Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: ظرفیت های استان نشان می دهد که امکان اداره با کیفیت تر و موفق تر امور وجود دارد و متاسفانه خود را از ۸۰ درصد ظرفیت ها محروم کرده ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ سید احسان خاندوزی امروز جمعه 5 آذر در جلسه شورای اداری استان با حضور علی محمد زنگانه استاندار گلستان، نمایندگان مردم استان در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد استان اظهار کرد: نارضایتی های موجود باید با تغییر ریل موتور حرکت استان باشد و می تواند موجب رشد و پیشرفت گردد، در غیر این صورت در نقطه فعلی قرار خواهیم گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر استفاده صحیح از ظرفیت های موجود اظهار کرد: گلستان می تواند با بهره گیری از سرمایه های اجتماعی، نخبگان،مشارکت طلبی به الگویی در تغییر و تحول در نظام اداری و اقتصادی کشور تبدیل شود.

وی افزود: ظرفیت های استان نشان می دهد که امکان اداره با کیفیت تر و موفق تر امور وجود دارد و متاسفانه خود را از ۸۰ درصد ظرفیت ها محروم کرده ایم و اگر این روند ادامه داشته باشد به نظام اداری فلجی می رسیم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: ظرفیت بسیار گسترده و شبکه ای بسیج می تواند در حوزه اقتصادی فعال شود و مشارکت مردم را وارد حوزه اقتصاد کنیم و از آن استفاده نماییم.

خاندوزی یادآور شد: با توجه به اینکه پتانسیل های کم نظیری که در استان همچون شیلات وجود دارد باید با نقشه راه توسعه ای شفاف زمینه اشتغال و پیشرفت را فراهم آوریم.

وی بیان کرد: اگر می خواهیم از ۵ آذر درس بگیریم و دستاوردی برای کشور داشته باشد این است که بسیج نسبت به ملاحظات جنگ های متعارف این ظرفیت را برای کشور داشت و از ظرفیت های مختلف پای کار آوردند.

وی گفت: اگر می خواهیم در حوزه اقتصادی نیز یک تحول را شاهد باشیم چاره ای نداریم که درب ها را باز کنیم و دست ها را دراز کنیم و ظرفیت های فکری و نخبگانی و مشورتی را به کارگیری کنیم.

وزیر اقتصاد تاکید کرد: از جمع مدیر اصلی استان نباید صدای یاس و ورشکستگی خارج شود و باید بیان کنیم که آمدیم به طرح نو براندازیم و به دنبال آن هستیم که کارکردها را به مردم و متخصصان بسپاریم.

خاندوزی بیان کرد: احیای شورای فقهی که مطرح شد بنا است به زودی احیا شود و بنا است در حوزه های غیرقانونی مثل حوزه بقیه ای و غیره از این ظرفیت استفاده می کنیم.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا شورای اداری مجلس خبرگان مجلس شورای اسلامی رشد سرمایه امور اقتصادی و دارایی بسیج اقتصاد اشتغال جنگ گلستان ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۰۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم نگاه ارزشمندی به مسایل اجتماعی و فرهنگی دارد

ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: واگذاری امور به مردم همواره با موفقیت همراه بوده و در زمینه‌های فرهنگی نیز باید از ظرفیت‌های مردمی استفاده کرد.

سیدمحمدرضا هاشمی پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ در نشست تخصصی فعالان حوزه تعلیم و تربیت که با حضور رئیس ستاد تعلیم و تربیت شورای انقلاب فرهنگی در محل سالن مدیریت بحران استانداری برگزار شد، با تبریک هفته و روز معلم به اظهار کرد: شورای انقلاب فرهنگی در دولت سیزدهم جایگاه خود را یافته و وزارت کشور نیز نگاه ویژه ای به مسائل فرهنگی و اجتماعی دارد. 

وی ادامه داد: دولت سیزدهم نگاه خاص و ارزشمندی به مسایل اجتماعی و فرهنگی دارد.‌ 

استاندار سمنان با اشاره به تجربه موفق مردم سپاری امور گفت: واگذاری امور و برنامه ها به مردم همواره با موفقیت همراه بوده و در زمینه های فرهنگی نیز باید از ظرفیت‌های مردمی استفاده کرد. 

هاشمی در ادامه با اشاره به توانمندی های غنی نیروی انسانی استان گفت: استان سمنان دارای ظرفیت و پتانسیل‌های انسانی بسیار خوب و ارزشمند است که باید از این توانمندی استفاده کرد. 

وی همچنین با تاکید بر اهمیت جایگاه آموزش و پرورش اظهار کرد: باید تلاش کرد تا با تمرکز در حوزه آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری موفق و اثرگذاری در این خصوص داشته باشیم. 

وی اضافه کرد: اهمیت دادن به حوزه پرورشی در آموزش و پرورش می تواند بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را رفع کند.‌ 

هاشمی در پایان سخنان خود با بیان سه مشکل اساسی استان سمنان در حوزه تصادفات، جمعیت و آب گفت: یکی از دغدغه‌های جدی ما موضوع پیری جمعیت و لزوم جوان سازی جامعه است که باید در این خصوص اقدامات موثر و راهبردی صورت گیرد.‌ 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ظرفیت ۳۰۰۰ شرکت دانش‌بنیان برای رفع نیازهای فناورانه صنایع معدنی کشور
  • الکترونیک محور شدن مجوزها به معنی افزایش شفافیت و پیش‌بینی‌پذیری اقتصادی کشور است
  • شورای ملی تامین مالی به ریاست وزیر اقتصاد تشکیل شد
  • کشور در حوزه اقتصاد نیاز به وعده صادق دارد
  • اکنون مهم‌ترین زمان برای اجرای وعده صادق در حوزه اقتصاد کشور است
  • تجلیل از ایثارگران کارآفرین شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • دولت سیزدهم نگاه ارزشمندی به مسایل اجتماعی و فرهنگی دارد
  • باید در حوزه تولید و اقتصاد تسهیل‌گر باشیم
  • مغان طلاست نباید در قواره مس بماند/گمرک بیله سوار نبض اقتصاد مغان
  • اولویت مجلس خدمتگزاری به بخش مالی اقتصاد باشد