Web Analytics Made Easy - Statcounter

"امیر امیدیان" که در سانحه آتشسوزی اداره ترابری شرکت نفت شهرستان مسجدسلیمان دچار سوختگی شده بود، درگذشت.

به گزارش خبرنگار برنا از مسجدسلیمان، "امیر امیدیان" کارمند اداره ترابری شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان که 30 آبان ماه سال جاری در حادثه آتش سوزی انبار این شرکت(اینجا) دچار سوختگی شده بود، بر اثر شدت جراحت های وارده، روز گذشته(پنجشنبه چهارم آذر ماه1400) درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گزارش کارشناسان HSE  شرکت نفت مسجدسلیمان، این آتش سوزی از یک دستگاه تانکر مکنده واقع در تعمیرگاه ترابری آغاز که بر اثر این حادثه امیر امیدیان از کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان دچار سوختگی شدید شد و برای درمان به تهران اعزام شد.

لزم به ذکر است که پنج نفر دیگر از کارکنان از جمله یکی از عوامل آتش نشانی بر اثر استنشاق دود و گاز حاصله از آتش سوزی دچار مسمومیت شده بودند که پس از انتقال به بیمارستان به صورت سرپایی مداوا و مرخص شدند.

همچنین تعداد ۵ دستگاه خودروی سبک و سنگین پارک شده در محوطه تعمیرگاه نیز در آتش سوختند./انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا نفت و گاز آتش سوزی سوختگی نفت آتش سوزی نفت گاز درمان آتش نشانی گاز مسمومیت بیمارستان آتش سوزی سوختگی برنا خوزستان آتش سوزی شرکت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۰۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ دو کارمند سازمان آب و برق در حادثه سقوط مینی‌بوس به دره

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت: مینی‌بوس کارکنان این سازمان امروز هنگام بازگشت از سفر زیارتی از باغملک به دره سقوط کرد و ۲ نفر جان باختند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مهدی عظیمی‌فر، گفت: کاروان زیارتی شامل 11 نفر از کارکنان سازمان آب وبرق خوزستان روز جمعه به امامزاده عبدالله باغملک اعزام شده بود که پس از زیارت و بازدید از روستای گردشگری دچار حادثه شد.

وی افزود: مینی‌بوس هنگام بازگشت به اهواز در دره سقوط کرد که یک نفر در دم جان باخت و یک مسافر دیگر نیز هنگام انتقال به بیمارستان جان باخت.

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان با بیان اینکه سن افراد فوت شده بین 50 تا 53 سال است، گفت: حال یکی از حادثه دیدگان نیز ناپایدار است.

عظیمی‌فر حال بقیه حادثه دیدگان را مساعد اعلام و خاطرنشان کرد: این افراد در بیمارستان تحت درمان هستند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت
  • افشای راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی
  • انتشار آگهی فراخوان عمومی جهت ارزیابی کیفی پیمانکاران راه و ترابری
  • مرد نقاش، راز آتش زدن همسر و فرزندش را فاش کرد
  • راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • جنایت مرد نقاش | او همسر و پسر ۱۱ ساله خود را آتش زد!
  • مرگ دو کارمند سازمان آب و برق در حادثه سقوط مینی‌بوس به دره
  • اقدام آتشین مرد نقاش | مادر و پسر ۱۱ ساله در خشم پدر سوختند
  • جزئیات تکمیلی حادثه آتش‌سوزی در انبارهای شهرری اعلام شد