Web Analytics Made Easy - Statcounter

رانوکیا می گوید سری آ در فصل جاری لیگی متعادل است.

آندره آ رانوکیا، مدافع ایتالیایی اینتر معتقد است این تیم دیدار ساده ای برابر ونتزیا نخواهد داشت.

طرفداری | به نقل از اف سی اینتر نیوز، آندره آ رانوکیا به جای سیمونه اینزاگی در کنفرانس خبری قبل از دیدار اینتر مقابل ونتزیا حاضر شد. صحبت های او را می خوانید:

تو تنها بازیکن در تیم فعلی اینتر هستی که در آخرین حضور این تیم در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان حضور داشته ای.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازگشت دوباره به این مرحله چه حسی دارد؟

این یک نتیجه عالی است؛ هدفی مهم که همه ما واقعا می خواستیم به آن برسیم. ما کارمان در گروه را خوب شروع نکردیم اما در ادامه ورق را برگرداندیم. اکنون بازی با ونتزیا را در مقابل داریم که یک مسابقه دشوار است.

شرایط تحت نظر سرمربی جدید نسبت به فصل قبل چقدر متفاوت است؟

همیشه همه چیز با گذشت زمان تغییر می کند. سرمربی نشان داده که می تواند تیمی متشکل از بازیکنان عالی را هدایت کند. امیدوارم بتوانیم به روند خود ادامه دهیم و به اهدافمان برسیم. ما در طول سال ها رشد کرده ایم و در این راه بر مشکلات غلبه کرده ایم. ما در تابستان چند بازیکن مهم را از دست دادیم، اما باشگاه در پیدا کردن جانشینان آنان خوب عمل کرد. ما در مسیر درستی هستیم.

تو در دو مسابقه آخر و مهم اینتر از ابتدا بازی کردی. به چه چیزی بیشتر افتخار می کنی؟

من واقعاً از آن لذت بردم. عاشق بازی در این تیم و در کنار این بازیکنان هستم. این باعث می شود به مسیری که در دوران حرفه ای خود طی کرده ام افتخار کنم. پیروزی در دو بازی اخیر عالی بود اما آنها مربوط به گذشته هستند. ما مشتاقانه در انتظار ادامه فصل هستیم.

آیا برای سومین بازی متوالی خود آماده هستی؟

سرمربی هنوز ارزیابی های خود برای انتخاب ترکیب را انجام نداده اما من همیشه آماده هستم. نکته مهم این است که ما به انجام کارهایی که قبلاً انجام می‌دادیم، ادامه می‌دهیم و همیشه به یکدیگر کمک می کنیم.

با گذشت زمان پخته تر شدم

نقطه عطفی که مسیر تو در دوران حضور در اینتر را تغییر داد چه بود؟

رویکرد من مثل رویکرد در تمرینات و روز مسابقه نسبت به قبل متفاوت است. هر فرد با گذشت زمان تغییر می کند و پخته می شود. مربیانی که من داشته ام و هم تیمی هایم در این زمینه بسیار مفید بوده اند. این گروه که با گذشت زمان تشکیل شد گروهی متحد است که در سختی ها قدرتمند تر شد. 

آیا بخشی از کار تو، توضیح معنای اینتر به بازیکنان جدید است؟

این کار فقط مربوط به من نیست و هندانوویچ و دی آمبروزیو نیز این کار را انجام می دهند. هرکس نقش خود را ایفا می کند. وقتی به اینتر پیوستم، در این تیم ستارگان فاتح سه گانه حضور داشتند. در طول سال ها، جوان تر ها همیشه مورد استقبال بازیکنانی قرار می گیرند که تجربه بیشتری دارند و از آنها نکاتی را می آموزند. 

آیا از بازی نکردن در چند سال اخیر حسرت می خوری؟

من این را به عنوان یک مشکل نمی بینم. در فوتبال شما باید زمانی که برای بازی فراخوانده می شوید آماده باشید. وقتی بازی نکردم، بدیهی است که زمان من نبوده است.

رقیب اصلی شما برای قهرمانی کدام تیم است؟

 عوامل زیادی دخیل هستند و نام بردن از یک تیم آسان نیست. لیگ بسیار متعادل است، اما بازی های اروپایی، مصدومیت ها و سایر اتفاقات غیرمنتظره می توانند اوضاع را تغییر دهند.

آیا با مارسلو بروزوویچ در مورد امضای قرارداد جدیدش صحبت کرده ای؟

نه، من این کار را نکرده ام. من فقط از دیدن کارهایی که او در زمین انجام می دهد خوشحالم. به نظر می رسد مارسلو بازی به بازی در حال بهتر شدن است. 

تو هم فکر می کنی که اینتر دوباره قهرمان می شود؟

در روزنامه ها و غیره این چیزها را می گویند. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که اگر وظایف خود را به خوبی انجام دهیم، مطمئنا می توانیم در آینده موفق شویم.

اخبار داغ 

فیلم ادرار خانم خواننده روی طرفدارش در کنسرت! / زشت ترین اقدام در جهان! علی کریمی: VAR وارد ایران شده و غیر از خوبان عالم همه بی خبر هستیم عصبانیت سرمربی پورتو از مهدی طارمی اریک کانتونا: من سرمربی جدید منچستریونایتد هستم! (زیرنویس فارسی) فرانک لمپارد: در باشگاه چلسی به ورزشگاه تاتنهام، ورزشگاه 3 امتیازی می گفتند! (زیرنویس فارسی)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گذشت زمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۰۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، با پایان مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی و مشخص شدن تیم‌های راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی، مراسم قرعه کشی دیدارهای این مرحله امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت در محل سازمان لیگ فوتبال انجام شد.

سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، گل‌گهر سیرجان، مس رفسنجان و هوادار از لیگ برتر و چادرملوی اردکان از لیگ دسته اول فوتبال، در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی با هم رقابت می‌کنند.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

* مس رفسنجان - تراکتور تبریز (میزبان ورزشگاه یادگار امام تبریز)
* چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک (میزبان: چادرملو)
* گل گهر سیرجان - هوادار (میزبان: ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان)
* سپاهان - ملوان (میزبان: ورزشگاه نقش جهان اصفهان)

با اعلام روشنک مسئول برگزاری رقابت های جام حذفی، در مرحله نیمه نهایی برنده دیدار گل گهر سیرجان - هوادار با برنده دیدار سپاهان - ملوان و برنده دیدار چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک با برنده دیدار مس رفسنجان - تراکتور تبریز رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

کد خبر 6092104

دیگر خبرها

  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد؛ حریفان تراکتور و سپاهان مشخص شدند
  • توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید اغلب تیم برتر زمین نیست اما در آخر صعود می‌کند
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد
  • قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد
  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • ده روسی: ترکیب ناپولی در سطح اینتر است؛ اندیکا از ابتدای بازی به میدان می‌رود