا با تحریم روسیه/ مصائب بوئینگ بدون قطعه ساخت مسکو!
  • افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور