Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@06:40:48 GMT

روحیه و تفکر بسیجی رمز پیروزی مقابله با دشمن است

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۹۶۴۷

روحیه و تفکر بسیجی رمز پیروزی مقابله با دشمن است

به گزارش ایرنا، خطیبان جمعه هرمزگان در خطبه های این هفته با تاکید بر سخن رهبری که اثربخشی و مشکل گشایی بسیج درهمه مسائل عمومی کشور و ملت را از تجربه چند دهه ملت ایران دانستند، اظهارداشتند: همواره از اول انقلاب تاکنون شاهد رشادت‌های بسیجیان در صحنه‌های مختلف از جمله زلزله، سیل و فتنه‌ها بودیم و با این حضور هیچ قدرتی نخواهد توانست در مقابل این تفکربسیجی به پیروزی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استفاده از نخبگان برای رفع معضلات اجتماعی از جمله بیکاری، توسعه فعالیت های زیربنایی از جمله حوزه مسکن و رفع بی آبی از دیگر محور  صحبت های خطیبان جمعه هرمزگان در خطبه های این هفته نماز بود.

*قشم

امام جمعه قشم گفت: ارتش جمهوری اسلامی، یک نیروی بسیجی است که اقتدار آن مایه آبروی نظام و کشور است.

حجت الاسلام غلامرضا حاجبی افزود: آینده‌نگری ارتش و مطالعات دقیق آن باعث یک تغییر راهبردی شد.

وی ادامه داد: تدبیر فرمانده کل قوا برای انتقال نیروی دریایی از بوشهر به مکران یک اقدام راهبردی است.

امام جمعه قشم همچنین با تبریک هفته بسیج مستضعفان تصریح کرد: ترویج تفکر و روحیه بسیجی باعث سعادت و پیشرفت جامعه اسلامی می‌شود.

وی با انتقاد از برخی آسیب‌های اجتماعی قشم افزود: باید با شناسایی دقیق معضلات اجتماعی و با استفاده از نخبگان، برای هدایت جامعه به سوی یک فضای سلام سوق داد.

حاجبی ادامه داد: امروز آسیب‌های اجتماعی کیان خانواده و اجتماع را تهدید می‌کندو دشمن قصد دارد با تغییر سبک زندگی مردم سنگر خانواده را فتح کند.

وی اظهار کرد: بیکاری هم خود آسیب است و هم منشا بسیاری از آسیب‌هاست که با رونق تولید رفع می‌شود.

*کیش

امام جمعه کیش با اشاره به فرا رسیدن پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل گفت: تشکیل این نیرو یکی از شاهکارهای امام راحل بوده و اکنون به یک شبکه بزرگ فرهنگی، اجتماعی و نظامی تبدیل شده است.
حجت االاسلام احمد حسن زاده افزود: این فرهنگ افتخار ایران اسلامی است و باور داریم می توانیم با این تفکر بسیاری از مشکلات را حل کنیم.

وی همچنین با بیان اینکه حدود ۲ هفته ای انتصاب سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش سپری می شود یادآورشد: در این مدت بازدیدهای مناسب و خوبی از بخش های مختلف جزیره انجام شد اما انتظار می رود که یک برنامه کوتاه مدت برای توسعه فعالیت های زیربنایی از جمله حوزه مسکن، آموزش و پرورش و درمان تدوین و هرچه سریع تر به نسبت به اجرای آن اقدام کرد.
امام جمعه کیش اظهارداشت: این جزیره به علت تغییرات بی حساب و نسنجیده ای که در گذشته انجام شد تعطیل شده و تنها با برنامه ریزی صحیح این چالش ها جبران می شود.

*رودان

امام جمعه رودان گفت: در شرایط حاضر راهکار پیروزی در جنگ‌های اقتصادی، فرهنگی و غیره و برون رفت از مشکلات و معضلات بهره گیری از تفکر، فرهنگ و نگاه بسیجی می باشد

حجت الاسلام مهدی دری، تفکر بسیجی را رمز پیروزی در مقابل دشمن دانست و تصریح کرد: در سال های اخیر، هرجا و در هربخشی که تفکر، حرکت و نگاه بسیجی داشتیم، موفق بودیم و هدف مورد نظر محقق شده است.

