Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در پیامی، درگذشت امیر امیدیان، از کارکنان عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان را تسلیت گفت‌.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، در پیام محسن خجسته‌مهر آمده است: «حادثه غم انگیز درگذشت یکی از همکاران عزیز صنعت نفت حین عملیات و تلاش برای انجام وظیفه، باعث غم و اندوه فراوان اینجانب و همه همکاران در شرکت ملی نفت ایران گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده داغدار مرحوم امیدیان و همه همکاران در مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، از خداوند متعال برای روح ایشان آمرزش و برای خانواده این مرحوم صبر جزیل مسئلت دارم.

لازم است با پیگیری واحدهای مربوطه ضمن بررسی دقیق علت سانحه، از بروز حوادث مشابه جلوگیری شود.»

بر اساس اعلام روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، امیر امیدیان، جوشکار اداره تعمیرات خطوط لوله شرکت نفت و گاز  مسجدسلیمان که در حادثه آتش سوزی اداره ترابری این شرکت دچار سوختگی شدید شده بود، امروز (جمعه، پنجم آذرماه) در بیمارستان فوق تخصصی سوانح سوختگی تهران جان به جان آفرین تسلیم کرد.

منبع: شانا

کلیدواژه: شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان شرکت ملی نفت ایران پیام تسلیت نفت و گاز مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۰۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزوده شدن بیش از ۹۰ هزار مترمکعب به ظرفیت ذخیره آب شهرستان مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد با اشاره به طرح های در حال اجرا برای جبران بخشی از کمبود آب مشهد گفت: برای خدمت رسانی موثر و بیشتر به مشترکان شهری و روستایی زیرمجموعه این شرکت و نیز بهره مندی و دسترسی مشترکان به آب شرب سالم و بهداشتی، ۱۰ مخزن ذخیره جدید با ظرفیت ۹۰ هزار و ۷۵۰ مترمکعب طی سال گذشته به بهره برداری رسید.
حسین اسماعیلیان افزود: از مجموع ۱۰ مخزن جدید، ۳ مخزن با ظرفیت ۹۰ هزار مترمکعب در حوزه پهنه مشهد به بهره برداری رسیده و ۷ مخزن دیگر در مناطق روستایی شامل شریف آباد، دوله، برج موری، چشمه علیمو، دهنه چهل و جرخشک، بالنده و ده غیبی با ظرفیت ذخیره سازی ۷۵۰ مترمکعب آماده سازی و مورد بهره برداری قرار گرفته است.
وی ادامه داد: افزایش ظرفیت مخزن ذخیره آب، یکی از اقدامات ویژه‌ای است که نقش موثری در مدیریت توزیع در شهرستان مشهد دارد.

دیگر خبرها

  • شهادت امام جعفر صادق (ع) ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تسلیت
  • افزوده شدن بیش از ۹۰ هزار مترمکعب به ظرفیت ذخیره آب شهرستان مشهد
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • باند دوم جاده امیدیه تا سه‌راهی آغاجاری از سوی نفت و گاز آغاجاری تکمیل می‌شود
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت