Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا محمد رضا نوایی لواسانی جمعه شب در آیین گرامیداشت ایثار و شهادت به مناسبت هفته بسیج با اشاره به اینکه اکنون مردم و مسوولان به واسطه اعمال جنگ اقتصادی دشمنان علیه ایران اسلامی در خط مقدم جبهه قرار دارند اظهار داشت: در این نوع جنگ به دلیل اینکه آسیب بدون صدا انجام می شود کار بر همگان سخت و دشوار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در جنگ سخت و نظامی آسیب وارد شده به کشور قابل مشاهده بود اما در این نوع جنگ آسیب های وارد شده به راحتی با چشم قابل مشاهده نیست و همه باید در این نبرد نابرابر کنار هم و برای اعتلای ایران اسلامی تلاش کنند.

نوایی لواسانی با بیان اینکه تا کنون شهدای زیادی برای اقتدار انقلاب و میهن اسلامی تقدیم شده و همه برابر آنها مسوول هستیم افزود: اگر مسوولیتی قبول کرده ایم باید برای به سرانجام رساندن ان تلاش کنیم و تا مدیون خون های ریخته شده شهدا نباشیم.

وی با اشاره به برنامه های خود در سازمان منطقه آزاد کیش گفت: به عنوان یک فرزند شهید مسوولیت سختی را قبول کردم و باور دارم شرایط کنونی به واسطه مشکلات موجود بسیار سخت تر گذشته است.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش یادآور شد: مشکلات کیش به حدی است که این منطقه آزاد دیگر نمی تواند حیات خلوتی برای برخی باشد چراکه از آن به عنوان حیات خلوت به قدری استفاده شده که دچار چالش شده و این چالش ها به گونه ای است که بنده برخی مواقع برای ابزار نظرهای خود برای خدمت گذاری به کیشوندان باید بجنگم.

وی با اشاره به اینکه در اداره امور جزیره مصالح جمع در نظر گرفته خواهد شد افزود: معتقدم در گذشته نسبت به انجام برخی وظایف محوله بی امانتی شده و وقتی موضوعات جزیره بررسی می شود می بینیم بی امانتی به گونه ای است که سال های سال برای جبران آن باید تلاش کرد.

وی افزود: واگذاری شرکت آب و برق کیش به همراه شبکه توزیع به بخش خصوص به واسطه اینکه خودگردان و جدا از شبکه سراسری برق است نص سرح قانون است.

آیین گرامیداشت ایثار و شهادت به مناسبت هفته بسیج با حضور جمعی از بسیجیان و خانواده های ایثارگران جزیره کیش برگزار شد.

سخنرانی سردار پاسدار فتح الله جعفری از فرماندهان جنگ تحمیلی، شعر خوانی دفاع مقدس، خاطره گویی طنز از جمله برنامه های برگزار شده در این آیین بود.

سازمان بسیج مستضعفین که در گذشته با نام نیروی مقاومت بسیج شناخته می‌شد، در پنج آذر ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد و پس از تصویب مجلس شورای اسلامی در دی ۱۳۵۹ به‌طور قانونی فعالیت خود را آغاز کرد.

امسال از ۲۹ آبان تا پنجم آذر هفته بسیج نامگذاری شده و ویژه برنامه های گرامیداشت این هفته با شعارهای بسیج - پاره تن مردم، بسیج - گره گشایی و توسعه، بسیج - خادم و مدافع مصلحت و سلامت پیگیری شد.

برچسب‌ها کیش مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش هرمزگان سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش هرمزگان کیش مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش هرمزگان سازمان بسیج مستضعفان سازمان منطقه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۱۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت درمنطقه۲ اراک

سرپرست منطقه۲ شهرداری اراک ازپخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت در سطح منطقه دو اراک در یک هفته اخیر خبر داد.

ناصر عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مرکزی اظهارکرد: عملیات مکانیزه و پخش دستی روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی منطقه برای بهبود و ارتقا سطح کیفی وضعیت معابر در دستور کار قرار دارد.

وی بااشاره به اینکه با مناسب شدن وضعیت آب و هوا توزیع آسفالت در سطح منطقه در حال انجام است افزود: عملیات مکانیزه و پخش دستی روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی منطقه برای بهبود و ارتقا سطح کیفی وضعیت معابر در دستور کار قرار دارد.

سرپرست منطقه۲ شهرداری اراک تصریح کرد: در همین راستا روکش کامل آسفالت کوچه لطیفی در خیابان جنت با توزیع ۵۰ تن و لکه گیری کوچه های شمس و نیک روش صورت گرفت.

عسگری اضافه کرد: همچنین بهسازی و لکه گیری روکش آسفالت ورودی شهرک گردو از سمت کمربندی جنوبی با هدف بهبود وضعیت معابر، ایمن سازی و جلب رضایتمندی شهروندان انجام شد.

وی در خصوص سایر فعالیت های اخیر صورت گرفته در سطح منطقه دو اراک گفت: تسطیح، شن ریزی و اجرای ۶۰ تن آسفالت در پیاده رو جنب رستوران شمس العماره همچنین بن بست آفتاب در کوچه نهضت یک واقع در خیابان دکتر شریعتی، عملیاتی شد.

سرپرست منطقه۲ شهرداری اراک ادامه داد: در راستای تعریض خروجی شهرک گردو به سمت کمربندی جنوبی، ۸۰ متر طول جدول گذاری مجدد، برش آسفالت، پاکسازی و جمع آوری نخاله های آن برای اجرای آسفالت انجام شد.

عسگری اظهارکرد: به درخواست شهروندان، برای تسهیل تردد خودروها تعریض کانال عرضی ورودی کوچه مهری واقع در خیابان شهید شیرودی آن انجام شد.

وی افزود: همچنین تعمیر جداول و تعویض دال های بتنی شکسته میدان دارایی تکمیل شده است.

کد خبر 749447

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» پیروزی بر سیستم پدافندی دشمنان بود
  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • حفاظت از حیات وحش مناطق آزاد نیازمند اجرای قرق اختصاصی است
  • درخواست اجرایی شدن معافیت تولیدکنندگان از پرداخت ارزش افزوده در منطقه آزاد ارس
  • تفال به حافظ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است...
  • پخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت درمنطقه۲ اراک
  • افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه شیلات و آبزی پروری قشم
  • نمایش توانمندی هنرجوهای هنرستان‌های قشم
  • انتقال پیام صوتی به قمر مشتری به شکل موج‌های بصری