وی به توسعه و پیشرفت ایران اسلامی در عرصه های گوناگون اشاره و بیان کرد: امروز ایران اسلامی با حفظ همان روحیه انقلابی به مرحله ای رسیده است که هیچ دشمنی حتی برای تهدید و بیان اجرای گزینه نظامی، جرات پیدا نمی کند و زمانی هم مشاهده می‌کنیم، در الگوپذیری از این نیرو در یمن، لبنان، سوریه و عراق؛ جبهه مقاومت شکل‌گرفته و موجب بیداری اسلامی‌شده است.

حجت الاسلام دری خاطرنشان کرد: امروز نیازمند طراحی سبک جدید تربیتی در قالب صالحین هستیم که در آن تمامی نیازهای روز جامعه و قشر جوان و نوجوان دیده شده باشد.

*سیریک

امام جمعه شهرستان سیریک گفت: نمایندگان مجلس باید از مردم داری، استکبارستیزی و ایستادگی شهید مدرس درس بیاموزند، شهید مدرس خود را وکیل مردم می دانست  نه ولی مردم.

حجت الاسلام و المسلمین محسن سالاری افزود: عزیزانی که به هر نحوی هفته ی بسیج را با برگزاری نمایشگاه ها، یادواره ها، رزمایش ها و برنامه های جهادی گرامی داشتند بدون شک اجر رزمندگان دفاع مقدس را دارند.

وی گفت: امروز متاسفانه به علت خشکسالی و سوء مدیریت برخی مسئولان بسیاری از شهرهای  کشور در بحران بی آبی هستند و شهرستان سیریک نیز در کنار دریای بی کران خلیج فارس و دریای عمان در آتش بی آبی است.

*پارسیان

امام جمعه پارسیان از اجرایی شدن یکی مصوبات سفر استاندار هرمزگان به این شهرستان قدردانی کرد و گفت: تحقق اولین مصوبه استاندار هرمزگان در پارسیان واگذاری تجهیزات پزشکی با اعتباری بالغ بر ۶۰میلیارد ریال به بیمارستان رستمانی بود.

حجت الاسلام و المسلمین بارانی در ادامه ضمن تشکر از پیگیری های فرماندار بیان داشت: از رییس دانشگاه علوم پزشکی و مجموعه بهداشت و درمان و مدیریت بیمارستان که پیگیر این مصوبه بودند، قدردانی می کنم و به طور قطع بیمارستان پارسیان نیازمند تجهیز بیشتر است.

*بوموسی

امام جمعه بوموسی نیز از حضور بسیجیان و فرماندهان نظامی شهرستان در نمازجمعه قدردانی کرد و گفت: یکی بسیجی باید توکل به خدا، صبر و پایداری، اعتقاد به باورهای دینی، دوری از تهمت، امر به معروف و نهی از منکر وعبادت داشته باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد پاک نژاد افزود: شهادت طلبی، اهمیت دادن به نماز اول وقت، ولایت مداری، از جان گذشتگی، فداکاری برای نظام و انقلاب، توجه به قرآن و دعا، انجام واجبات و مستحبات وترک محرمات، مراقبت از رفتار، محاسبه نفس،عشق به ولایت فقیه وامامان معصوم(ع) و خانواده از دیگر شاخص های مهم بسیج است.

برچسب‌ها ستاد اقامه نماز کشور هرمزگان هفته بسیج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد اقامه نماز کشور هرمزگان هفته بسیج ستاد اقامه نماز کشور هرمزگان هفته بسیج حجت الاسلام امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۹۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ آیت الله عاملی در این دیدار گفت: معلمان ولی نعمتان ما هستند و اگر جامعه‌ای معلمان را فراموش کند بی رحم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یک رکورد خاص و روحیه‌بخش در اختیار استقلال!
  • نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است
  • انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی