Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان اصفهان، شامگاه جمعه در گفت‌وگویی اظهار داشت: وضعیت شهر اصفهان وضعیت آرامی است و با همدلی و هم‌‌افزایی که بین دستگاه‌های امنیتی، قضایی، انتظامی،اطلاعاتی، سپاه و بسیج وجود داشته است شاهد شرایط خوبی در شهر اصفهان هستیم.

وی ادامه داد: از مردم شریف اصفهان و کشاورزان زحمتکش تشکر می‌کنم که با هوشیاری و هوشمندی خود، صفوف خود را از افراد فرصت‌طلب و ضدانقلاب جدا کردند و این مورد باعث شد دستگاه‌های امنیتی، خصوصاً پلیس با تفکیک آن‌ها با سهولت بتواند نسبت به شناسایی و برخورد با افرادی که به تخریب اموال عمومی و دولتی شدند اقدام کند و آن‌ها را دستگیر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرحیدری خاطرنشان کرد: امیدوارم با اراده‌ای که بین دستگاه‌ای امنیتی وجود دارد برخوردی قاطع در دفاع از حقوق مردم عزیز  و نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در خصوص مجروحیت‌های حوادث روز جمعه توضیح داد: با درایتی که همکاران و سایر بخش‌ها از جمله بسیج داشته‌اند، با کم‌ترین هزینه برای نظام و مردم این عملیات را اداره کردیم اما با توجه به سنگ‌پرانی و استفاده از مواد منفجره‌ای که در قالب ترقه‌جات و بمب‌های صوتی که بین مردم علیه نیروهای پلیس صورت گرفته است، تعدادی از همکارانم مجروح شدند و تعدادی نیز با ساچمه مجروحیت پیدا کردند.

وی خبر داد: بین مردم نیز به همین صورت بوده است و تعدادی جراحت‌هایی سطحی داشته‌اند.

میرحیدری با بیان اینکه یکی از همکاران طی این حادثه ۵ ضربه چاقو خورده است، گفت: حدود ۳ ساعت عمل جراحی او طول کشیده و حال عمومی‌اش نسبتاً رو به بهبودی و تحت نظر پزشکان در بیمارستان است؛ این موضوع نشان‌دهنده شرارت افراد فرصت‌طلب و ضد انقلاب است که عزیزان نیروی انتظامی و سپاه را با ضربات چاقو و ساچمه مورد هدف قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان خبر داد: موفق شدیم در ورودی‌های شهر ۷ قبضه سلاح کمری کلت و وینچستر را کشف کنیم؛ اخباری منتقل شده که بعضی افراد مسلح به سلاح کمری بوده‌اند و در این رابطه افرادی دستگیر شده‌اند و برخورد قاطع قضایی به اراده جمعی منتظر آن‌ها است.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/آ/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز اصفهان محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان فرمانده انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۱۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری مأمور قلابی موتورسوار در اتوبان حکیم/کشف یک قبضه سلاح گرم

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین مافی، سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: روز گذشته عوامل گشت کلانتری ۱۳۹ مرزداران در حین گشت زنی در اتوبان حکیم تهران به یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی که در حال پرسه زنی بود مشکوک شدند.

وی افزود: مأموران موتور سوار را زیر نظر گرفته و پس از استعلام مشخص شد موتورسیکلت دارای سابقه سرقت بوده و عوامل انتظامی سریعاً وارد عمل شدند و موتورسیکلت را متوقف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: راکب موتورسیکلت که خود را نظامی و از پرسنل یکی از ارگان‌های نظامی معرفی می‌کرد، در بررسی‌های به عمل آمده از کوله پشتی وی یک قبضه سلاح کلت به همراه ۲ خشاب، ۲۶ فشنگ جنگی و یک دستگاه بی‌سیم کشف شد.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت خاطر نشان کرد: متهم به همراه موتور سیکلت و اسلحه به کلانتری منتقل شده و تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهم ادامه دارد.

سرهنگ مافی به شهروندان توصیه کرد: در صورت مواجه شدن با افراد نظامی، حتماً درخواست مشاهده کارت شناسایی و حکم مأموریت ایشان را داشته و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، سریعاً آن را به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند

کد خبر 6089968

دیگر خبرها

  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری مأمور قلابی موتورسوار در اتوبان حکیم/کشف یک قبضه سلاح گرم
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد