Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، پس از ماه ها انتظار و گمانه زنی های متعدد سرانجام هیات دولت روز یکشنبه گذشته با بررسی گزینه های مختلف برای سکانداری استان ایلام، این وظیفه را بر عهده حسن بهرام نیا گذاشتند.

وی که پیشتر سابقه معاونت سیاسی امنیتی استانداری ایلام را در زمان دولت دوم احمدی نژاد رل در کارنامه کاری خود دارد به عنوان استاندار ایلام منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرام‌نیا متولد ۱۳۴۳ و دارای مدرک تحصیلی دکتری تخصصی برنامه ریزی شهری، کارشناسی ارشد برنامه‌ریزی شهری و لیسانس مهندسی عمران است.

از سوابق اجرایی و مدیریتی وی می‌توان به نمایندگی مردم شهرستان نهاوند در دوره دهم مجلس شورای اسلامی، معاونت سیاسی امنیتی استان ایلام در دولت دهم و فرمانداری شهرستان تویسرکان از توابع استان همدان در دولت نهم اشاره کرد.

کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام به طور غیر رسمی از روز چهارشنبه با برگزاری اجلاسیه ورزشکاران و به طور رسمی با برگزاری اجلاسیه عشایر و ایلات ایلام آغاز به کار کرد.

طبق برنامه ریزی های انجام گرفته این کنگره از چهارم تا ۱۱ آذرماه با برگزاری هشت اجلاسیه تخصصی و هدفمند و هشت شب فرهنگی با اجرای سینمایش رقص پرچم برگزار می شود.

کورش زارعی به گفته کارگردان سینمایش رقص پرچم این تئاتر برای اولین بار با تکنیک های ویژه سینمایی - نمایشی تولید شده است و هر شب در ۲۰ پرده و به مدت ۹۰ دقیقه روی صحنه می رود و در آن از هنرمندان شاخص ملی اشنا با سینمای دفاع مقدس و بازیگران بومی استان بهره گیری شده است.

اجلاسیه عشایر و ایلات استان ایلام عصر پنجشنبه در شهرستان ملکشاهی و با همکاری ۲ ایل شوهان و ملکشاهی با مشارکت ایلات و طوایف نقاط مختلف استان و با حضور مسوولانی از کشور و استان با اجرای آیین سوگواری سنتی چمری برگزار شد و سردار احمد حق طلب مسوول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه پاسداران در این گردهمایی بزرگ عشایر را پاسداران و محافظان بی ادعای مرزها دانست که در طول جنگ تحمیلی نیز عرصه نبرد را خالی نکردند.

اول آذرماه همزمان با سراسر کشور مدارس استان ایلام نیز در تمام مقاطع تحصیلی حضوری شد و بنا بر گفته معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام حداکثر زمان تشکیل هر کلاس ۴۵ دقیقه تعیین شده است و دانش آموزان بر اساس جمعیت هر کلاس به گروه های مختلف تشکیل و بصورت گروه بندی در مدارس حضور می یابند.

طبق آخرین رنگ بندی ها با تغییر رنگ ۲ شهرستان دهلران و آبدانان از نارنجی به زرد تغییر کردند و مجموع شهرستان های زرد به ۶ شهر افزایش یافت و هم اکنون شهرستان های آبدانان، دره شهر، دهلران، چوار، سیروان، ملکشاهی و مهران در وضعیت زرد و همچنین شهرستان های ایلام، ایوان و چرداول نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند و شهرستان های بدره و هلیلان از وضعیت زرد به آبی تغییر یافتند.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که برای تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم دانشگاه ایلام به استان سفر کرده بود تولید ثروت مبتنی بر توسعه صنعت و اشتغال به منظور عدم وابستگی به بودجه های دولتی را از شاخصه های مهم دانشگاه های معتبر دنیا خواند.

از ۲۹ آبان ماه تا پنجم آذر ماه به نام هفته بسیج نام گذاری شده و در روز سوم این هفته اجتماع برزگ بسیجیان در محل مصلای شهر ایلام برکزار شد و در این کردهمایی نماینده ولی فقیه در استان ایلام تشکیل بسیج مردمی را حاصل تفکر آینده نگرانه امام راحل دانست که این سازمان مردمی همواره در همه عرصه ها و برهه ها حضوری خودجوش دارد.

