Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، محمد اسلامی در حاشیه مراسم نخستین سالگرد شهادت شهید محسن فخری زاده در جمع خبرنگاران افزود: تاسیسات کرج مرتبط با موضوع برجام است و آن‌هایی که در برجام بی تعهدی کرده و از آن خارج شده اند حق اظهارنظر درباره آن را ندارند و نمی‌توانند مدعی باشند بنابراین چنین چیزی از نظر جمهوری اسلامی هرگز پذیرفتنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: آن‌ها به تعهدات خود به ویژه در دوره ترامپ عمل نکرده اند و این فضا در دوره جدید تغییر کرده است و نمی‌تواند تعهدات یک طرفه باشد چرا که ما به همه تعهداتمان براساس برجام عمل کرده ایم.

 بر اساس گزارش خبرگزاری صدا و سیما اسلامی تاکید کرد: مذاکرات در پیش روی وین نیز در خصوص مسائل هسته‌ای نیست بلکه درباره برجام و آن هم عمل کردن طرف مقابل به تعهدات خود است بنابراین دیگر اینکه یک طرفه به آن متعهد باشیم گذشته است بلکه این بار باید آن‌ها در عمل نشان دهند که متعهد هستند و پس از راستی آزمایی تعهدات آنها، ما هم به آنچه که متعهدیم عمل می‌کنیم.

وی همچنین درباره تناقض سخنان رافائل گروسی پس و بعد از سفر به ایران گفت: مدیر آژانس به فعالیت هسته‌ای ایران طبق روال قانونی اذعان کرد، اما به نظر می‌رسد در فضای رسانه‌ای غرب غوغاسالاری صورت می‌گیرد مبنی بر اینکه مذاکره وی در تهران شکست خورده است. این درحالی است که آقای گروسی در فضای مجازی هم نوشت که این مذاکرات سازنده، اما ناتمام بود.

رئیس سازمان انرژی اتمی ادامه داد: مذاکرات ما با آژانس شفاف و براساس پادمان و ان پی تی صورت می‌گیرد و این مذاکرات ادامه خواهد یافت و به علت اینکه باید وقت بیشتری برای برخی موضوعات قرار داده می‌شد تا بتوان آن‌ها را نهایی کرد زمان کم بود، اما هرگز مذاکره اخیر شکست خورده نیست و آقای گروسی نیز چنین مطلبی نگفته است.

وی گفت: ایران در خصوص فعالیت‌های هسته‌ای خود بسیار جدی است چرا که آن را در خصوص مصارفی همچون برق، صنعت، کشاورزی و پزشکی همچون رادیوداروها ضروری می‌داند.

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ان پی تی برق سازمان انرژی اتمی صنعت هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۰۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند

به گزارش صدای ایران به نقل از ایسنا، سخنگوی وزارت خارجه هند اعلام کرد که تمامی خدمه این کشتی با انجام تعهدات توافق شده آزاد خواهند گشت.

ایرج الهی، سفیر ایران در هند از سوی دیگر تاکید داشته که خدمه هندی کشتی توقیف شده بازداشت نبوده و می‌توانند به هند بازگردند.

وزارت خارجه هند همچنین تاکید داشت از طریق نمایندگی این کشور در تهران با خدمه هندی کشتی توقیف شده در ارتباط بوده و درحال تضمین سلامتی آنها هستند.

نیروی دریایی سپاه پاسداران در تاریخ ۲۵ فروردین ماه، یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را در منطقه خلیج فارس توقیف کرد.

این کشتی باری که «ام‌اس‌سی‌آریز» (MSC Aries) نام دارد با پرچم پرتغال فعالیت می‌کرد و مرتبط با شرکت «زودیاک مریتایم» مستقر در لندن بوده که مالک آن یک میلیاردر اسراییلی به نام «ایال اُفر» است.

دیگر خبرها

  • خبر احتمال مذاکرات هسته ای،قیمت دلار را در بازار تهران ریخت
  • حملات سنگین روسیه به 4 نیروگاه حرارتی اوکراین
  • بوی خوش گیاهان بهاری درسفره گروسی‌ها/۱۳۵ نوع گیاه خوراکی در بیجار
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • مقام سازمان ملل : آواربرداری در غزه حدود ۱۴ سال طول می‌کشد
  • مقام سازمان ملل: آواربرداری در غزه حدود ۱۴ سال طول می‌کشد
  • لایروبی حوضچه‌های ذخیره آب بخش شعیبیه شوشتر
  • وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند
  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه