Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@12:13:15 GMT

از پایان تحصن کشاورزان تا روشن کردن آتش و تخریب خط لوله آب یزد

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۸۰۷۵۴

‍‍‍‍‍‍

عده‌ای از مردم با شعار‌های ساختار شکنانه در بستر خشک زاینده رود تجمع را به سمت درگیری با نیرو‌های انتظامی هدایت کردند؛ در این گزارش تمام وقایع امروز اصفهان را با مسئولان استان و فعالان رسانه‌ای بررسی کردیم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، پس از پایان تجمع کشاورزان، از صبح امروز در حالی که تعدادی از مردم اصفهان در بستر رودخانه تجمع کرده بودند، چندنفر با شعار‌های ساختار شکنانه، این تجمع را به سمت درگیری با نیرو‌های انتظامی هدایت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ظاهرا این افراد نشان می‌داد که از کشاورزان اصفهان نیستند و شعارهایشان هم در حمایت از کشاورزان و یا مطالبات آب و خشکسالی نبود.

پلیس در این فضا برای پراکنده کردن این افراد به گاز اشک آور متوسل شد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
اقدام صدا و سیما در پوشش تجمع اصفهان با ارزش خبری شگفتی
محسن حیدری فرد، فعال رسانه‌ای اصفهان در این باره به گوینده خبر ما گفت: مطالبه صنفی و غیرسیاسی کشاورزان اصفهان باید در یک بستر غیرسیاسی فهم شود.

پوشش تجمع هفته گذشته اصفهان در رسانه ملی، همانی بود که می‌بایست باشد و خردمندانه و مبتنی بر منافع ملی صورت گرفت.

تجمع کنندگان امروز، کشاورز نبودند
حسین وحیدا، عضو هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزان اصفهان در بخش دیگری از این گفتگو اعلام کرد: فراخوانی برای تجمع امروز نداشتیم و کسانی که امروز تجمع داشتند، کشاورز نبودند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برچسب ها: اصفهان ، تجمع ، زاینده رود

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: اصفهان تجمع زاینده رود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۰۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها برای خیران فراهم شود

ایسنا/فارس معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس خواستار فراهم‌سازی بستر مشارکت فعالان حوزه احسان و نیکوکاران در تصمیم‌گیری‌ها شد.

اسماعیل قزلسفلی امروز، ۵ اردیبهشت‌ماه در آیین نکوداشت و تجلیل از موسسه‌های خیریه و گروه‌های جهادی همکار با کمیته امداد در شیراز افزود: امروز ضرورت دارد که همگی در کنار هم قرار گیریم و یک زبان مشترک و گفتمان فراگیر در حوزه خیر و احساس ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: باید به شکل مسئله‌محور وارد عرصه احسان و نیکی شویم و نیازهای اولویت‌دار را شناسایی و در جهت رفع آن‌ها گام برداریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار کرد: اولویت امروز جامعه به ویژه نسل جوان ما اشتغال، مسکن و ازدواج است که همه باید با هم‌افزایی تحقق آن‌ها را دنبال کنیم.

قزلسفلی تصریح کرد: باید بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها را برای فعالان حوزه خیر، احسان و نیکوکاری فراهم کنیم و داده‌ها و اطلاعات افراد نیازمند را با حفظ و صیانت از آبروی افراد در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

وی بیان کرد: اگر به فعالان عرصه خیر و احسان کمک کنیم، راه را برای آن‌ها باز کنیم و نظرات و تجربیات آن‌ها را در تصمیم‌گیری‌ها دخالت دهیم، قطعا اهداف و برنامه‌ها در این حوزه به سرعت به نتیجه خواهد رسید.

به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، امروز در استان فارس در این زمینه شاهد بالاترین سطح از هم‌افزایی، همدلی و هماهنگی بین تمام مجموعه‌ها و فعالان احسان و نیکوکاری هستیم.

قزلسفلی اظهار کرد: مجموعه فعالان کار خیر باید توجه و پاسخگویی به اولویت‌های اصلی که متولیان امر از جمله کمیته امداد و بهزیستی اعلام می‌کنند را مدنظر قرار دهند و جهت هدافگذاری خود را به آن سمت سوق دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آژیر قرمز در اصفهان / فرونشست به آثار باستانی هم رسید
  • آژیر قرمز در اصفهان / فرونشست به آثار باستانی هم رسید+ عکس
  • باید با شکات حرفه‌ای که قصد تخریب قضات و قوه قضاییه را دارند، برخورد شود
  • (ویدیو) لحظه تخریب یک خانه بر اثر بارندگی شدید در اصفهان
  • بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها برای خیران فراهم شود
  • ببینید | لحظه تخریب یک خانه بر اثر بارندگی شدید در اصفهان
  • فیلم لحظه هولناک تخریب کامل یک خانه در اصفهان توسط باران!
  • بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند
  • ادعای تخریب رادار اس ۳۰۰ پایگاه شکاری اصفهان واقعیت دارد؟
  • بررسی ادعای تخریب رادار اس ۳۰۰ پایگاه هشتم شکاری اصفهان