Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

 مدیرعامل ایران خودرو تبریز اعلام کرد: بسیاری از مسائل مربوط به حوزه منابع انسانی کارخانه حل و فصل شده است و مطالبات کارگران طبق برنامه‌ریزی های انجام شده تا پایان امسال پرداخت می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، حمید حاجی زاد منصور روز شنبه در نشست کاری با کارکنان ایران خودرو تبریز در محل سالن های تولید و مونتاژ این مجموعه صنعتی افزود: منابع انسانی اصلی ترین مولفه بهره وری تولید و افزایش کارایی و اشتغال مولد است و رمز پیشرفت هر سازمان یا مجموعه صنعتی مرهون تلاش و کوشش آنها در رشد اقتصادی و رونق مضاعف صنعت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده تاکنون، کارکنان معوقات حقوق نداشته و مزایای قانونی مطابق با قانون کار و زودتر از موعد پرداخت شده است.

مدیر عامل ایران خودرو تبریز اضافه کرد: با تلاش و همت اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان و اخذ تأییدیه های لازم، طرح طبقه بندی کارکنان با احتساب ضریب ریالی مزدی و شغلی بطور کامل از اول آبان ماه سال جاری اجراشده و ما به التفاوت اجرای این طرح از اول سال 1400 محاسبه و در عرض 4 ماه باقیمانده سال به حساب کارکنان واریز خواهد شد.

حاجی زاد منصور تشریح کرد: اجرای طرح طبقه بندی مشاغل کارکنان ایران خودرو تبریز در سطح صنایع استان بی سابقه است.

مدیرعامل ایران خودرو تبریز بیان کرد: در راستای افزایش بهره وری تولید پاداش شش ماهه تولید برای کارکنان در سطح گروه صنعتی ایران خودرو محاسبه و پرداخت شده است.

وی در ادامه با اشاره به طرح همسان سازی تقریبی پاداش های غیرنقدی کارکنان با گروه صنعتی ایران خودرو افزود: پیرو رایزنی صورت گرفته با گروه صنعتی ایران خودرو مقرر شده است تمامی پاداش های غیرنقدی کارکنان بصورت تقریباً یکسان پرداخت شود.

وی همچنین یادآور شد: با توجه به تعطیلی توافقی همه پنجشنبه های هفته در طول سال که ایران خودرو تبریز در مقایسه با سایر صنایع استان از این امر مستثنی است، و درصورت کار تقریباً مبلغ شش میلیون ریال فقط بابت اضافه کاری پنجشنبه ها برای کارکنان محاسبه و پرداخت می شود.

شرکت ایران خودرو تبریز در سال ۱۳۸۵ تأسیس شده و در این مدت افزون بر یک میلیون دستگاه انواع خودروی سواری و وانت را تاکنون تولید و به بازار هدف عرضه کرده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ایران خودرو تین ایران خودرو رشد اقتصادی حقوق قانون کار رفاه اجتماعی ایران خودرو شرکت ایران خودرو تبریز ایران خودرو تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۲۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود

به گزارش جام جم آنلاین ؛ حسن بهرام‌نیا در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان ایلام با تاکید بر پرداخت مطالبات مردم پایین دست سد سیمره، اظهار کرد: در قانون، مالکیت ساکنان روستا‌های پایین دست سد سیمره محترم شمرده شده و دولت هیچ دخل و تصرفی در آن ندارد بنابراین باید مدیر سد سیمره نسبت به کارشناسی و سپس پرداخت مطالبات ساکنان بالادست و پایین‌دست از جمله روستای تلخاب اقدام کند.

وی ادامه داد: طی آخرین نشست مقرر شد در قالب نهضت ملی به ساکنین روستای تلخاب زمین و اقدام به ساخت مسکن شود.

استاندار ایلام با بیان اینکه یکی از مطالبات مهم استان بحث پسماند است که باید محل پسماند در استان ایلام از جمله شهر‌های مهران، ایوان و ملکشاهی مشخص شود، ادامه داد: بی‌توجهی در حوزه پسماند زیبنده استان ایلام نیست و وضعیت خوبی در این زمینه نداریم که در این راستا به مدیران متولی حوزه پسماند اخطار می‌دهیم، و از معاون عمرانی استانداری، فرمانداران و شهرداران شهر‌های ایلام، ملکشاهی و مهران خواستاریم که برای ایجاد محل پسماند ورود پیدا کنند.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری، هم‌افزایی و تعامل مردم و جدیت مدیران دستگاه‌های مرتبط در حوزه پسماند بسیار ضروری است.

معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: به شهروندانی که حقوق شهروندی را رعایت نکنند و پسماند‌های خود را در حاشیه جاده‌ها و اطراف شهر رها کنند اخطار می‌دهیم و طبق قانون با قانون‌شکنان برخورد می‌شود.

بهرام‌نیا با تاکید بر مشارکت شهروندان در زیبا نگه داشتن چهره شهر افزود: در راستای جلوگیری از رها شدن پسماند در بسیاری از بلوار‌های اطراف شهر ایلام از جمله بلوار شرقی شهر و میدان قرآن نیوجرسی نصب شد.

وی از آغاز طرح نهضت زیباسازی نمای بیرونی و داخلی ادارات در استان خبر داد و افزود: از مدیران دستگاه‌ها در اجرای این طرح قدردانی می‌کنم، و سایر ادارات نیز هر چه سریع‌تر نسبت به زیباسازی سر درب ادارات اقدام کنند.

استاندار ایلام ضمن قدردانی از سازمان‌های مردم نهاد، تاکید کرد: مساعدت و اعتبارات لازم برای خرید تجهیزات و امکانات برای اطفای حریق به استان ایلام اختصاص یابد.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود
  • حمایت از کارگران آرامش صنعتی را به دنبال دارد
  • پرداخت مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره/ بی‌توجهی در حوزه پسماند زیبنده استان ایلام نیست
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • نظام پیشنهادات کارکنان در مسیر توسعه فرآیندهای ایران خودرو