هفته پیش با حصور مدیرعامل شرکت های وب قرارداد تبدیل ایلام به عنوان اولین شهر پایلوت هوشمند با شهرداری ایلام منعقد شد و در این طرح شرکت های وب تونل های ارتباطی فیبر نوری ایلام را برای دریافت سیگنال های نسل جدید تلفن های همراه و اینترنت ایجاد می کند و شروع این طرح از دهه فجر انجام می پذیرد.

حمیدرضا شاه‌حسینی عضو هیات مدیره مجمع خیرین کشور ۵۴ واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای ۲ عضو معلول استان ایلام احداث خواهد کرد که ساخت این منازل پس از ساخت شیرخوارگاه حضرت علی اصغر(ع) و مدرسه استثنایی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی انجام می گیرد.

هفته پیش به علت بروز نقص فنی در تایر هواپیمای مسافربری شرکت آسمان مسافران این پرواز به مدت بیش از هفت ساعت در محوطه ترمینال فرودگاه شهدای شهر ایلام معطل و سرگردان بودند تا پس از بادگیری تایر، این پرواز به مقصد تهران انجام گرفت.

طی روزهای پنجشنبه و جمعه مردم هلیلان از حضور یک تیم پزشکی مجرب اعزامی از پژوهشکده رویان بهره مند شدند و این پزشکان در مدت ۲ روز مردم را ویزیت و بیماران نیازمند پیگیری درمان را شناسایی و به مراکز درمانی معرفی کردند تا با همکاری این پژوهشکده و بنیاد علوی به صورت رایگان درمان آنها انجام شود.

برچسب‌ها استانداری ایلام کنگره سرداران و سه هزار شهید استان ایلام استان ایلام اخبارنامه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری ایلام کنگره سرداران و سه هزار شهید استان ایلام استان ایلام استانداری ایلام کنگره سرداران و سه هزار شهید استان ایلام استان ایلام استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۲۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار بیست و چهارمین کنگره مغز و اعصاب کودکان

به گزارش­ ­­­­خبرگزاری صدا و سیما؛ ­دکتر پروانه کریم‌زاده افزود:­­ در این دوره از کنگره ۱۵ پنل علمی طراحی شده که با حضور اساتید جوان و اساتید مجرب و پیشکسوت برگزار خواهد شد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی­ در این مراسم از برگزاری سالانه کنگره مغز و اعصاب کودکان در استان‌های مختلف ­ابراز خرسندی کرد و گفت: این تصمیم ارزنده گرفته شد تا از تمام اعضای انجمن مغز و اعصاب کودکان حمایت شود. زالی تصریح کرد: فارغ‌التحصیلان این رشته علاوه بر اینکه افراد برجسته‌ای هستند، در حوزه علمی و آکادمیک نیز می‌درخشند، چراکه این رشته بسیار پیچیده، داینامیک و دائم در حال تغییر است. از طرفی انعطاف‌پذیری رشته برای پذیرش نوآوری‌های ملی در عرصه جهانی نیز زبانزد است. دکتر زالی با تاکید بر اینکه برای موفقیت در این رشته پزشکی به صبر و متانت بسیاری نیاز است، گفت: از همین‌رو فارغ‌التحصیلان و متخصصان این رشته افراد برجسته در امر اخلاق هم هستند. وی در پایان از دوران پربار شاگردی خود در محضر استاد غفرانی یاد کرد و خود را به خانواده پرافتخار بیمارستان مفید متعلق دانست. در ادامه این مراسم ­دکتر محمود محمدی رئیس بیست و چهارمین کنگره مغز و اعصاب کودکان، انجمن مغز و اعصاب کودکان را یکی از منسجم‌ترین انجمن‌های علمی با اهداف مشترک خواند. بیست و چهارمین کنگره مغز و اعصاب کودکان از امروز در مرکز قلب تهران به میزبانی ­دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آغاز شده و تا سه روز آینده­ ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • خدمت به مردم ادامه راه شهدا است
  • اهدای جهیزیه به ۲۰۰۰ زوج کهگیلویه و بویراحمد
  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • پیکر مطهر شهید «محمد شفیع فیضی زاده» وارد ایلام شد
  • هم اندیشی برای تولید آثاری فاخر و در خور دو هزار شهید استان
  • شهرستان اشکذر میزبان شهید گمنام
  • چهره فقاهت و قرآنی رهبر انقلاب به جهان معرفی می‌شود
  • آغاز به کار بیست و چهارمین کنگره مغز و اعصاب کودکان
  • عملیات سم‌پاشی علیه حشره ناقل مالاریا در سیب و سوران آغاز شد
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس