Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرعه‌کشی پلی‌آف جام جهانی ۲۰۲۲ در منطقه اروپا اعلام شد. خبرگزاری میزان - قرعه‌کشی پلی‌آف جام جهانی ۲۰۲۲ در منطقه اروپا اعلام شد و طبق برنامه ۱۲ تیم راه یافته به این مرحله باید در قالب ۳ گروه به مصاف هم رفتند.   طبق قرعه‌کشی تیم‌های صاحب نام ایتالیا و پرتغال در گروه C قرار گرفتند و در صورت پیروزی برابر رقبای خود باید برای صعود به جام جهانی جدالی سخت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  همچنین تیم پنجم قاره آسیا(برنده بازی‌ تیم‌های سوم گروه‌های دوگانه) با تیم پنجم آمریکای جنوبی روبرو خواهد شد و تیم چهامر آمریکای شمالی به مصاف نمانیده اقیانوسیه می‌رود.   * برنامه کامل مرحله پلی‌آف اروپا:   مسیر A:   اسکاتلند - اوکراین   ولز - اتریش   مسیر B:   روسیه - لهستان    سوئد - جمهوری چک   مسیر C:   ایتالیا - مقدونیه شمالی   پرتغال - ترکیه   بیشتر بخوانید: گزینه‌های تقویت خط حمله بارسا در بازار زمستانی مشخص شدند

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون فوتبال جام جهانی 2022

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جام فدراسیون فوتبال جام جهانی 2022 قرعه کشی پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۰۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسپالتی: باجو، توتی و دل پیرو را به اردوی تیم ملی ایتالیا می‌آورم

سرمربی تیم ملی ایتالیا چهار اسطوره فوتبال این کشور را به اردوی تیمش جهت آماده‌سازی یورو 2024 دعوت می‌کند

طرفداری | لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، در آستانه یورو 2024، چهار اسطوره فوتبال این کشور یعنی روبرتو باجو، الساندرو دل پیرو، فرانچسکو توتی و جانکارلو آنتونیونی را برای تماشای یک جلسه تمرینی آتزوری در کوورچانو دعوت کرده است.

لوچانو اسپالتی در مصاحبه‌ای با کوریره دلو اسپورت در خصوص روحیه‌دهی به بازیکنان ایتالیا در آستانه یورو 2024 و حضور اسطوره‌ها در اردوی تیمش گفت:

پیراهن تیم ملی خاص است. وقتی به تیم ملی ملحق می شوید، می دانید که باید ارزش پیراهن را حفظ کنید. بازیکن باید دو ساعت خوب تمرین کند و در 22 ساعت باقی‌مانده نگرش مناسبی داشته باشد. ترجیح می‌دهم بازیکنانم کیفیت کمتر اما نظم و اخلاق عالی داشته باشند. در طول آماده‌سازی برای یورو 2024 در کمپ کوورچانو، دوست دارم چهار شماره 10 را به اردو بیاورم؛ باجو، دل پیرو، توتی و آنتونیونی. در این مورد با گراوینا صحبت کرده‌ام. تصورش را کنید آنها یک جلسه تمرینی را تماشا کنند. این باعث می‌شود بازیکنان سطح خود را بالا ببرند.

سرمربی تیم ملی ایتالیا درباره بوفون، سرپرست آتزوری نیز صحبت کرد:

جانلوییجی بوفون را به عنوان یک دروازه‌بان بزرگ و رهبر رختکن شناختم اما در حال حاضر، متوجه شده‌ام که او یک دوست صمیمی هم هست و مثل دوران فوتبالش یک مدیر بزرگ خواهد شد. او ثابت کرده است که در نقشی کاملاً جدید کارایی دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • هدایت و تربیت، مهمترین رسالت معلمان
  • فضای مجازی سبب شده تا از تربیت فرزندان غفلت شود
  • اسپالتی: باجو، توتی و دل پیرو را به اردوی تیم ملی ایتالیا می‌آورم
  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد
  • نبرد غول‌های اروپا در آلیانز آره نا
  • مورایس و تارتار رخ در رخ در نبرد نهایی!
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • سیرسکی: اوضاع اوکراین وخیم است
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟/آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر رسید
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