Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی محسنی بندپی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به پایان مهلت ارایه خدمات نسخه نویسی غیر الکترونیک در کشور، اظهار داشت: در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، دولت تا پایان آذر ماه مجاز بود که همه خدمات نسخه نویسی را به صورت الکترونیکی دربیاورد و هیچ مرکزی مجاز نیست خارج از سیستم نسخه‌نویسی الکترونیکی، از اول دی ماه، درمان یا دارویی را تجویز یا ارایه کند و مجلس مصمم است که الزامات قانونی را برای اجرای این طرح داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو فراکسیون بهداشت و درمان در مجلس شورای اسلامی افزود: در راستای همین طرح، در فراکسیون بهزیستی و توانبخشی و فراکسیون سالمندان مجلس شورای اسلامی به طور جد پیگیر پوشش خدمات توانبخشی افراد دارای معلولیت نیز هستیم.

نماینده حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، پوشش نسخه نویسی غیر الکترونیک از نظر کمی پوشش قدیمی است، گفت: خیلی ازخدماتی که این بیماران دریافت می کنند به روز نیست و هم به نوعی اعتباراتی که در این طرح اختصاص داده شده اعتبارات کمی است و ما دنبال تصویب منابع جدید برای پوشش خدمات توانبخشی هستیم.

محسنی بندپی رییس فراکسیون سلامت سالمندان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه دوران سالمندی بعضی از بیماریها را همراه خواهد داشت و سالمندان ما با حقوق اندک و هزینه های طاقت فرسای به درمان که بیشتر نیازمند هستند، پاسخگو نخواهد بود، خاطرنشان کرد: در مجلس شورای اسلامی پیگیر هستیم تا بتوانیم خدمات درمانی افراد بالای ۶۵ سال و سالمند را گسترده‌تر و با پوشش بیمه ای بیشتر را تصویب نماییم.

۲۳۵۲۳۵

کد خبر 1576695

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دارو جامعه پزشکی مجلس شورای اسلامی نسخه نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۶۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز یکشنبه در حاشیه شورای اداری فرمانداری خرم‌آباد با اشاره به اینکه مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی فراهم شده است، اظهار داشت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه به‌صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

وی افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرایند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صداوسیمای مرکز استان انجام خواهد شد.

استاندار لرستان، گفت: تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرف‌داران آنها از بامداد روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا هشت صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت ادامه می‌یابد.

شفقت، افزود: امیدواریم که هریک از عوامل دخیل در این انتخابات به نحو احسن نقش خود را ایفا کرده و مردم پرشورتر از قبل به‌پای صندوق رأی بیایند.

بنابراین گزارش، دومین دور انتخابات برای شکل‌گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

کد خبر 6090919

دیگر خبرها

  • اولین گام نبویان برای ناک اوت کردن قالیباف /اعلان جنگ علنی با تشکیل یک فراکسیون
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • اسلامی: نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت