Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در مرحله نهایی سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج که در آن ۱۰۸ تیم از سراسر کشور حضور داشتند، تیم بازی‌سازان بسیجی قم در بخش بازی‌های ویژه تلفن همراه موفق به کسب رتبه دوم مرحله نهایی این مسابقات شد.

در مرحله نهایی این رویداد که از سوم آذر به مدت ۴۸ ساعت در مجتمع دانشجویی ۱۳ آبان تهران آغاز شد، ۴۰۰ شرکت کننده در قالب تیم‌های سه تا پنج نفره و در سه رشته پویانمایی، بازی‌های ویژه تلفن همراه و نرم‌افزارهای ویژه تلفن همراه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم اختتامیه سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج پس از پایان رقابت تیم‌های راه یافته به مرحله نهایی ۵ شنبه در مجموعه ۵ آذر بسیج با حضور سردار محمد شیرازی رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا، سردار غلامرضا سلیمانی مسئول سازمان بسیج مستضعفین، مسلم معین مسئول سازمان فضای مجازی بسیج برگزار شد.

گفتنی است از استان قم در بخش پویانمایی دو تیم، در بخش بازی‌های تلفن همراه یک تیم و در بخش نرم افزار ویژه تلفن همراه یک تیم و در مجموع ۴ تیم در این مسابقات شرکت کردند که در نهایت تیم بازی ساز قم شامل امیرحسین حیدری، سید مهدی حسینی، عباس پورجاویدی، علی مرادی و محمد متین رضایی موفق به کسب رتبه دوم کشور شد.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳

منبع: فارس

کلیدواژه: تلفن همراه قم رویداد دیجیتال هفته بسیج ویژه تلفن همراه مرحله نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۰۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش‌از ۲۷ میلیون مکالمه رومینگ ملی

ایتنا - بالغ بر ۲۷ میلیون مکالمه در پاییز ۱۴۰۲، از طریق رومینگ ملی صورت گرفته، بدین‌ ترتیب که درصورت نبود آنتن یک اپراتور در منطقه‌ای، از آنتن اپراتور دیگر استفاده شده است.
رومینگ ملی نخستین بار در خردادماه ۱۳۹۳ بین سه اپراتور اول، دوم و سوم تلفن همراه برقرار شد. اجرای طرح رومینگ ملی با این هدف انجام شد که چنانچه در منطقه‌ای، سیم‌کارت مشترکان آنتن نداشت، آن‌ها بتوانند از آنتن اپراتورهای دیگر که در آن منطقه پوشش دارند، استفاده کنند. این طرح از سال ۱۳۹۷، بین هر سه اپراتور تلفن همراه و دو اپراتور روستایی به صورت فراگیر به اجرا درآمد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، آخرین آمار منتشرشده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره مکالمات از طریق رومینگ ملی، حاکی از آن است که در پاییز سال ۱۴۰۲ در مجموع ۲۷ میلیون و ۷۷۹ هزار و ۹۳۲  مکالمه از طریق رومینگ ملی بین اپراتورهای مختلف تلفن همراه صورت گرفته که در مقایسه با آمار ۲۴ میلیونی سه ماه اول سال ۱۴۰۱، افزایش یافته است.


تعداد مکالمات از طریق رومینگ ملی به تفکیک اپراتور در جدول زیر آمده است.
 

دیگر خبرها

  • همراه پرخرج
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • ملوان، حریف سپاهان در جام حذفی شد
  • بیش‌از ۲۷ میلیون مکالمه رومینگ ملی
  • چادرملو و برنامه‌خاصی که آلومینیوم را نگران می‌کند!
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • موتور برق ویژه مسافرت و کمپینگ | باغ ویلا
  • تولید نوکیای تقلبی متوقف می‌شود+ فیلم