Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دیدار ۲ تیم در شرایطی از ساعت ۱۴: ۱۵ امروز به میزبانی ورزشگاه حاجی بابایی همدان برگزار می‌شود که سرمربی ۲ تیم مدعی شدند که جام حذفی برای آن‌ها اهمیت چندانی ندارد.

اگرچه این بازی از لحاظ قرار گرفتن ۲ مدعی حاضر در لیگ دسته اول فوتبال کشور در مقابل هم جذاب و دیدنی است اما کادر فنی آن‌ها تصمیم به استفاده از ترکیب اصلی را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرداری همدان با وجود اینکه میزبان این مسابقه است اما انگیزه لازم را برای صعود ندارد چرا که کادر فنی مشکی و طلایی پوشان تمرکز بر نتیجه گیری در لیگ یک داشته و نمی‌خواهند اسیر مسابقات جام حذفی شوند.

خاطره تلخ جام حذفی برای سرمربی شهرداری

رضا طلایی منش سرمربی تیم شهرداری همدان خاطره بسیار تلخ از جام حذفی فوتبال کشور دارد و نمی‌خواهد بازهم تداعی شود.

آبان ماه سال ۱۳۹۲ بود که طلایی منش همراه با الوند همدان شگفتی ساز جام حذفی فوتبال کشور شدند و البته تا مرحله یک هشتم نهایی بیشتر دوام نیاوردند.

الوند در آن زمان نماینده همدان در لیگ دسته اول فوتبال کشور بود و همزمان در جام حذفی شرکت کرد و با عبور از تیم لیگ برتری استقلال خوزستان در آن سال به پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی خورد و در نهایت با ۲ گل مغلوب شد.

دیداری که رضا طلایی منش به دلیل حکم کمیته انضباطی محروم بود و در نهایت تیم علی دایی بود که رهسپار یک چهارم نهایی شد.

پس از این بازی بود که تیم تحت هدایت طلایی منش در لیگ یک کشور روز خوش به خود ندید و اوضاع نامطلوبی را پشت سر گذاشت.

این خاطره تلخ سبب شد تا طلایی منش دیگر تمایلی به حضور قدرتمند در جام حذفی نداشته باشد و معتقد است این جام برای تیم‌های متمول و سرشناس لیگ برتری است و سایر تیم‌ها نه توان قدرت نمایی دارند نه امکاناتی که بتوانند با قهرمانی در جام راهی مسابقات آسیایی شوند.

میدان داری جوانان شهرداری و خیبر در جام حذفی

حضور در جام حذفی اولویت مربیان شهرداری همدان و خیبر خرم آباد نیست و به طور قطع این تصمیم با توجه به شرایط حساس ۲ تیم در لیگ یک کشور منطقی و عاقلانه است.

به همین دلیل هر ۲ تیم قصد ندارند نفرات اصلی خود را به طور کامل به میدان بفرستند هر چند باید مراقب باشند که منجر به حواشی نشود چرا که جام حذفی برای فدراسیون حایز اهمیت است و شرایط تیم‌ها را به خوبی رصد می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال خیبر در این باره گفت: مقابل شهرداری همدان در جام حذفی از بازیکنانی استفاده می‌کنیم که کمتر بازی کرده‌اند.

سرمربی خیبر خرم آباد: مقابل شهرداری همدان در جام حذفی از بازیکنانی استفاده می‌کنیم که کمتر بازی کرده‌اند.

«عبدالله ویسی» اظهار داشت: با توجه به بازی هفته گذشته که یک تساوی پرگل داشتیم بازیکنان را ریکاوری کردیم، تمرینات لازم انجام شده و آماده بازی در جام حذفی هستیم و البته سعی می‌کنیم بازیکنانی که کمتر بازی کردند در این بازی به میدان بفرستیم.

همچنین سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان نیز گفت: برنامه و سیاستی برای جام حذفی نداریم و با بازیکنان جوانان و امید برابر خیرخرم‌آباد بازی می‌کنیم.

«رضا طلایی‌منش» با اشاره به دیدار برابر تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در جام حذفی فوتبال کشور اظهار داشت: شرکت در جام حذفی فلسفه و امکانات خود را می‌خواهد و ما هیچ برنامه‌ای برای حضور در جام حذفی نداریم و اگر قوانین فدراسیون فوتبال کشور اجازه می‌داد از این جام انصراف می‌دادیم.

وی افزود: جام حذفی برای تیم‌های قدرتمند و متمول لیگ برتری بوده که به دنبال کوتاه‌ترین راه برای رسیدن به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستند چون با این هزینه‌های سنگین سفر خارجی و امکانات و بستر حرفه‌ای برای حضور در این مسابقات تیم‌های دسته اولی به سختی موفق می‌شوند و شاید اصلاً نتوانند از پس این راه سخت برآیند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه تنها تمرکزمان برای موفقیت در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور است، گفت: ما از نظر تعداد بازیکنان و ظرفیت توانایی حضور در جام حذفی را نداریم و نمی‌خواهیم بی‌دلیل انرژی خود را صرف حضور در جام حذفی کنیم.

سرمربی شهرداری همدان: ما از نظر تعداد بازیکنان و ظرفیت توانایی حضور در جام حذفی را نداریم و نمی‌خواهیم بی‌دلیل انرژی خود را صرف حضور در جام حذفی کنیم.

طلایی‌منش خاطرنشان کرد: در اولین فصل حضورمان در لیگ دسته اول فوتبال کشور به دنبال کسب بهترین نتیجه و رتبه در جدول رده‌بندی هستیم تا بتوانیم تجربه لازم را به خوبی به دست بیاوریم.

وی با اشاره به دیدار برابر خیبرخرم آباد در مرحله سوم جام حذفی بیان کرد: به این دیدار به عنوان یک بازی تدارکاتی خوب نگاه می‌کنیم و از بازیکنان جوانان، امید و بازیکنانی که کمتر در دیدارهای لیگ تا به امروز بازی کرده‌اند استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان خاطرنشان کرد: خیبرخرم‌آباد از مربی توانمندی نظیر عبدالله ویسی و بازیکنان با تجربه خوبی بهره می‌برد و سال‌ها تجربه حضور در لیگ دسته اول فوتبال کشور را دارد و این بازی می‌تواند محک خوبی برای بازیکنان کمتر بازی کرده ما باشد.

برچسب‌ها شهرداری همدان خیبر خرم آباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری همدان خیبر خرم آباد شهرداری همدان خیبر خرم آباد لیگ دسته اول فوتبال کشور سرمربی تیم فوتبال حضور در جام حذفی شهرداری همدان خیبر خرم آباد جام حذفی کمتر بازی طلایی منش بازی کرده لیگ یک تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۳۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد

سازمان لیگ زمان برگزاری قرعه‌کشی دور یک چهارم نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور را تعیین کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر) از ساعت 14 روز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار می‌شود.

تیم‌های سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، گل‌گهر سیرجان، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و هوادار تهران از لیگ برتر و تیم چادرملوی اردکان از لیگ یک به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرده‌اند.

مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • بررسی بازی‌های جام حذفی فوتبال
  • اخباری: به ستوه‌ آمده‌ایم، برایمان دعا کنید!
  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی
  • سپاهان نزدیک‌تر از همیشه به جام قهرمانی
  • به ستوه آمده‌ایم!
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی