Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیژن نوباوه وطن نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به ناآرامی صورت گرفته در اصفهان گفت: آمریکایی‌ها با ایجاد آشوب در ایران از جمله در اصفهان به دنبال کسب یک برگ برنده برای خود در مذاکرات پیش رو با جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی افزود: آمریکایی‌ها هیچ وقت به دنبال توافق با ایران نیستند بلکه می‌خواهند یک توافق موقت و آزادسازی بخشی از دارایی‌های ایران، جمهوری اسلامی ایران را از ادامه مسیر غنی‌سازی 60 درصد بازدارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: غنی‌سازی 60 درصد یک برگ برنده برای ایران در مذاکرات است و دست آمریکا را در این زمینه خالی گذاشته است و آنها مترصد فرصتی برای ایجاد ناامنی و آشوب در ایران هستند تا ایران را یک کشور آشوب‌زده و درگیر مشکلات داخلی معرفی کنند و مذاکره‌کنندگانمان را تحت فشار قرار دهند.

نوباوه وطن خاطرنشان کرد: نیروهای امنیتی ایران در همان ابتدا با برخورد جدی با این افراد عوامل آنها را نیز دستگیر کردند و باید این افراد هرچه سریع‌تر به مردم معرفی شوند.

وی در پایان گفت: مطمئنا حساب کشاورزان اصفهانی از آشوبگران جداست و آنها مطالبات خود را به صورت مسالمت‌آمیز همواره مطرح کرده و می‌کنند که نمونه آن را هفته قبل مشاهده کردیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بیژن نوباوه وطن نماینده مردم تهران در مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۰۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن درباره میدان آرش

به گزارش «تابناک» به نقل از وزارت امور خارجه، ناصر کنعانی در واکنش به بند مربوط به ادعای کویت درباره میدان آرش گفت: طرح ادعای یک‌جانبه در این گونه بیانیه‌ها هیچ حقی را برای مدعی ایجاد نمی‌کند.

وی با اشاره به مذاکرات و رایزنی‌های قبلی فی مابین ایران و کویت تصریح کرد: به کویت توصیه می‌کنیم از مسیر نادرست هیاهوی رسانه‌ای در این موضوع اجتناب نموده و به جای آن به مذاکرات فنی و حقوقی برگردد که بهترین و مناسب‌ترین مسیر برای رسیدگی به موضوع است.

این دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران بار دیگر تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بر اساس حقوق تاریخی و سوابق مذاکرات مشترک، آمادگی دارد در خصوص چارچوبی که متضمن احترام به منافع مشترک باشد، گفت و گوها را ادامه دهد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر اصل حسن نیت در تعاملات منطقه‌ای، بر ضرورت اجتناب از مداخله دولت های ثالث در خصوص این موضوع تصریح کرد.

وی گفت: بدون تردید دولت های ذیربط می‌توانند در پرتو همکاری های دوستانه و در راستای منافع مشترک، بدور از جنجال‌های رسانه‌ای به توافق لازم نایل شوند.

دیگر خبرها

  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • کنعانی: تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند
  • شهر اسلامی را با درآمد حلال اداره می‌کنیم/ مسئله اصفهان‌ستیزی باید در سطوح عالی دنبال شود
  • نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • مصباحی مقدم: آمریکا بدنبال تدابیر جدید برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی است
  • متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن درباره میدان آرش
  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا